Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-17
Łuków: Obsługa zamawiającego w 2010 roku w zakresie sporządzania: projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Numer ogłoszenia: 432640 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łuków , ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa zamawiającego w 2010 roku w zakresie sporządzania: projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest obsługa zamawiającego w roku 2010 w zakresie sporządzania: projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego . Część l obejmuje: - sporządzenie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji liniowych i kubaturowych (przewidywana liczba projektów decyzji w 2010 r. około - 22); - wykonanie analizy urbanistycznej; - wykonanie opinii urbanistycznej; - w przypadku odwołania od decyzji pisemne uzasadnienie ( w zależności od potrzeb); - przekazanie protokołem dokumentacji; Cześć II obejmuje: - sporządzenie projektu decyzji o warunkach zabudowy dla obiektów nowopowstających i na zmianę przeznaczenia obiektów istniejących (przewidywana liczba projektów decyzji w 2010 r. około - 175); - wykonanie analizy urbanistycznej; - wykonanie opinii urbanistycznej; - w przypadku odwołania od decyzji pisemne uzasadnienie ( w zależności od potrzeb) * przekazanie protokołem dokumentacji; Część III obejmuje: - opracowanie projektu zmiany decyzji w przypadku gdy będzie możliwość zmiany decyzji , o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego (przewidywana liczba projektów decyzji w 2010 r. około - 11); - zajęcie stanowiska odnośnie projektów zmiany decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku gdy będzie to odmowa zmiany decyzji; - przekazanie protokołem dokumentacji; Zamawiający przekazuje: - kopię wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego, - kopię wniosku o ustalenie warunków zabudowy, - kopię wniosku o zmianę decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, - kopię wniosku o zmianę decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, - mapę geodezyjną w odpowiedniej skali, - wypis z ewidencji gruntów , - kopie wniosków złożonych przez strony postępowania w trakcie prowadzonego postępowania administracyjnego. - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Łuków- na nośniku CD. Projekty decyzji i projekty zmian decyzji winny być opracowane zgodnie przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z póź. zm) oraz innymi obowiązującymi przepisami. Sporządzenie pakietu do 10 decyzji winno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie 21 dni od daty otrzymania pisemnego zgłoszenia. Termin uważa się za dochowany z chwilą wpływu opracowanego projektu decyzji i projektu zmiany decyzji do zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.00.00 - 74.25.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oddział 1. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a zwłaszcza aby wykazali, że: a) wskażą osoby, którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadające następujące wykształcenie, doświadczenie i kwalifi?kacje zawodowe, a także zakres wykonywanych przez nie czynności: co najmniej jedną osobą wpisaną na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42), wykształcenie wyższe, doświadczenie minimum 3 lata. b) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: co najmniej jedną osobą wpisaną na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42). i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające przynależność każdej z tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oddział 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w oddziale 3 Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w oddziale 3 pkt 1 , a wszyscy wykonawcy mogą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w oddziale 3 pkt. 2 Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 2.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oddział 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) Zgodnie art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 zm.; Dz.U z 2008 Nr 188, poz.1155 ) w celu: 1. potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo ak?tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za?kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni?czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają?cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. potwierdzenia opisanego przez zama?wiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a-1) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: co najmniej jedną osobą wpisaną na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42), wykształcenie wyższe, doświadczenie minimum 3 lata. a-2 pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa w punkcie a-1, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. b) dokumentów stwierdzających posiadanie przez osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wymaganych uprawnień a w szczególności: osoba(y), która(e) będzie(ą) uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia przynależy(ą) do izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42) i złoży(ą) odpowiednie dokumenty potwierdzające przynależność każdej z tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego; 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę. 6. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej poprawności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łuków ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków pok. 15 w godz. 7:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 11:00, miejsce: URZĄD MIASTA ŁUKÓW UL. PIŁSUDSKIEGO 17, 21-400 ŁUKÓW POK. 109 SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji liniowych oraz inwestycji kubaturowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część l obejmuje: -- sporządzenie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji liniowych i kubaturowych - wykonanie analizy urbanistycznej; - wykonanie opinii urbanistycznej; - w przypadku odwołania od decyzji pisemne uzasadnienie ( w zależności od potrzeb); - przekazanie protokołem dokumentacji;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie projektu decyzji o warunkach zabudowy dla obiektów nowopowstających i na zmianę przeznaczenia obiektów istniejących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć II obejmuje: - sporządzenie projektu decyzji o warunkach zabudowy dla obiektów nowopowstających i na zmianę przeznaczenia obiektów istniejących; - wykonanie analizy urbanistycznej; - wykonanie opinii urbanistycznej; - w przypadku odwołania od decyzji pisemne uzasadnienie ( w zależności od potrzeb) - przekazanie protokołem dokumentacji;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie zmiany projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III obejmuje: - opracowanie projektu zmiany decyzji w przypadku gdy będzie możliwość zmiany decyzji , o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego - zajęcie stanowiska odnośnie projektów zmiany decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku gdy będzie to odmowa zmiany decyzji; - przekazanie protokołem dokumentacji;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.