Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-18
Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej
Numer ogłoszenia: 434684 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 7 w Dąbrowie Górniczej , ul. Jaworowa 6, 41-310 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 2624042, faks 0-32 2624042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.),zwanej dalej Ustawą. Przewidywana ilość uczestników - 86 osób płatnych (liczba uczestników może ulec zmianie) + 1 opiekun bezpłatnie na max 15 dzieci + 1 kierownik kolonii bezpłatnie (bez grupy).Czas trwania zadania - 14 dni pobytowych w miesiącu maj-czerwiec 2010 r. Rozpoczęcie 31 maja 2010r., zakończenie 14 czerwca 2010 r. Przez dzień rozpoczęcia zamówienia rozumie się dzień wyjazdu. Przez dzień zakończenia rozumie się dzień powrotu. Przez dzień pobytowy rozumie się: dzień, w którym wykonawca zapewnia całodzienne wyżywienie uczestników. 1. Miejscowość położona nad otwartym morzem o atrakcjach turystycznych, niewielka miejscowość na zachodnim lub środkowym wybrzeżu (wykluczone miasta i duże miejscowości wypoczynkowe), czysta ekologicznie okolica (wyklucza się oferty miejscowości skażonych, ujętych na liście największych trucicieli kraju lub usytuowanych w odległości mniejszej niż 70 km od tych miejscowości), korzystny klimat. 2. Obiekt usytuowany blisko otwartego morza, dojście do plaży nie dalej niż 150 m do 200 m., pokoje 2, 3 i 4 osobowe (zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym, budynku o niskiej zabudowie, wykluczone budynki z ciągiem komunikacyjnym typu galeria), bardzo dobry stan techniczny obiektu, maksymalnie trzy kondygnacje: parter, I, II piętro, pokoje z balkonami, pokoje typu studio wykluczone, zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku, pokoje dzieci bez wyposażenia w sprzęt TV, wykluczone piętrowe łóżka, pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny - w każdym pokoju wc, natrysk z ciepłą wodą i pościel, osobne pokoje dla kadry i kierownika kolonii (preferowane pokoje 1- osobowe), wyposażenie pokoi w estetyczne meble, stołówka estetyczna, zadbana, teren ośrodka : duży, ogrodzony, bezpieczny, oświetlony i strzeżony, plac zabaw, zespół boisk sportowych na terenie ośrodka ( boisko do siatkówki plażowej, stoły do pin-ponga), sala dyskotekowa ze sprzętem nagłaśniającym, miejsce na grill i ognisko na terenie ośrodka, świetlica RTV, CD, DVD, wideo (zapewnienie filmów wideo dla dzieci), zaopatrzenie w sale dydaktyczne wyposażone w tablice kredowe i kredę lub typu klipart z zapewnieniem papieru , itp. w miejscu zakwaterowania, budynek ogrzewany całorocznie, ogrzewanie włączane w miarę potrzeb na wniosek kierownika kolonii, zapewnienie pomocy przy przenoszeniu bagaży dzieci z autokaru do pokoi, podczas przyjazdu i odjazdu, 3. Opieka medyczna pielęgniarka 24 h/dobę na terenie ośrodka (opieka nad chorym dzieckiem w izolatce, podawanie leków, wyjazd z dzieckiem do lekarza specjalisty), lekarz dochodzący na każde wezwanie pielęgniarki lub nauczyciela, izolatka dla dzieci chorych, zapewnienie podstawowych leków pierwszej potrzeby w ramach kosztów, realizacja recept przez pielęgniarkę w przypadku choroby dziecka, sprawna opieka w przypadku choroby lub wypadku dziecka , przychodnia pediatryczna w odległości nie więcej niż 30 km, zapewnienie sprawnego, bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego w wypadku dziecka do i z przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opieką pielęgniarki i opiekuna wyznaczonego przez kierownika kolonii, 4. Program kulturalno - sportowy organizacja dyskotek, zapewnienie sprzętu nagłaśniającego, osoby prowadzącej i sali, organizacja ognisk z zapewnieniem pieczywa i kiełbasek - min. dwóch (poza planowanym posiłkiem), organizacja prelekcji ekologiczno - regionalnych przybliżających dzieciom region, w którym przebywają, organizacja imprez regionalnych, z uwzględnieniem imprez plażowych (np. piesze wycieczki do latarni morskiej, poszukiwanie skarbów morskich neptunalia, wieczór piracki itp.), zapewnienie sprzętu sportowo-rekreacyjnego tj. piłek: nożnej, siatkowej, koszykowej, rakietki do badmintona, skakanki, w miarę możliwości stół do ping-ponga z rakietkami, gry świetlicowe (szachy, warcaby, inne gry planszowe), siatka z kompletem piłek oraz plażowego - parawanów i koców dla wszystkich uczestników, zorganizowanie dwóch całodniowych wycieczek autokarowych turystyczno-krajoznawczych po okolicy, z przewodnikiem - zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników do co najmniej dwóch obiektów kulturalnych lub krajobrazowych na trasie ogólnej nie krótszej niż 50 km, organizacja zawodów sportowych, zorganizowanie rejsu statkiem dla wszystkich uczestników, 5. Wyżywienie cztery porcjowane, urozmaicone o wysokich wartościach odżywczych posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), suchy prowiant na wycieczki całodniowe oraz na podróż powrotną (kanapki, soki, owoce, słodka bułka, wafel itp. oraz wodę mineralna niegazowaną w butelkach max.0,5 litra), dostępność napojów, herbaty lub kompotu w ciągu dnia w miejscu dostępnym dla dzieci np. jadalnia, cała grupa na jednej zmianie żywieniowej, duża ilość warzyw i owoców w codziennym jadłospisie, w dniu przyjazdu kolacja, przed odjazdem śniadanie, 6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla: jednego opiekuna na każdych rozpoczynających się piętnastu uczniów + kierownik kolonii bez grupy, przewozu dzieci do miejsca wypoczynku i odwozu po jego zakończeniu autokarami wysokiej klasy LUX - ( wc, video, klimatyzacja), zgodnie z obowiązującymi przepisami - w godzinach dziennych, obsługa autokaru przez dwóch kierowców, przywóz i odwóz dzieci odbędzie się w godzinach dziennych, pełne ubezpieczenie wszystkich uczestników w czasie podróży i pobytu, umożliwienie korzystania z kocy, leżaków i parawanów na plażę uczestnikom kolonii, całodobowa obsługa ośrodka umożliwiająca całodobowy dostęp do telefonu oraz udzielenie pomocy, w sytuacjach losowych, sprzątanie pokoi co najmniej co 2 dni (odkurzanie lub mycie podłogi oraz porządkowanie łazienek i wc), autokar ma być podstawiony minimum pół godziny przed odjazdem uczniów w celu sprawdzenia jego sprawności technicznej i innych wymogów Zamawiającego, zapewnienie opieki pracownika biura podróży w trakcie turnusu całodobowo i podróży tam i z powrotem, wymiana pościeli w razie potrzeby, pomniejszenie kosztów pobytu uczestnika o niewykorzystane dni pobytowe wynikające z konieczności skrócenia pobytu dziecka na kolonii (np. choroba dziecka lub sytuacja losowa uniemożliwiająca korzystanie z wypoczynku)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. uzyskali wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych oraz posiadają umowę ubezpieczeniową lub gwarancję bankową, zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r.(tekst jednolity z dnia 7 października 2004 r. Dz.U. Nr 223, poz. 2268 z późniejszymi zmianami). Rejestr ten prowadzony jest przez marszałka województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) dysponują obiektem który spełnia wymagania SIWZ, dla którego przedstawią kartę kwalifikacyjną obiektu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. (Dz. U. z 1997 r, nr 12, poz. 67 z późn. zm.) za rok 2009r. wraz z oświadczeniem o dostarczeniu do Zamawiającego karty na sezon wiosna - lato na 2009 r. do dnia 30 kwietnia 2010 r. w przypadku wygrania przetargu. b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są w trakcie wykonywania) min. 2 usługi - odpowiadające rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługę polegająca na organizacji wypoczynku dla dzieci (kolonie letnie, zimowe, zielona szkoła) o wartości równej lub przekraczającej 90.000,00 zł brutto - dla każdej z nich (minimum 2 usługi). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, droczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły; spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wskazana data podpisania dokumentu. (Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez notariusza). 2. Wycena przedmiotu zamówienia wykonana w oparciu kalkulację cenową stanowiącą - załącznik nr 2 do SIWZ (wskazana aktualna data podpisania dokumentu). 3. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 3 (wskazana aktualna data podpisania dokumentu). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca legitymuje się aktualnym wpisem do Centralnej Ewidencji Organizatorów i Pośredników Turystycznych oraz czy posiada umowę ubezpieczeniową lub gwarancję bankową - załącznik nr 4 (wskazana aktualna data podpisania dokumentu). 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługę polegająca na organizacji wypoczynku dla dzieci (kolonie letnie, zimowe, zielona szkoła) o wartości równej lub przekraczającej 90.000,00 zł brutto dla każdej z nich (min. 2 usługi) -załącznik nr 5 (wskazana aktualna data podpisania dokumentu). 8. Dokumenty potwierdzające, że minimum dwie usługi spełniające wymogi wymienione w Załączniku nr 5 zostały wykonane należycie. 9. Krótka charakterystyka obiektu (oferent może dodatkowo zamieścić filmy video, fotografie lub foldery placówki) oraz miejscowości wypoczynkowej, z uwzględnieniem atrakcji turystycznych i krajobrazowych. 10. Karta kwalifikacyjna obiektu (sanepid, policja, wójt), zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. (Dz.U. z 1997 r. nr 12, poz. 67 z późniejszymi zmianami) za rok 2009 rok wraz z oświadczeniem, że po wygraniu przetargu karta kwalifikacyjna na sezon wiosna-lato 2010 r. zostanie dostarczona do Zamawiającego w terminie do 30 kwietnia 2010 r. W przypadku nie dostarczenia aktualnej karty kwalifikacyjnej obiektu na 2010 rok, umowa ulegnie rozwiązaniu z winy Wykonawcy - załącznik nr 6 (wskazana aktualna data podpisania dokumentu). 11. Program profilaktyki zdrowotnej i edukacji ekologicznej obejmujący zajęcia sportowe, wzbogacenie wartości zdrowotnej wyżywienia, prelekcje ekologiczne, turystykę - wycieczki krajoznawcze połączone z edukacją ekologiczną - (wskazana aktualna data podpisania dokumentu). 12. Oświadczenie inspektora sanitarnego o czystości ekologicznej okolicy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 65
- 2 - Wysokość stawki żywieniowej - 20
- 3 - Dodatkowa atrakcyjność obiektu i programu kulturalno - sportowego - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsnr7dg.tvtom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 7 41-310 Dąbrowa Górnicza, ul. Jaworowa 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 09:00, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 7 41-310 Dąbrowa Górnicza, ul. Jaworowa 6, sekretariat szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 03.02.2010.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Zakup i wdrożenie usługi Security Operation Center SOC w ramach zadania pod nazwą: "Cyberbezpieczny Samorząd - Zaawansowane Usługi Cyfrowe"
- "Catering dla Przedszkola numer 19 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym numer 6 w Dąbrowie Górniczej w okresie od 1 września 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku"
- Remonty pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej w ramach zadania "Modernizacja pustostanów do przesiedleń" - II etap
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie obozu terapeutycznego dla dzieci i młodzieży umieszczonych w rodzinach zastępczych (łącznie: 5 osób w przedziale wiekowym 6-17 lat) dla PCPR w Węgorzewie.
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji wyjazdu studyjnego do Włoch w dniach: 28.09-03.10.2025 r. w ramach operacji pn. Innowacyjne metody przetwórstwa produktów roślinnych i zwierzęcych[...]
- Organizacja 3-dniowego turnusu edukacyjnego dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz przebywających w tych rodzinach dzieci i młodzieży
- Usługa kompleksowej organizacji wizyty studyjnej wraz z wyjazdowym posiedzeniem Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji.
- Kompleksowa usługa w zakresie rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na trasach zagranicznych (obszar UE).
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.