eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hel › DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Hel: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 43438 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnia SP ZOZ, ul. Boczna 10, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 058 6757401, fax 058 6757402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.115szpital.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie oraz przekazanie do eksploatacji fabrycznie nowego (wyprodukowanego po 01.01.2008 roku), sprzętu medycznego, oznakowanego znakiem CE. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych, w związku z tym zamówienie podzielono pięć niżej wymienionych części od lit A do E według niżej podanego zestawienia: A. Myjnia dezynfektor do naczyń sanitarnych (kaczek i basenów) 1 szt B. Wirówka laboratoryjna 1 szt C. Mikroskop biologiczny 1 szt D. Aparat EKG 1 szt E. Analizator paskowy moczu 1szt 2.. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także przeszkolenie personelu w zakresie niezbędnym dla zapewnienia właściwej obsługi sprzętu medycznego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym wymagania techniczne, warunki pożądane i wymagane stanowi załącznik A do SIWZ dla każdej części zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Oryginalny kod CPV: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.26.10.00 - Mikroskopy Kod CPV wg słownika 2008: 38.51.00.00 - Mikroskopy Oryginalny kod CPV: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 cytowanej ustawy. 2. Przedłożą Zamawiającemu koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat minimum dwóch (w odniesieniu do każdej części zamówienia) dostaw o wartości nie mniejszej niż zaoferowanej dla danej części zamówienia oraz przedłożą Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały zrealizowane należycie 4. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedłożą Zamawiającemu wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez te osoby czynności. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz przedłożą Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Przygotują ofertę spełniającą wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VI, SIWZ załączonych przez Wykonawców do ofert. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę niżej podanych oświadczeń, wykazów i dokumentów: 1. Formularz oferty, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Wykaz zrealizowanych dostaw (minimum dwóch) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje) (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (o ile będą uczestniczyć) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załączniku nr 5 do SIWZ). 6. Projekt umowy wypełniony w części dotyczącej Wykonawcy i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 6 do SIWZ) 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.hel.cil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, 84-150 Hel, ul. Boczna 10, Dział zamówień publicznych. Cena egzemplarza 20 złotych..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy, Zamawiający nie przewiduje dialogu konkurencyjnego

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy, Zamawiający nie przewiduje dialogu konkurencyjnego ani nagród

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2008 godzina 14:00, miejsce: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, 84-150 Hel, ul. Boczna 10, kancelaria szpitala, główny budynek szpitala pierwsze piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe postępowanie nie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Myjnia dezynfektor do naczyń sanitarnych (kaczek i basenów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjnia dezynfektor do naczyń sanitarnych (kaczek i basenów) 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wirówka laboratoryjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka laboratoryjna 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mikroskop biologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroskop biologiczny 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.26.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparat EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EKG 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.12.15.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Analizator paskowy moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator paskowy moczu 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.12.41.00-6, 33.12.50.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.