Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Węgorzewo: zaprojektowanie i budowa nawierzchni dróg powiatowych nr 1598N i 1799N w powiecie węgorzewskim Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Węgorzewski, do kontaktów: Andrzej Lachowicz, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4270960, fax 087 4270961, e-mail: starostwo@powiatwegorzewski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiatwegorzewski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i budowa nawierzchni dróg powiatowych nr 1598N i 1799N w powiecie węgorzewskim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Województwo Warmińsko-Mazurskie, powiat węgorzewski, gmina Węgorzewo, droga powiatowa Nr 1598N od km ok. 5+750 do km ok. 7+500, droga powiatowa Nr 1799N od km ok. 3+480 do km ok. 10+880. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie odnowy nawierzchni na drogach powiatowych oraz remont mostu w gminie Węgorzewo. Wymienione drogi powiatowe i most to: -droga Nr 1598N (Bajory Małe - Marszałki - Guja - Prynowo - Wilkowo - Jakunowo), na odcinku od km ok. 5+750 do km ok. 7+500 (Guja - Dąbrówka Mała),-droga Nr 1799N (Perły; droga krajowa Nr 63 - Przystań - Radzieje - Suchodoły - droga powiatowa Nr 1725N), na odcinku od km ok. 3+480 do km ok. 10+880 (Biedaszki - Dąbrówka Mała - Węgielsztyn - droga wojewódzka Nr 650); ponadto w ciągu tej drogi: przepusty rurowe pod zjazdami indywidualnymi szt. 2 w km ok. 1+198 oraz w km ok. 8+545,-most na rzece Rawda w ciągu drogi Nr 1598N w km ok. 5+850 w miejscowości Guja. Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym załączonym do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zawartość oferty: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę podpisującą ofertę). A. Do formularza oferty /załącznik nr 2/ muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: -podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych/załącznik nr 5/,-informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4 - 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacanie podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, -aktualny wypis / opis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Uwaga 1: w przypadku, gdy oferentem jest spółka z o.o.: a)aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, z wykazaniem wysokości kapitału zakładowego; Uwaga 2: w przypadku składania ofert przez więcej niż jeden podmiot oraz przez podmioty nie posiadające osobowości prawnej, np. przez spółki cywilne, załączyć odpowiednią umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie), -dokumenty stwierdzające, iż osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, -informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, -wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /zał. 3/, -wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /zał. 3a/, -wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca /zał. 3b/, -informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, -zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, -zaakceptowany projekt umowy /załącznik nr 4/. - B. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzed nim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnio ną do reprezentowania wykonawcy. -C. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. - D. Wszystkie strony oferty muszą być numerowane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W zakres zamówienia wchodzi zaprojektowanie i wykonanie odnowy nawierzchni na drogach powiatowych oraz remont mostu w gminie Węgorzewo. Wymienione drogi powiatowe i most to: -droga Nr 1598N (Bajory Małe - Marszałki - Guja - Prynowo - Wilkowo - Jakunowo), na odcinku od km ok. 5+750 do km ok. 7+500 (Guja - Dąbrówka Mała),-droga Nr 1799N (Perły; droga krajowa Nr 63 - Przystań - Radzieje - Suchodoły - droga powiatowa Nr 1725N), na odcinku od km ok. 3+480 do km ok. 10+880 (Biedaszki - Dąbrówka Mała - Węgielsztyn - droga wojewódzka Nr 650); ponadto w ciągu tej drogi: przepusty rurowe pod zjazdami indywidualnymi szt. 2 w km ok. 1+198 oraz w km ok. 8+545,-most na rzece Rawda w ciągu drogi Nr 1598N w km ok. 5+850 w miejscowości Guja. Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych. Zamawiający oczekuje, że wykonawca opracuje i przedłoży do oceny koncepcję projektową zamierzenia budowlanego. Zamawiający zgłosi swoje uwagi do proponowanych rozwiązań i wyda zalecenia do uwzględnienia w dokumentacji. W zakres zobowiązań wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi również opracowanie: projektów wykonawczych, stanowiących podstawę wykonania robót budowlanych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający wymaga również przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych przed ich skierowaniem do realizacji, w aspekcie ich zgodności z ustaleniami programu funkcjonalno-użytkowego i umowy. Ponadto wykonawca powinien zapewnić wykonanie: harmonogramu realizacji inwestycji, harmonogramu płatności, projektu organizacji robót, projektu organizacji ruchu na czas robót oraz docelowego, informacji projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz), planu zapewnienia jakości wykonywanych robót budowlanych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym załączonym do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 27.06.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w formie przewidzianej w ustawie (art. 45 ust. 6), w wysokości 36000,00 zł. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione , nie później niż w terminie składania oferty . W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej , za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzach należy wpłacić przelewem na konto: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie Bank Spółdzielczy w Węgorzewie 64 9348 0000 0000 0097 2000 0020. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówieniach publicznych. Posiadają uprawnienia do kierowania ruchem drogowym. Posiadają potrzebne uprawnienia budowlane. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Polega na wstępnej weryfikacji oferty przedstawionej przez wykonawcę pod kątem zawartości i ilości wymaganych przez zamawiającego dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę podpisującą ofertę). -------A. Do formularza oferty /załącznik nr 2/ muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: ---podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych /załącznik nr 5/,---informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4 - 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ---aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacanie podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, ---aktualny wypis / opis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Uwaga 1: w przypadku, gdy oferentem jest spółka z o.o.: a)aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, z wykazaniem wysokości kapitału zakładowego; Uwaga 2: w przypadku składania ofert przez więcej niż jeden podmiot oraz przez podmioty nie posiadające osobowości prawnej, np. przez spółki cywilne, załączyć odpowiednią umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie), ---dokumenty stwierdzające, iż osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, ---informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, ---wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /zał. 3/, ---wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /zał. 3a/, ---wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca /zał. 3b/, ---informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ---kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ---zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, ---zaakceptowany projekt umowy /załącznik nr 4/. ------- B. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzed nim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnio ną do reprezentowania wykonawcy. ------- C. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. ------- D. Wszystkie strony oferty muszą być numerowane
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.wegorzewski.sisco.info. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.09.2006, godzina 10:00, Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, sala konferencyjna, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.