eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów › Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w branży drogowej i sanitarnej i elektrycznej dla zadania pn. Kompleksowa rewitalizacja miasta Ożarowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-26

Ożarów: Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w branży drogowej i sanitarnej i elektrycznej dla zadania pn. Kompleksowa rewitalizacja miasta Ożarowa
Numer ogłoszenia: 43254 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236790 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Ożarowie, ul. Stodolna 1, 27-530 Ożarów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8610700 do 702, faks 015 8611136.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w branży drogowej i sanitarnej i elektrycznej dla zadania pn. Kompleksowa rewitalizacja miasta Ożarowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej przy realizacji zadania inwestorskiego związanego z Kompleksową rewitalizacją miasta Ożarowa. A - zadanie nr 1 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej, B- zadanie nr 2 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej C- zadanie nr 3 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej Posiadających uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz.U.2013.1409 z późn. zm.), Do podstawowych obowiązków Inspektora będzie należało wykonywanie obowiązków określonych dla inspektora nadzoru w ustawie Prawo budowlane a w szczególności: a) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę , przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, c) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych robót właściwych branży i przekazywanie ich do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie powstałych wad, e) nadzór nad terminowością wykonywanych robót zgodnie z harmonogramem inwestycji, f) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy w zakresie ciągłości i bieżącego dokonywania wpisów, g) zapoznanie się warunkami umowy z wykonawcą robót, h) wspieranie zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacja umowy, i) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymogami Zamawiającego, j) w przypadku gdy postęp robót budowlanych nie był zadawalający z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót, poinformowanie Zamawiającego o wszystkich środkach jakie należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy na roboty budowlane, k) prowadzenie regularnych (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) inspekcji na terenie budowy celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót, l) dokonywanie czynności związanych odbiorem częściowym, technicznym i końcowym oraz dokonywanie odbiorów końcowych przy udziale i akceptacji zamawiającego, m) organizowanie narad technicznych i innych z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót i innych zainteresowanych oraz sporządzenie pisemnych protokołów z ich ustaleń, n) sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie robót nieprzewidzianych, a także ich ustalenia sposobu i terminu wykonania tych robót, o) zawiadamianie Zamawiającego i organu nadzoru o zmianach na stanowisku inspektora nadzoru i kierownika budowy, p) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów wywołanych realizacja umowy, q) obowiązkowa obecność inspektora nadzoru na placu budowy w następującym porządku: - branża drogowa codziennie podczas prowadzonych robót - branża sanitarna codziennie podczas prowadzonych robót - branża elektryczna w miarę potrzeb, na wezwanie Zamawiającego 3.Zakres zamówienia obejmuje nadzór na inwestorski nad: SIECI a) Budowa sieci wodociągowej z rur PE SDR 17 wraz ze studniami pomiarowymi oraz zasuwami /ul. Kościuszki, ul. Leśna, ul. Bohaterów Monte Cassino, Osiedle Wzgórze, ul. Stodolna, ul. Spacerowa, ul. Mazurkiewicza- długość rury PE SDR 17 O110- 2847,3 m, O160- 1874,5m, O200- 643,7m. b) Budowa sieci kanalizacji deszczowej z rur PP wraz z osadnikami /Os. Wzgórze, ul. Ostrowiecka, ul. Stodolna, ul. Mickiewicza, ul. Partyzantów /. Długość 2718,4mb. c) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych wraz z osadnikami tłuszczu - ZSO, Technikum, Przedszkole/Os. Wzgórze, ul. Leśna, ul. Stodolna, ul. Ostrowiecka, ul. Partyzantów, ul. Mazurkiewicza, ul. Polna, ul. Szkolna , ul. Klonowa/. Długość rury kamionkowe DN 300- 930,03m, rury kamionkowe DN 200- 4690,6m. OŚWIETLENIE d) Budowa oświetlenia ulicznego ul. Stodolna oraz przed technikum. e) Wymiana słupów oświetleniowych wraz z lampami, teren wokół garaży, f) Wymiana lamp oświetleniowych przy ul. Leśnej wzdłuż stadionu NAWIERZCHNIE g) Chodniki - przebudowa (istniejąca kostkę należy zdemontować, ułożyć na palety i odwieźć na bazę Spółdzielni Mieszkaniowej lub bazę ZGKiM w odl. do 3 km, ułożyć nowe chodniki z kostki betonowej 6 lub 8 cm), h) Budowa chodników, i) Odbudowa nawierzchni ulic ( należy wykonać frezowanie całej nawierzchni asfaltowych, uzyskany destrukt odwieść na odległość do 3 km ZGKiM, i wykonać nawierzchnie 4 cm podbudowy i 4 cm ścieralnej), j) Parkingi 57, 20, 23, 14 i 15, 42, 46, parking za EURO, przy garażach, ul. Stodolna, przed młynem ul. Kolejowa. Parking za blokiem ul. Stodolna 5 i umocnienie skarpy k) Frezowanie i nowa nakładka w ul. Brzozowa /Klonowa - Lipowa/..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Nadzór inwestorski branży drogowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU MAGSAD Adam Sadłowski, ul. Prusa 5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15777,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15777,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Nadzór inwestorski branży sanitarnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prosta Projekt, Piotrowice ul. Kielecka 37, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50430,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Nadzór inwestorski branży elektrycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krystyna Wiórek Zakład Obsługi Inwestycji EKO-INWEST, ul. Wapiennikowa 19A,, 25-112 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.