Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-17
Opole: Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych i gospodarczych
położonych w Opolu przy pl. Wolności 7/8
Numer ogłoszenia: 433212 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Opolu , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5415052.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatopolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych i gospodarczych położonych w Opolu przy pl. Wolności 7/8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych i gospo- darczych, położonych w budynku przy Pl. Wolności 7-8 w Opolu, o łącznej powierzchni ok. 480 m2. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ pt. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3. Postanowienia umowne zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2500,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: - wykonawca (lub partnerzy łącznie - w przypadku oferty wspólnej) wykonywał usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - utrzymywanie czystości pomieszczeń - u co najmniej 1 zamawiającego przez co najmniej 1 rok (u każdego) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (XII.2006r. ÷ XII.2009r.), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. Przepisy ustawy Pzp i niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna). Ponoszą oni tez solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ,tj. osoby podpisujące ofertę): a) wypełniony formularz oferty (wg załącznika nr 1), b) dowód wniesienia wadium 2500 zł, c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (wg załącznika nr 2) d) wykaz wykonanych usług (wg załącznika nr 3) + stosowne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie - np. referencje, protokoły odbioru, itp. e) dane dot. podwykonawstwa (wg załącznika.nr 4) - jeśli brak podwykonawcy wpisać:nie dotyczy, i również załączyć do oferty f) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione / uaktualnione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, g) pełnomocnictwo do podpisywania oferty / do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą- - w oryginale lub poświadczone notarialnie 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (np. członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać dokumenty osobno od każdego podmiotu - dot. ppkt c), f) i g) , pozostałe zaś można złożyć łącznie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, ppkt (g), składa odpowiednie dokumenty na zasadach określonych w § 2 i § 4 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w spr. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opolu
45-082 Opole, ul. Piastowska 14
- po złożeniu zapotrzebowania (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Opolu 45-082 Opole, ul. Piastowska 14 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wykonywanie cienkich warstw ścieralnych na gorąco z mieszanek min.-asf. (zamiennie technologia min.-asf. typu Slurry Seal) wraz z powierzchniowym utrwaleniem naw. drog. w powiecie opolskim w 2025 r.
- D/35/2025/A Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Wykonanie remontu w budynkach Uniwersytetu Opolskiego: cz.2 Remont pomieszczeń i korytarzy Studium Języków Obcych w budynku głównym przy ul. Oleskiej 48 (seg C)
- D/30/2025/C Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- Organizacja kursów językowych w ramach projektu "Opolskie kadry rynku pracy"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a - postępowanie II
- Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie - część II
- USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Utrzymanie czystości w budynkach należących do ZDW w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów w Ciechanowie, Płocku, Radomiu i Siedlcach
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.