Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: zabezpieczenie górnej części osuwiska TYLAWA w ciągu drogi krajowej nr 9 Radom - Barwinek od km 284+036 do km 284+116 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, do kontaktów: inż. Marta Charchut, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, fax 017 8623915, e-mail: biuro@rzeszow.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzeszow.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zabezpieczenie górnej części osuwiska TYLAWA w ciągu drogi krajowej nr 9 Radom - Barwinek od km 284+036 do km 284+116. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga krajowa nr 9 Radom - Barwinek od km 284+036 do km 284+116. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zabezpieczenie górnej części osuwiska TYLAWA w ciągu drogi krajowej nr 9 Radom - Barwinek od km 284+036 do km 284+116 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zabezpieczenie górnej części osuwiska TYLAWA w ciągu drogi krajowej nr 9 Radom - Barwinek od km 284+036 do km 284+116 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 225
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15.00,00zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. POTENCJAŁ EKONOMICZNO - FINANSOWY 1.1.Wykonawca musi wykazać: 1)średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe) określony na podstawie -Rachunku zysków i strat- (pozycja -Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów- lub -Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi-) w wysokości nie mniejszej niż równowartość 2 000 000,00 PLN 2)dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż równowartość 100 000,00 PLN. 3)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca powinien załączyć niniejsze ubezpieczenie do składanej oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana prze Zamawiającego jako najkorzystniejsza powinien przedłożyć ubezpieczenie na niniejszą budowę, obejmujące okres trwania budowy. Minimalne warunki ubezpieczenia ustala się następująco : -Minimalne ubezpieczenie ubezpieczenie robót oraz bazy i materiałów równe wartości robót wg Oferty (Cenie Ofertowej) bez podatku VAT, - Minimalne ubezpieczenie z tytułu utraty lub uszkodzenia sprzętu wynosi 1 mln PLN , - Minimalne ubezpieczenie własności (innego mienia) 2 mln PLN, - Minimalne ubezpieczenie z tytułu śmierci lub kalectwa 2 mln PLN od każdego zdarzenia. Okres ubezpieczenia - na czas trwania budowy. Zakres ubezpieczenia-ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy(CAR) +OC Ubezpieczenie powinno potwierdzać, że ubezpieczonymi są: A)WYKONAWCA B)ZAMAWIAJĄCY, tj. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, C)PODWYKONAWCY i inne firmy formalnie zatrudnione na budowie. Wykonawca robót powinien przedłożyć ubezpieczenie zawarte na powyższych warunkach, najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót. 1.1.1Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1.1. 1), 2) i 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.POTENCJAŁ KADROWY 2.1.Wykonawca musi mieć do dyspozycji przy wykonywaniu niniejszego zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone w dwuzmianowym systemie ich prowadzenia. Wykonawca przedstawi we Wniosku kandydatów na każde stanowisko wymienione poniższej. 1). Kierownik Budowy (1 osoba) - minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót: 3 lata; minimalne doświadczenie na podobnych stanowiskach przy realizacji podobnych robót: 2 lata. 2). Kierownik robót (x) (2 osoby) - minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót: 3 lata; minimalne doświadczenie na podobnych stanowiskach przy realizacji podobnych robót: 2 lata. (x) po jednej osobie dla każdej zmiany - przy czym funkcję Kierownika robót dla jednej ze zmian może pełnić Kierownik Budowy. Uwaga: 1.Od osób na w/w stanowiskach wymagane są uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą - Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.Przez minimalne doświadczenie rozumie się ogólny staż pracy przy realizacji podobnych robót. 3.Przez podobne stanowisko rozumie się stanowisko Kierownika lub Z-cy Kierownika Budowy, Kierownika lub Z-cy Kierownika Budowy oraz Kierownika lub Z-cy Kierownika Robót. 4.Przez podobne roboty rozumie się prace polegające na zabezpieczeniu osuwisk w ciągu wszystkich klas dróg. 5.Wykonawca składający Wniosek zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy do skierowania do pracy osób wskazanych we Wniosku. 2.1.1Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.1. 3.POTENCJAŁ TECHNICZNY 3.1.Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione poniżej. A. Sprzęt: 1.Równiarka samojezdna 120 KM - 1 szt. 2.Żuraw samochodowy udź. 4-6t - 2 szt. 3.Koparka o poj. łyżki 0,6m3 - 1 szt. 4.Zagęszczarka wibracyjna spalinowa 100 m3 /godz. - 1 szt. 5.Ubijak spalinowy min. 200 kg - 1 szt. 6.Spycharka gąsienicowa 100 KM - 1 szt. 7.Walec statyczny samojezdny 10 t - 1 szt. 8.Walec wibracyjny 7,5 t - 1 szt. B. Środki transportu: 1.Samochód samowyładowczy do 5 t - 2 szt. 2.Samochód skrzyniowy 5-10 t - 2 szt. 3.1.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3.1. 4.DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 4.1.Wymagane doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zrealizował (zakończył) jako strona umowy, co najmniej 1 zadanie o wartości nie niższej niż równoważność 1,0 mln PLN netto, polegające na zabezpieczeniu osuwisk. 4.1.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 4.1. 5.PODWYKONAWCY Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: a) wycinka i karczowanie drzew b) wykonanie tłuczniowej drogi dojazdowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. KRYTERIA OCENY - SZCZEGÓŁOWE ZASADY PUNKTACJI Wykonawca musi spełnić każdy z warunków wyznaczonych w pkt. I. 1-4. Ze względu na fakt, że Zamawiający przewiduje zaprosić do składania ofert po 6 Wykonawców, przy wstępnej kwalifikacji oceniane będzie Doświadczenie i Potencjał techniczny wg. poniższych kryteriów. 1.Doświadczenie - maksymalna liczba punktów: 60 2.Potencjał kadrowy - maksymalna liczba punktów: 40 Szczegółowe zasady punktacji za doświadczenie : Liczba punktów za każde (ponad wymóg minimalny) zrealizowane zdanie o wartości nie niższej niż równoważność 1,0 mln. PLN netto każde, polegające na zabezpieczeniu osuwisk - 5 pkt, lecz nie więcej niż 60 pkt. łącznie. Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać - 60 pkt. Szczegółowe zasady punktacji za Potencjał kadrowy dla Części I, II, III i IV.: Kierownik Budowy: - za każdy rok pracy (ponad wymóg minimalny) jako Kierownik Budowy lub Zastępca Kierownika Budowy w podobnych robotach określonych w pkt. 2.1. - 5 pkt, lecz nie więcej niż 40 pkt. łącznie. Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać - 40 pkt. Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać łącznie za Doświadczenie i Potencjał kadrowy - 100 pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z Wnioskiem przedłożył następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych, w art. 22 ust. 1 ustawy, Pzp. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 3)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 4)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków; 6)Bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 7)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w ogłoszeniu o przetargu. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu, na kwotę nie mniejszą niż określona w ogłoszeniu o przetargu; 9)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności Wykaz musi zawierać dane potwierdzające spełnienie postawionego w tym zakresie warunku , kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 10) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca (Potencjał techniczny). Wykaz musi potwierdzać spełnienie postawionego w tym zakresie warunku. 11)Informację wykonanych robót budowlanych (Doświadczenie zawodowe) ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Wykaz musi zawierać dane potwierdzające spełnienie postawionego w tym zakresie warunku- wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w informacji zadania i roboty zostały wykonane należycie. 12)Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2), 1.4) i 1.5) winien przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.1.3) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia, albo zamieszkania osoby, której dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tym punkcie, Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty i oświadczenia wymienione w tym punkcie winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt. 1.2), 1.3), 1.4) i 1.5). 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1.1. - 1.5. i w pkt 2 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dokumenty wymienione w pkt 1.6 - 1.11 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których Zamawiający wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do Wniosku. 4.Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w niniejszych wymaganiach, Wykonawca winien złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2006 godzina 16:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.09.2006, godzina 11:10, siedziba Zamawiającego, pok. nr 7.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy wraz ze sztucznym zimowiskiem na dz. ew. nr 592/1 obręb Chocieszów (VII)
- Budowa obiektu P+R przy dworcu kolejowym w miejscowości Długołęka wraz z rozbudową drogi powiatowej i elementami towarzyszącymi (w formule zaprojektuj - wybuduj)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





