Ogłoszenie z dnia 2005-08-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Siedlce: utworzenie Pracowni Hemodynamicznej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach, do kontaktów: Golbiak Bogumiła, ul. Poniatowskiego 26 lok. 144, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6403299, fax 025 6403263, e-mail: ozp@klub.med.pl, szpital.siedlce.klub.med.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utworzenie Pracowni Hemodynamicznej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Dostawa sprzętu: zestaw do angiografii kardiologicznej z oprogramowaniem systemu hemodynamicznego i wyposażeniem dodatkowym ( strzykawka automatyczna,oslony przeciwpromienne), pompa do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej, pompy infuzyjne strzykawkowe - 2 szt; pompa infuzyjna kroplpwa - 1 szt; wózek reanimacyjny ( 1 szt.)z respiratorem transportowym, defibrylatory - 2 szt, stymulator do stymulacji zewnetrznej endokawitarnej- 1 szt; wózek do przewozu pacjenta, aparat EKG 12 kanałowy z wózkiem - 1 szt; kardiomonitor transportowy - 2 szt; lampy bakteriobójcze,3szt. stanowisk komputerowych, system audio umożliwiający komunikację pomiędzy salą zabiegową a sterownią; osłony ochronne RTG dla personelu i pacjenta, UPS. 2. Wykonanie projektu adaptacji pomieszczeń. 3. Wykonanie adaptacji pomieszczeń zgodnie ze sporządzonym projektem. 4. Zainstalowanie dostarczonego sprzętu, szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedlce, ul. Poniatowskiego 26;. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.32.20 - Urządzenia do kardioangiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.20 - Urządzenia do kardioangiografii Oryginalny kod CPV: 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 50.94.10.00 - Usługi instalowania sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 51.41.00.00 - Usługi instalowania sprzętu medycznego Oryginalny kod CPV: 80.42.11.00 - Usługi szkolenia personelu Kod CPV wg słownika 2008: 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 09.12.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 35000 PLN będzie wymagane od Wykonawców zaproszonych do składania ofert. Termin, sposób i miejsce złożenia wadium zostaną określone w SIWZ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do składania ofert w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać sie o udzielenie zamówienia publicznego. W tym celu powinni zawrzeć umowę wspólnego przedsięwziecia gospodarczego i ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniaja warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych: 1. posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładajżą obowiązek posiadania takich uprawnień - Wykonawca winien wykazać, że osoby wykonujące zamówienie w zakresie projektu i wykonania robót budowlanych posiadają stosowne uprawnienia 2. posiadaja niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potancjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,zrealizował innym Zamawiającym minimum 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzjem i wartością przedmiotowi zamówienia 3. znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a w szczególności posiadają srodki finansowe lub zdolność kredytową 4. sa ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa) 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych ocena spełniania powyższych warunkow wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. Oznacza to, że brak wskazania we wniosku spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Jeżeli liczba Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w postepowaniu bedzie wieksza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy w toku oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu otrzymają najwyższą ilośc punktów. Dokonując oceny złożonych wniosków Zamawiający zastosuje nastepujące kryterium: za posiadanie większej niż określona w warunkach udziału w postepowaniu liczby zrealizowanych dostaw przyznane zostaną punkty, jedna podobna dostawa - 0 pkt; za każdą następną po 1 pkt. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postepowaniu Wykonawca składa oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych 1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalnosci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poswiadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę nastepujących dokumentów: aktualnego odpisu z własciwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności godpodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem składania wniosków aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakladu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajacych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których wyżej mowa należy złożyć dokumenty zgodnie z paragrafem 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r, w sprawie rodzju dokumentów potwierdzjacych spełnianie warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może ządać Zamawiajacy od Wykonawcy. W przypadku składania ofert przez podmioty wystepujące wspólnie wymóg złożenia dokumentów,o których wyżej mowa dotyczy kazdego z podmiotów. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zamawiajacy żąda złożenia łącznie z wnioskiem: informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzjącej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy polisy OC lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzajacej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z zakresie prowadzonej działalności. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zamawiający żąda złożenia łącznie z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykazu osób, które będa wykonywać zamówienie w zakresie prac projektowych i kierować robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia ( należy uwzglednić uprawnienia budowlane w następujacych specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzadzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzen elektrycznych i elektroenergetycznych). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Realizacja zadania finansowana z dotacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie z zastrzeżeniem rozliczenia do 10 grudnia 2005 r. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% parametry techniczne zestawu do kardioangiografii - 20 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OZP/C/13 - EMA/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 05.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.09.2005, godzina 10:30, Siedlce ul. Poniatowskiego 26 pok. 109.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.08.2005.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa gastronomiczna dla uczestników szkoleń w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Olsztyn 2026-2028
- Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem Infomedica dla Szpitala.
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją zadania pn. "Budowa dróg rowerowych na terenie Miasta Siedlce"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych (pompy, insuflatory, robot DaVinci) dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Białystok 2025-2028
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Przebudowa cel mieszkalnych z wydzieleniem kącików sanitarnych w pawilonie C Aresztu Śledczego w Katowicach
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





