eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskdostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego



Ogłoszenie z dnia 2006-01-24

POZYCJA 4339

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: P. P. U. P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, do kontaktów: Krzysztof Lisiński, Andrzej Karaś, Ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, tel. 058 3266216, 3266168, fax 058 3266172, e-mail: Krzysztof.lisinski@gdansk.poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: P. P. U. P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, Krzysztof Lisiński, Ul. Targ Rakowy 7/8 pok. 218, 80-940 Gdańsk, tel. 058 3266168, fax 058 3266172, e-mail: Krzysztof.lisinski@gdansk.poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: P. P. U. P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, Krzysztof Lisiński, Ul. Targ Rakowy 7/8 pok. 208, 80-940 Gdańsk, tel. 058 3266168, fax 058 3266172, e-mail:Krzysztof.lisinski@gdansk.poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na 10 zadań: Zadanie 1. Materiały do sprzętu Canon, Zadanie 2. Materiały do sprzętu Hewlett-Packard, Zadanie 3. Materiały do sprzętu Kyocera, Zadanie 4. Materiały do sprzętu Lexmark, Zadanie 5. Materiały do sprzętu Oki, Zadanie 6. Materiały do sprzętu biurowego różnych producentów, Zadanie 7. Materiały do sprzętu Panasonic, Zadanie 8. Materiały do sprzętu Minolta, Zadanie 9. Materiały do sprzętu Epson, Zadanie 10. Materiały do sprzętu komputerowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Regionalny Zespół Magazynów CIOR w Gdańsku, ul. Chodackiego 26. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.23.21.20 - Myszy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.10 - Myszka komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Zamówienie należy realizować w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy, przy jednoczesnej realizacji, co najmniej 50% ilości każdej z pozycji asortymentowej w terminie 15 dni od daty podpisania umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadia dla 10 zadań: 1 300 dla Zadania 1, 12000 dla Zadania 2, 1 000 dla Zadania 3, 500 dla Zadania 4, 3 000 dla Zadania 5, 600 dla Zadania 6, 3 000 dla Zadania 7, 4 000 dla Zadania 8, 200 dla Zadania 9, 150 dla Zadania 10. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenie za realizację przedmiotu umowy następować będzie w oparciu o faktycznie dostarczoną dostawę częściową, zgodnie z postanowieniami SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych, a w szczególności posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn. wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat dwóch dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, o wartości każdej z tych dostaw nie mniejszej niż 50% ceny brutto wynikającej z proponowanej oferty; wykażą pokrycie finansowe w wysokości nie mniejszej niż 50% ceny brutto wynikającej z proponowanej oferty w odniesieniu do tych zadań, na które składana jest oferta tzn. w przypadku złożenia oferty na wszystkie 10 zadań, należy uwzględnić 50% łącznej ceny oferty brutto, natomiast przy składaniu ofert na np. 2 zadania, uwzględnia się 50% ceny ofertowej brutto łącznie z tych dwóch zadań. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 prawa Zamówień Publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty określone w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/22/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.03.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.03.2006 godzina 07:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.03.2006, godzina 08:00, PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku 80-940 Gdańsk, ul. Targ Rakowy 7/8, pok. 212.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego - materiały do sprzętu Canon. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.1. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego - materiały do sprzętu Hewlett-Packard. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego - materiały do sprzętu Kyocera. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.1. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego - materiały do sprzętu Lexmark. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego - materiały do sprzętu Oki. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.1. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego - materiały do sprzętu biurowego różnych producentów. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego - materiały do sprzętu Panasonic. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.1. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego - materiały do sprzętu Minolta, Toshiba. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego - materiały do sprzętu Epson. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.23.21.2, 30.21.72.00, 30.21.73.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego - materiały do sprzętu komputerowego. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.