eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi i podległych jej jednostkach organizacyjnych województwa łódzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-22

Łódź: usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi i podległych jej jednostkach organizacyjnych województwa łódzkiego
Numer ogłoszenia: 434626 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi i podległych jej jednostkach organizacyjnych województwa łódzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji będzie wykonywana w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostkach jej podległych na terenie województwa łódzkiego, szczegółowe warunki wykonywania usługi określa Załącznik nr 5 do SIWZ . 2. W/w usługi świadczone będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na jego każdorazowe zlecenie , w sposób ściśle przez niego określony tzn. w miejscu i na powierzchni przez niego wyznaczonej. 3. Wykaz jednostek i ich powierzchnie oraz ilość radiowozów określa załącznik 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określono w projekcie umowy stanowiacym załacznik 5 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi ul. Kopernika 29/31 90-545 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi ul. Kopernika 29/31 90-545 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KMP Piotrków Tryb., KPP Radomsko, KPP Opoczno, KPP Tomaszów Maz., KPP Bełchatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji będzie wykonywana w obiektach w KMP Piotrków Tryb., KPP Radomsko, KPP Opoczno, KPP Tomaszów Maz., KPP Bełchatów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KPP Sieradz, KPP Wieluń, KPP Łask, KPP Wieruszów, KPP Zduńska Wola, KPP Pajęczno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji będzie wykonywana w obiektach: KPP Sieradz, KPP Wieluń, KPP Łask, KPP Wieruszów, KPP Zduńska Wola, KPP Pajęczno.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KMP Skierniewice, KPP Rawa Maz., KPP Łowicz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji będzie wykonywana w obiektach KMP Skierniewice, KPP Rawa Maz., KPP Łowicz CPV 90921000-9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KMP Łódź (w tym I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII Komisariat Policji), KPP Pabianice, KPP Brzeziny, KPP Koluszki, KPP Zgierz (w tym: KP w Strykowie, KP w Ozorkowie, KP w Głownie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji będzie wykonywana w obiektach: KMP Łódź (w tym I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII Komisariat Policji), KPP Pabianice, KPP Brzeziny, KPP Koluszki, KPP Zgierz (w tym: KP w Strykowie, KP w Ozorkowie, KP w Głownie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KPP Kutno, KPP Łęczyca, KPP Poddębice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji będzie wykonywana w obiektach KPP Kutno, KPP Łęczyca, KPP Poddębice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.