eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Ochrona fizyczna osób i mienia, usługa monitoringu z grupą szybkiego reagowania, konserwacja i usuwanie awarii systemu alarmowego- włamaniowego oraz ochrona w formie monitorowania lokalnego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Braniewo: Ochrona fizyczna osób i mienia, usługa monitoringu z grupą szybkiego reagowania, konserwacja i usuwanie awarii systemu alarmowego- włamaniowego oraz ochrona w formie monitorowania lokalnego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru
Numer ogłoszenia: 432824 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391420 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Braniewie, ul. Sądowa 1, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6465252, faks 055 6465250.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia, usługa monitoringu z grupą szybkiego reagowania, konserwacja i usuwanie awarii systemu alarmowego- włamaniowego oraz ochrona w formie monitorowania lokalnego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: - ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Braniewie przy ul. Sądowej 1 oraz usługa monitoringu z grupą szybkiego reagowania, - konserwacja i usuwanie awarii systemu alarmowego- włamaniowego, - ochrona w formie monitorowania lokalnego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: 3.2.1. ochronę przed włamaniem do obiektów; 3.2.2. ochronę przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia obiektu oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego, 3.2.3. kontrolę wszystkich wchodzących i wychodzących do i z obiektu w czasie godzin pracy instytucji, 3.2.4. zabezpieczanie porządku i bezpieczeństwa na terenie obiektu Zamawiającego, 3.2.5. kontrolę wszystkich pracowników Zamawiającego oraz innych osób wchodzących i wychodzących do i z obiektu poza godzinami pracy, 3.2.6. wykonywanie czynności ochrony i dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających, tj. obsługę bramek magnetycznych, obsługę ręcznego detektora metalu, 3.2.7. zamykanie i otwieranie budynku sądowego wraz z zazbrajaniem i rozbrajaniem systemów monitoringu, 3.2.8. obsługę monitoringu systemu włamaniowego , 3.2.9. konserwację i usuwanie awarii systemu alarmowego-włamaniowego, 3.2.10. ochronę w formie monitorowania lokalnego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru. Szczegółowy zakres i czas wykonywania usług objętych zamówieniem zawiera załącznik nr 3 do umowy - SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA - przekazywany wraz z SIWZ . Szczegółowy zakres i czas wykonywania usług objętych zamówieniem zawiera Załącznik Nr 3 do umowy - przekazywany wraz z SIWZ ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 185283.64 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jupi Sp.z o.o,, ul. Hetmańska 35-37,, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 185283.64
  • Oferta z najniższą ceną: 185283.64 oferta z najwyższą ceną: 185283.64
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.