eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWycinka drzew z cieków i wałów p.powodziowych administrowanych przez DZMiUW we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Wrocław: Wycinka drzew z cieków i wałów p.powodziowych administrowanych przez DZMiUW we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 432924 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew z cieków i wałów p.powodziowych administrowanych przez DZMiUW we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka drzew z cieków i wałów p.powodziowych administrowanych przez DZMiUW we Wrocławiu Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: a) Wycinka drzew z cieków, pow. Oleśnica b) Wycinka drzew z cieków i wałów p.powodziowych, pow. Trzebnica c) Wycinka drzew z cieków i wałów p.powodziowych, pow. Wrocław Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wycinka drzew z cieków oraz wałów przeciwpowodziowych administrowanych przez DZMiUW we Wrocławiu w ilości 91 szt., w tym: z wałów p.powodziowych (14 szt.), z cieków (77 szt.) oraz usuwanie zatorów, zakrzaczeń i uporządkowienie terenu prac. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zakupu pozyskanego drewna i dokonania wpłaty w wysokości: Ad. a) 928,80 zł brutto, Ad. b) 600,96 zł brutto, Ad. c) 2 221,33 zł brutto, na nr konta: Bank Zachodni WBK 83 1090 2398 0000 0006 0802 6874 tytułem: opłata za sprzedane drewno powiat ad. a) Oleśnica, ad. b) Trzebnica, ad. c) Wrocław. Ad a) Przedmiotem zamówienia jest wycinka 30 szt. drzew oraz krzaków ze skarpy rz. Polska Woda na terenie gm. Syców. Ad b) Przedmiotem zamówienia jest m.in.: - Usunięcie zatorów w postaci powalonych drzew na kanale Psarskim, rz. Widawa, gm. Wisznia Mała; - Wycięcie 9 szt. drzew za skarp rz. Mienia, rz. Młynówka, gm. Wisznia Mała, Oborniki Śląskie; - Redukcja koron drzew 2 szt., rz. Sąsiecznica, m. Żmigród; - uporządkowanie terenu prac. Ad c) Przedmiotem zamówienia jest m. in.: - Wycinka 3 szt. drzew ze skarpy rz. Potok Sulistrowicki, gm. Sobótka; - Wycinka 4 szt. drzew za skarp rzek Żurawka i Ślęza, gm. Żórawina; - Wycinka 2 szt. drzew ze skarpy rz. Kasina, gm. Kąty Wrocławskie; - Wycinka 13 szt, drzew z wałów przeciwpowodziowych rz. Odry, gm. Wrocław; - Wycinka 30 szt. drzew ze skarpy rz. Ślęza, Struga Miłoszowska, Zielona oraz wału przeciwpowodziowego rz. Bystrzyca, gm. Kobierzyce, Siechnice, Wrocław; - uporządkowanie terenu prac. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: przedmiary prac oraz Wytyczne wykonania i odbioru prac w zakresie wycinki drzew i krzewów oraz mapy poglądowe stanowiące załączniki do niniejszej dokumentacji przetargowej. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z załączonymi przedmiarami prac oraz Wytycznymi wykonania i odbioru prac w zakresie wycinki drzew i krzewów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że ma do dyspozycji: 1 osobę posiadającą uprawnienia pilarza. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca złoży wykaz osób, którego wzór stanowi załącznik Nr 4 do dokumentacji przetargowej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz wyjaśnienia (dotyczy osób zdolnych do wykonania zamówienia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć również: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru dokument ustanawiający Pełnomocnictwo(a). Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących w szczególności: 1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wystąpienia okoliczności o których mowa w § 8 ust. 6 umowy 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, a w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze, wysokie stany wód, pokrywa śnieżna itp.; c) możliwość wystąpienia szkody np. w uprawach rolnych lub innych szkód na działkach przyległych jakie mogą powstać w związku z wykonywaniem prac, d) niewypały i niewybuchy; e) wykopaliska archeologiczne; 3) zmiany wynagrodzenia (ceny): a. wystąpienia okoliczności o których mowa w § 8 ust. 6 umowy. b. Ograniczenie zakresu umowy w przypadku, gdy dysponent środków ograniczy kwoty przyznane na finansowanie. 4) zmiany osobowe a) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; b) zmiany osób do nadzorowania prac. 5) Pozostałe zmiany a) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy b) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh. i innych, które nie będą ingerować w określenie przedmiotu zamówienia. 2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: a) skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych; b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 3. Do zmiany umowy dochodzi wskutek wniosku jednej ze stron zawierającego opis zmiany, jej uzasadnienie, jej wpływ na termin wykonania umowy w tym określenie okresu o jaki umowa ulega przedłużeniu, zakresu zamówienia czy wynagrodzenia. Zmiana umowy nastąpi w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu 50-333 WROCŁAW, al. Matejki 6, piętro 3, pok. 403.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu 50-333 WROCŁAW, al. Matejki 5, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycinka drzew z cieków, pow. Oleśnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycinka 30 szt. drzew oraz krzaków ze skarpy rz. Polska Woda na terenie gm. Syców..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycinka drzew z cieków i wałów p.powodziowych, pow. Trzebnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest m.in.: - Usunięcie zatorów w postaci powalonych drzew na kanale Psarskim, rz. Widawa, gm. Wisznia Mała; - Wycięcie 9 szt. drzew za skarp rz. Mienia, rz. Młynówka, gm. Wisznia Mała, Oborniki Śląskie; - Redukcja koron drzew 2 szt., rz. Sąsiecznica, m. Żmigród; - uporządkowanie terenu prac..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycinka drzew z cieków i wałów p.powodziowych, pow. Wrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest m. in.: - Wycinka 3 szt. drzew ze skarpy rz. Potok Sulistrowicki, gm. Sobótka; - Wycinka 4 szt. drzew za skarp rzek Żurawka i Ślęza, gm. Żórawina; - Wycinka 2 szt. drzew ze skarpy rz. Kasina, gm. Kąty Wrocławskie; - Wycinka 13 szt, drzew z wałów przeciwpowodziowych rz. Odry, gm. Wrocław; - Wycinka 30 szt. drzew ze skarpy rz. Ślęza, Struga Miłoszowska, Zielona oraz wału przeciwpowodziowego rz. Bystrzyca, gm. Kobierzyce, Siechnice, Wrocław; - uporządkowanie terenu prac..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.