eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawykonanie projektu węzła teleinformatycznego oraz dostawa i instalacja urządzeń teleinformatycznych i oprogramowania antywirusowego



Ogłoszenie z dnia 2005-08-24

POZYCJA 43245

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: wykonanie projektu węzła teleinformatycznego oraz dostawa i instalacja urządzeń teleinformatycznych i oprogramowania antywirusowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd do Spraw Repatriacji i Cudzoziemców, do kontaktów: Rafał Ginszt, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, tel. 022 627 06 78, fax 022 627 06 80 lub 60 143 39, e-mail: bdg@uric.gov.pl, www.uric.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd do Spraw Repatriacji i Cudzoziemców, Marek Trzeciński, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, tel. 022 60 158 70, fax 022 627 06 80 lub 60 143 39, e-mail: bdg@uric.gov.pl, www.uric.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu węzła teleinformatycznego oraz dostawa i instalacja urządzeń teleinformatycznych i oprogramowania antywirusowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem i uruchomieniem urządzeń teleinformatycznych, urządzeń uzupełniających oraz oprogramowania antywirusowego wraz z licencjami do siedziby Urzędu do Spraw Repatriacji i Cudzoziemców oraz Wydziałów Spraw Obywatelskich i Migracji a także Oddziałów Zamiejscowych Urzędów Wojewódzkich. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urząd do Spraw Repatriacji i Cudzoziemców, ul. Koszykowa 16, Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.23.60.00 - Osprzęt telekomunikacyjny Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.24.20.00 - Oprogramowanie zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: CISCO Catalyst 6509 - szt. 1, Router CISCO 3845 - szt. 1, Przełącznik 3750 - szt. 1, Przełącznik 3750 - szt. 1, Serwer systemu zarządzania - szt. 1, Elementy do szafy rack - szt. 1, Dodatkowy osprzęt sieciowy - szt. 1, Oprogramowanie antywirusowe - szt. 360. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 12 tygodni od dnia podpisania umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 9 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Uregulowanie należności nastąpi po realizacji zamówienia, w drodze przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 45 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury wystawionej przez Wykonawcę. Za dzień dokonania zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - Spełnia wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy (Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania). - Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, co najmniej 1 instalację, polegającą na: a) uruchomieniu sieci WAN (w oparciu o dostarczone urządzenia) dla potrzeb ośrodka przetwarzania danych jako bazy centralnej, b) podłączeniu poprzez sieć WAN i LAN co najmniej 200 stacji roboczych. - Wykonawca musi posiadać dostęp do linii kredytowej lub wolne środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż oferowana wartość zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 64/BDG-II/CISCO/PN/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.10.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.10.2005 godzina 14:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.10.2005, godzina 14:15, siedziba Zamawiającego, pokój nr 61.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Nr projektu: SCH/05.01.03.03.01, Modernizacja systemu POBYT w części dotyczącej art. 96 SIZ II. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.