Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-03
Gdańsk: Remont i adaptacja pomieszczeń w budynku gospodarczym ZMiUW WP T.O. w Redzie
Numer ogłoszenia: 43267 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Sucha 12, 80-531 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3432254 do 56 w. 239, fax 058 3432617.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ziuw.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i adaptacja pomieszczeń w budynku gospodarczym ZMiUW WP T.O. w Redzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych na obiekcie. 2.Obiekt oraz termin wykonania robót określono w druku (wykaz obiektów), stanowiącym integralną część specyfikacji. 3.Lokalizację obiektu, zakres i technologię wykonania robót budowlanych określa uproszczona dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 1/1 do specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert w postępowaniu; 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; 3.wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedno zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, w zakresie: robót budowlano-remontowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zmiuw.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-531 Gdańsk, ul Sucha 12, pok. 16 (bezpłatnie) lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zarządu, ul. Sucha 12, Gdańsk, w pokoju nr.9 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Nasadzenia 89 drzew na terenie osiedli mieszkaniowych przy ul. Piotrkowskiej i Wilanowskiej w Gdańsku
- Remont ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 214 na odcinku Białogarda - Nowa Wieś Lęborska - Etap III.
- Wykonanie i utrzymanie Systemu Informacji Miejskiej i tablic ulicowych - II post.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.
- Przeprowadzenie konkursów przedmiotowych dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych województwa pomorskiego w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe wdrożenie systemu EZD RP w formule on-premise na własnych zasobach infrastrukturalnych Zamawiającego. Część II - Wdrożenie, szkolenia, utrzymanie systemu EZD RP
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zmiana aranżacji pomieszczeń lokalu usługowego w Stargardzie przy ul. Słowackiego 22E .3 na cele działalności Szczecińskiego Stowarzyszenia Złoty Wiek na potrzeby powstania dziennego domu pomocy społ.
- Modernizacja klatki schodowej w budynku przy ul. Słowackiego 28 w Pruszczu Gdańskim
- "Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK 2012 przy ZSP nr 6 przy ul. Chopina 10 w Siedlcach" w ramach programu "Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024"
- Modernizacja budynku mieszkalnego w Manasterzu poprzez dostosowanie istniejących mieszkań do osób niepełnosprawnych i utworzenie mieszkań wspomaganych
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby żłobka w ramach utworzenia miejsc opieki w Publicznym Żłobku w Czudcu - Maluch +
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia w Pracowni RTG w Lubawie ul. Poznańska 6
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.