Ogłoszenie z dnia 2013-01-31
Kluczbork: DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWO TERENOWEGO DLA NADLEŚNICTWA KLUCZBORK
Numer ogłoszenia: 43294 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 532966 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork, ul. A. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, faks 077 4182323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWO TERENOWEGO DLA NADLEŚNICTWA KLUCZBORK.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowo- terenowego ( 1 sztuka). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 ( Specyfikacja techniczna samochodu osobowo - terenowego) do SIWZ. 1.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2012. 2.Zamawiający zobowiązuje się do odbioru przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko. 3.Należy udzielić minimum: a) 36 miesięcy lub 100 000 km na podzespoły mechaniczne i elektryczne b) 36 miesięcy na korozję powierzchniową lub wady powłoki lakierniczej; c) 12 miesięcy na korozje powierzchniową lub wady powłoki lakierniczej skrzyni ładunkowej; d)72 miesiące na perforacje korozyjną elementów nadwozia; e) 36 miesięcy na perforacje korozyjną elementów nadwozia skrzyni ładunkowej; 24 miesiące na wyciagarkę samochodową. 4.Zużycie energii (l/km), w cyklu miejskim nie więcej niż 11 l /100km, w warunkach pozamiejskich nie więcej niż 9,0 l/100km. Emisja CO2 w cyklu mieszanym nie więcej niż 230 g/km . Emisja zanieczyszczeń: zgodnie z normą spalin dla silników wysokoprężnych - EURO 5 . 5.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Podane w opisach nazwy własne (np. ABS, EBD, BA oraz VSC) nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 7. Zamawiany sprzęt powinien spełniać wymagane prawem normy i posiadać wymagane atesty lub świadectwa homologacyjne. 8. Celem identyfikacji proponowanego pojazdu wykonawca w swej ofercie ma jednoznacznie wskazać markę, model, wersję pojazdu z opisem wyposażania jaki proponuje lub markę, model, wersję ze wskazaniem konkretnej oferty handlowej wykonawcy, z której będzie można jednoznacznie odczytać, iż proponowany pojazd spełnia wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Przy odbiorze przez zamawiającego samochodu wykonawca przekaże następujące dokumenty: a) kartę pojazdu; b) wyciąg ze świadectwa homologacji na terenie RP; c) książkę gwarancyjną; d) książkę przeglądów serwisowych; e) dokumentacje techniczną; f) instrukcję obsługi w języku polskim. UWAGA: WYMAGANE USŁUGI DODATKOWE; 1) Instalacja nowej radiostacji działającej na częstotliwości Lasów Państwowych, 2) Instalacja nowej wyciągarki samochodowej ( spełniających parametry zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.20.00 - 34.11.20.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MOTO - CHAMP Zbigniew Karaś, ul. Ks. Schulza 1 a, 85-315 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123850,00
Oferta z najniższą ceną: 123850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156210,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Wyposażenie domu dziennego pobytu dla seniorów w Gminie Kluczbork
- Wzmocnienie kompetencji społecznych wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty stacjonarne i wyjazdowe
- Zielona Oaza- KBO
- Dostawa 4 zestawów "Rezerwy wyposażenia ratownika" dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Remont dachu budynku głównego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Rewitalizacja terenu rekreacyjnego przy Parku Miejskim ul. Sportowa w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.