eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Budowa parkingu dwupoziomowego dla samochodów osobowych wraz z infrastrukturą techniczną przy Placu Św. Katarzyny w Toruniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Toruń: Budowa parkingu dwupoziomowego dla samochodów osobowych wraz z infrastrukturą techniczną przy Placu Św. Katarzyny w Toruniu
Numer ogłoszenia: 433836 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Targi Toruńskie Sp. z o.o. , ul. Szosa Chełmińska 27, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6582090, faks 056 6582099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targitorunskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna, o której mowa w art.3 ust.1 pkt 3 ustawy-Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu dwupoziomowego dla samochodów osobowych wraz z infrastrukturą techniczną przy Placu Św. Katarzyny w Toruniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: Budowa parkingu dwupoziomowego dla samochodów osobowych wraz z infrastrukturą techniczną przy Placu Św. Katarzyny w Toruniu. Parking zlokalizowany został na dwóch poziomach - płycie dolnej całkowicie zagłębionej w gruncie i płycie górnej występującej w poziomie istniejącego terenu wraz z infrastrukturą techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ na nośniku elektronicznym w postaci płyty DVD, na której znajdują się wszystkie dane dla opracowania oferty przetargowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Forma wadium 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej, czy ubezpieczeniowej gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wykonał swojego zobowiązania wobec Zamawiającego w terminie nieprzekraczającym 14 dni od daty otrzymania żądania zapłaty. 3) Postanowienia punktu 10.2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, o których mowa w punkcie 10.2.1) b) i 10.2.1) e) niniejszej SIWZ. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: BANK MILLENNIUM S.A. O/TORUŃ 67116022020000000061718758 z dopiskiem: wadium - Budowa parkingu 2). Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi być dołączone w oryginale do oferty. 4. Termin wniesienia wadium Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy p.z.p. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy p.z.p. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich), b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich), c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich), d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych dotyczących budownictwa kubaturowego, w tym co najmniej jedna budowa o wartości nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 5 do SIWZ, b) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie winny zawierać co najmniej: -wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ -wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, -wskazanie rodzaju robót, -wskazanie wartości robót, -wskazanie daty wykonania robót ( rozpoczęcie i zakończenie), -wskazanie miejsca wykonania robót, -opinię podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie, c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi - aktualne zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach budowlanych - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - do kierowania robotami budowlanymi, z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy, w tym doświadczenie w zakresie kierowania budową przynajmniej jednego obiektu budowlanego o kubaturze minimum 4.000 m3, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - do kierowania robotami, -w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - do kierowania robotami, - w specjalności drogowej bez ograniczeń - do kierowania robotami oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym terminem ważności. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych, o których mowa w niniejszym punkcie, należy dołączyć do oferty. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w załączniku nr 4 osoby, którymi będzie dysponował, należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działaności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca musi wykazać przeciętne zatrudnienie w wysokości co najmniej 25 pracowników - załącznik nr 3 do SIWZ, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku). W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 3.000.000,00 PLN lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 3.000.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 na jedno i wszystkie zdarzenia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej składa dokumenty wymienione w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) 4) wniosą wadium, 5) udzielą gwarancji jakości na okres co najmniej 48 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy oraz udzielą rękojmi na 3 miesiące ponad okres gwarancji jakości, 6) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych dotyczących budownictwa kubaturowego, w tym co najmniej jedna budowa o wartości nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 5 do SIWZ, b) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie winny zawierać co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, - wskazanie rodzaju robót, - wskazanie wartości robót, - wskazanie daty wykonania robót ( rozpoczęcie i zakończenie), - wskazanie miejsca wykonania robót, - opinię podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie, c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi - aktualne zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach budowlanych - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - do kierowania robotami budowlanymi, z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy, w tym doświadczenie w zakresie kierowania budową przynajmniej jednego obiektu budowlanego o kubaturze minimum 4.000 m3, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - do kierowania robotami, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - do kierowania robotami, - w specjalności drogowej bez ograniczeń - do kierowania robotami oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym terminem ważności. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych, o których mowa w niniejszym punkcie, należy dołączyć do oferty. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w załączniku nr 4 osoby, którymi będzie dysponował, należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działaności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca musi wykazać przeciętne zatrudnienie w wysokości co najmniej 25 pracowników - załącznik nr 3 do SIWZ, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku). W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 3.000.000,00 PLN lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 3.000.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 na jedno i wszystkie zdarzenia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej składa dokumenty wymienione w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) 4) dowód wniesienia wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz 5) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.targitorunskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Targi Toruńskie Sp. z o.o. ul. Szosa Chełmińska 27, 87-100 Toruń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Targi Toruńskie Sp. z o.o. ul. Szosa Chełmińska 27, 87-100 Toruń (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.