Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-06
Olkusz: Ubezpieczenie mienia Gminy Olkusz
Numer ogłoszenia: 434154 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia Gminy Olkusz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje ubezpieczenie mienia Gminy Olkusz. W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia wchodzą: Zadanie I (część I zamówienia) - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, - ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia ), - ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń Zadanie II (część II zamówienia) - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków - ubezpieczenia Komunikacyjne (OC, AC, NNW, ASS). Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ określającym warunki i zakres ubezpieczenia oraz w Załączniku nr 3 oraz 3a do SIWZ - Projekt umowy. Wykonawca musi zapewnić, co najmniej 2 osoby do wystawiania polis ubezpieczeniowych oraz 2 osoby do prowadzenia likwidacji szkód majątkowych i komunikacyjnych. Osoby uprawnione do reprezentowania Zakładu Ubezpieczeń za pomocą, których zakład ubezpieczeń wykonuje czynności ubezpieczeniowe na terenie Gminy Olkusz muszą być dostępne w godzinach urzędowania Zamawiającego. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu osób, które będą uprawnione w imieniu Wykonawcy do wystawiania polis oraz do prowadzenia likwidacji szkód majątkowych i komunikacyjnych. W przypadku zmiany osób wykonujących w/w czynności Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia Zamawiającemu nowego wykazu. Wymagany termin wykonania zamówienia: Ubezpieczenia zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych ryzyk opisanych w SIWZ obejmują okres 30 miesięcy za wyjątkiem ubezpieczeń komunikacyjnych (cześć II Zamówienia), których okres realizacji zamówienia dla wskazanej grupy pojazdów wynosić będzie odpowiednio 36 lub 24 miesięcy. W przypadku ubezpieczeń majątkowych (Część I Zamówienia) okres ubezpieczenia rozpocznie się 01.01.2013r.: I okres ubezpieczenia: 01.01.2013 - 31.12.2013 II okres ubezpieczenia: 01.01.2014 - 31.12.2014 III okres ubezpieczenia: 01.01.2015 - 30.06.2015 W przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych (Część II Zamówienia) maksymalny okres ubezpieczenia zakończy się: 12.06.2016r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 z późn. zm.) we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem niniejszego postępowania. Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3, 4.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3, 4.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3, 4.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3, 4.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy wraz z załącznikami; pełnomocnictwo do podpisania oferty jeśli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może ulec zmianie w zakresie: 1. dla Zadania I: Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: a) zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; b) zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia przy zastosowaniu dotychczasowych stawek c) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji; d) rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy; w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji, e) korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; f) zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych. 2. dla Zadania II: Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: a) zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; b) zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia. c) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji; d) rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy; w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji, e) korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; f) zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 311 lub pobrać ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w punkcie informacyjno - podawczym w siedzibie zamawiającego (UMiG Olkusz)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia Gminy Olkusz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia wchodzą: Zadanie I (część I zamówienia) - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, - ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia ), - ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń. Wymagany termin wykonania zamówienia: W przypadku ubezpieczeń majątkowych (Część I Zamówienia) okres ubezpieczenia rozpocznie się 01.01.2013r.: I okres ubezpieczenia: 01.01.2013 - 31.12.2013 II okres ubezpieczenia: 01.01.2014 - 31.12.2014 III okres ubezpieczenia: 01.01.2015 - 30.06.2015.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. Klauzule dodatkowe - 0.30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie mienia Gminy Olkusz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia wchodzą: Zadanie II (część II zamówienia) - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków - ubezpieczenia Komunikacyjne (OC, AC, NNW, ASS). Wymagany termin wykonania zamówienia: Okres realizacji zamówienia dla wskazanej grupy pojazdów wynosić będzie odpowiednio 36 lub 24 miesięcy. W przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych (Część II Zamówienia) maksymalny okres ubezpieczenia zakończy się: 12.06.2016r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.85
- 2. Klauzule dodatkowe - 0.15
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na rzece Biała Przemsza w ciągu drogi powiatowej nr 1121K w m. Kaliś
- Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PROSTKI
- "Świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie dla pracowników Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, członków ich rodzin tj. współmałżonków, pełnoletnich dzieci oraz partnerów życiowych
- Ubezpieczenia komunikacyjne Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH - PIB
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Potok Górny
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.