eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlcedostawa rezonansu magnetycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-24

POZYCJA 43458

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Siedlce: dostawa rezonansu magnetycznego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach, do kontaktów: Elżbieta Piekart, ul. Poniatowskiego 26 lok. 144, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6403299, fax 025 6403263, e-mail: ozp@klub.med.pl, szpital.siedlce.klub.med.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa rezonansu magnetycznego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa rezonansu magnetycznego z wykonaniem niezbędnych prac adaptacyjnych związanych z jego zainstalowaniem oraz dostawa wyposażenia dodatkowym rezonansu, a mianowicie: - cyfrowej kamery archiwizacyjnej, - pulsooksymetru, - strzykawki automatycznej pracującaj w środowisku MR - systemu audio ze słuchawkami, - dodatkowej stacji diagnostycznej z mozliwoscią archiwizacji i przeglądania obrazów w systemie DICOM - serwera do archiwizacji danych obrazowych w formacie DICOM, - awaryjnego podtrzymania zasilania dla całego systemu - klatki Faradaya z kompletnym wykończeniem,. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach ul. Poniatowskiego 26, 08-110 Siedlce. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.30.00 - Urządzenia do obrazowania rezonansu magnetycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.30.00 - Urządzenia do obrazowania rezonansu magnetycznego Oryginalny kod CPV: 80.42.11.00 - Usługi szkolenia personelu Kod CPV wg słownika 2008: 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu Oryginalny kod CPV: 50.94.10.00 - Usługi instalowania sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 51.41.00.00 - Usługi instalowania sprzętu medycznego Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 09.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 36.000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: będą określone w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 prawo zamówień publicznych: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a takze potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 6. Spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamowień Publicznych. Powyższe informacje nalezy dołączyc do wniosku w formie oświadczenia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 odpowiednio do zapisów pkt. 4, 5, 6, 7, 8 oraz 9 Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wczesniej niż 6 miesiecy przed terminem składania wniosków, potwierdzająca, że Wykonawcy (podmioty ubiegające się o udzielenie zamowienia) oraz urzędujący członkowie organu zarządzającego (stosownie do formy organizacyjnej Wykonawcy) nie byli prawomocnie skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu, inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych oraz wobec, których sąd nie orzekł zakazu ubiegania sie o zamowienia. 3.Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz własciwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego), potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzajaca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (nalezy dołączyć do wniosku). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz osób, które bedą kierowały wykonaniem zamówienia w zakresie prac budowlanych wraz z infomacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia (należy uwzględnić uprawnienia budowlane w nastepujacych specjalnościach - konstrukcyjno-budowlanej,instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymaga sie, aby w w/w wykazie wyszczególniona była minimum jedna dostawa odpowiadajaca swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Do wykazu należy dołączyc dokument potwierdzający należyte wykonanie podobnego zadania. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów o których mowa wyżej ma zastosowanie paragraf 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004r. Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oznacza to, ze brak wskazania we wniosku spełniania któregokolwiek z wymaganych warunków lub któregokolwiek z dokumentów (w tym oświadczeń) spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu bedzie większa niż 5 Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy w toku oceny złozonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu otrzymają największą ilość punktów. Dokonując oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający zastosuje następujące kryterium: za posiadanie większej niż określona w warunkach udziału w postępowaniu liczby wykonanych i zamontowanych rezonansów magnetycznych Zamawiający przyzna punkty w nastepujący sposób - za dostarczony i zamontowany 1 rezonans magnetyczny Wykonawca otrzyma 0 punktów, za każdą następną udokumentowaną dostawe Zamawiajacy przyzna 1 punkt. Wszystkie wymagane dokumenty powinny byc złożone w formie oryginału lub kserokopii, poswiadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty złożone w języku innym niż polski muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego i tłumaczenie wraz z tym dokumentem załączone do wniosku. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Realizacja zadania finansowana z dotacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie z zastrzeżeniem rozliczenia jej do 10 grudnia 2005r. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 80% Ocena techniczna - 15% Warunki gwarancji - 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OZP/C/14-EMA/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.09.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 05.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.09.2005, godzina 10:00, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach ul. Poniatowskiego 26, 08-110 Siedlce pok. 144.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.