Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Muszyna: modernizacja centrum wsi Powroźnik Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna - Burmistrz Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, do kontaktów: Elżbieta Jędrzejek-Półtorak, Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 018 4714009 w. 18, fax 018 4777921, e-mail: ugu_musz@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muszyna.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej w Muszynie Sekretariat, Włodzimierz Tokarczyk, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 018 471 40 09, fax 018 477 79 21, e-mail: przetargi@muszyna.pl, www.muszyna.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne, Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja centrum wsi Powroźnik. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Powroźnik. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres robót obejmuje: a)Remont ciągu pieszego - Centrum: - wykonanie ciągów spacerowych z kostki brukowej 2780 m2, - ułożenie krawężników na ławie betonowej 1300 mb, - ułożenie obrzeży betonowych 1000 mb, - dostawa i montaż ławek parkowych - 20 kpl., - dostawa i montaż koszy na śmieci - 20 kpl. b)Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym - plac zabaw: - wykonanie ciągów z kostki brukowej 500 m2, - ułożenie obrzeży betonowych 600 mb, - humusowanie z plantowaniem i obsianiem trawą 2100 m2, - dostawa i sadzenie drzew i krzewów 50 szt., - dostawa i montaż urządzeń placu zabaw - 1kpl. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz określone przez zamawiającego poniżej: I.Informacje dot. sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne. 1. Wykonawca dysponować będzie: 1.1.Kierownikiem budowy pełniącym obowiązki kierownika robót budowlanych w specjalności drogowej potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016 z późn. zmianami), - posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 nr 5 poz. 42 z późn. zmianami). 1.2.Wykonawca posiada sprzęt w ilości, wydajności i jakości gwarantujący przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie przewidzianym kontraktem. 1.3.Udzieli gwarancji na roboty budowlane w wymiarze 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót. 1.4.Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączne spełnienie warunków określonych w pkt. 1.1 - 1.3. Warunek określony w pkt. 1.4 muszą spełnić wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia, lecz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, może być podpisane przez pełnomocnika. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły \spełnia-nie spełnia II.Status prawny - wymagane dokumenty. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Dokumenty potwierdzające posiadanie właściwych uprawnień wykonawczych oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenie wydane przez tę izbę z określonym nim terminem ważności), dotyczące Kierownika Budowy, o którym mowa pkt I, 1.1. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich dot. pkt. 1, 3, 4, 5. III.Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. IV.Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do siwz. 2.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do siwz, oraz oświadczenia: 1.Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, placem budowy i nie wnosi zastrzeżeń 2.Oświadczenie wykonawcy, że uważa się za związany z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły \spełnia-nie spełnia\. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 28.51.29.30 - Metalowe kosze na śmieci Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci Oryginalny kod CPV: 36.15.12.00 - Ławki Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.36.00 - Ławki Oryginalny kod CPV: 36.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Tak jak opisano w pkt. II.1.5 ogoszenia Wartość zadania powyżej 60 000 euro a poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy - pzp ) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 06.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000.00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 3.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz określone przez zamawiającego poniżej: I.Informacje dot. sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne. 1. Wykonawca dysponować będzie: 1.1.Kierownikiem budowy pełniącym obowiązki kierownika robót budowlanych w specjalności drogowej potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016 z późn. zmianami), - posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 nr 5 poz. 42 z późn. zmianami). 1.2.Wykonawca posiada sprzęt w ilości, wydajności i jakości gwarantujący przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie przewidzianym kontraktem. 1.3.Udzieli gwarancji na roboty budowlane w wymiarze 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót. 1.4.Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia-nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Status prawny - wymagane dokumenty. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Dokumenty potwierdzające posiadanie właściwych uprawnień wykonawczych oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenie wydane przez tę izbę z określonym nim terminem ważności), dotyczące Kierownika Budowy. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich dot. pkt. 1, 3, 4, 5. II.Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. III.Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do siwz. 2.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do siwz,
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie tut. Urzedu lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2006 godzina 11:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.09.2006, godzina 12:00, Urzd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej w Muszynie ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Niniejszy projekt jest współfinansowany przez Sektorowy Program Operacyjny pn. Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz obszarów wiejskich 2004-2006; Priorytet: Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich; Działanie: Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.
INNE PRZETARGI MUSZYNA
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Łętownia w ramach zadania rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 104702R w miejscowościach Łętownia i Wólka Łętowska
- Budowa parku w ramach projektu "Ochrona różnorodności biologicznej - park naturalistyczny przy ulicy Stawowej i Spółdzielców w Bielsku-Białej.
- Doposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Lubin-dostawa kontenerów oraz pojemników na odpady
- Zakup i dostawa kontenerów na odpady segregowane w ramach inwestycji pod nazwą: "Kompleksowa modernizacja i doposażenie GPSZOK w Podegrodziu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





