Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-20
Radomsko: Sukcesywna dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Numer ogłoszenia: 432652 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko , ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów do siedziby Zamawiającego przy ul. Tysiąclecia 5 w Radomsku. Wykonawca dostarczy zamówione fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne do siedziby Zamawiającego na własny koszt, w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (przekazywanego listownie, e-mailem, faxem, telefonicznie); Dostarczone materiały muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (znak firmowy, termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności, ilość, rodzaj itp.) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszystkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów, np. hologramy. Wszystkie materiały muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe i posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na materiały eksploatacyjne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot dostawy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu wymaga się spełnienia następujących warunków oraz dołączenia do oferty stosownych dokumentów: 1)pełnej kompatybilności oferowanych materiałów eksploatacyjnych z urządzeniami, wymienionymi w dodatku nr 4 do SIWZ, 2)oferowane materiały równoważne mają być fabrycznie nowe, nie regenerowane w ogóle, nie poddawane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów, 3)materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, 4)na opakowaniach równoważnych powinny być wypisane wszystkie typy drukarek, kserokopiarek z którymi tonery i tusze są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania oraz termin przydatności do użycia, 5)należy wskazać do jakiego typu drukarki, kserokopiarki, faksu oferowany jest produkt równoważny podając odpowiednio: a) nazwę producenta, b) nazwę materiału, c) symbol (kod) oferowanego materiału eksploatacyjnego, d)wydajność wydruku standardowych stron A4 mierzona zgodnie z normą ISO/IEC 19752 - w przypadku tonerów do drukarek laserowych monochromatycznych , e) wydajność wydruku standardowych stron A4 mierzona zgodnie z normą ISO/IEC 19798 - w przypadku tonerów do drukarek laserowych kolorowych, f) wydajność wydruku standardowych stron A4 mierzona zgodnie z normą ISO/IEC 24711 - w przypadku nabojów do drukarek atramentowych, 6)proces produkcji oferowanych materiałów równoważnych musi być dostosowany do wymogów normy ISO 14001,ISO 9001:2000 7)oferowany materiał równoważny ma zagwarantować równą lub wyższą oraz powtarzalną jakość wydruków i wydajność co materiał zalecany przez producenta urządzenia, oferowane materiały eksploatacyjne muszą być: dopuszczone do obrotu na terenie RP, wolne od wad technicznych i prawnych, cała partia danego produktu musi posiadać identyczne oznaczenia oraz oryginalne fabryczne opakowania (z wszystkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów) bez śladów otwierania opakowania. Zamawiający dopuszcza zmianę opakowania tylko w sytuacji gdy producent je sam zmieni - wymagane oświadczenie producenta wraz z wzorem nowego opakowania. W sytuacji gdy Wykonawca nie dostarczy zaświadczenia bądź dostarczy towar niezgodny z opisem Zamawiający może odmówić przyjęcia towaru z wszelkimi konsekwencjami zawartymi w umowie, materiały równoważne mają gwarantować wykorzystanie wszystkich funkcji i możliwości drukowania w drukarkach, kserokopiarkach i faksach Zamawiającego oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zestawienie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów wraz z informacją o posiadanych przez Zamawiającego modelach drukarek, kserokopiarek i faksów - dodatek nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć 1) oświadczenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego np. w treści formularza ofertowego w pkt 3. 2) w celu potwierdzenia że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają normom ISO: ISO/IEC 19752 dla kaset do drukarek laserowych monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset do drukarek laserowych kolorowych, ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych, b) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi, tj. z normą ISO 9001:2000 dla procesu produkcji oferowanych produktów, c) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, tj. z normą ISO 14001 dla procesu produkcji oferowanych produktów. Uwaga: Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt III.5) ppkt 2 lit. a,b i c złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt III.5) ppkt 2 lit. b i c, złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez producentów równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Dopuszczalne zmiany oraz określenie warunków zmian zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym integralną część Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Dodatek nr 5 do SIWZ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radomska Biuro Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta -Biuro Podawcze w Urzędzie Miasta Radomska - parter budynku, 97-500 Radomsko ul. Tysiąclecia 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Wymiana i montaż wodomierzy z wdrożeniem systemu teleinformatycznego do zarządzania gospodarką wodno-ściekową
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych na odpady komunalne zmieszane i odpady zbierane w sposób selektywny z podziałem na dwie części
- Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową hakową
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 3964
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- dostawa i usługa z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.