Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa mebli biurowych dla Urzędu m. st. Warszawy
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Marek Okniński, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, tel. 022 5953383, fax 022 5953368, www.warszawa.um.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Anna Błońska, ul. Canaletta 2, II piętro, pokój nr 13, 00-099 Warszawa, tel. 022 5953363, fax 022 5953368, e-mail: ablonska@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Anna Błońska, ul. Canaletta 2, II piętro, pokój nr 13, 00-099 Warszawa, tel. 022 5953363, fax 022 5953368, www.warszawa.um.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Anna Błońska, ul. Canaletta 2, II piętro, pokój nr 13, 00-099 Warszawa, tel. 022 5953363, fax 022 5953368, www.warszawa.um.gov.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli biurowych dla Urzędu m. st. Warszawy. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mebli biurowych do siedzib Zamawiającego, znajdujących się w granicach administracyjnych m. st. Warszawy. Zakres i miejsce poszczególnych dostaw Zamawiający każdorazowo określi w zleceniu. Każdą dostawę należy wykonać w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, do 5 dni od chwili przekazania Wykonawcy zlecenia, przy czym pierwsza dostawa zostanie wykonana w terminie 12 dni roboczych od daty podpisania umowy. Pierwsze zlecenie przekazane będzie w dniu podpisania umowy. Dostawa obejmuje również montaż mebli i ich ustawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Płyta i laminat użyte do wykonania dostarczanych mebli muszą posiadać atest higieniczny. Dopuszcza się tolerancję wymiarową w przypadku gdy określone są gabaryty mebla: - biurka, stoliki, stoły, szafki - szer., gł., +/- 1 cm, wys. +/- 1 cm, - szafy, regały - szer., gł., +/- 1 cm, wys. +/- 2 cm Meble muszą być fabrycznie nowe. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Stołeczne Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;
III.1) Wymagane wadium: 4 500 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy, a w szczególności: - dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat min. 3 kontrakty, których przedmiotem była dostawa mebli biurowych, a każdy z kontraktów opiewał min. na 200.000 zł, przy czym pod uwagę brane będą tylko te kontrakty, których należyte wykonanie jest udokumentowane (np. referencjami zleceniodawców), - zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w wysokości 4.500 zł i formie wymaganej przez Zamawiającego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.10.2005, cena - 20,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.10.2005, godzina 10:15, Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Canaletta 2, II piętro, sala nr 2.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej j. obcego w sprzęt komputer i multimed wraz z instalacją oprogramowania i montażem mebli w ZS3 w Żorach, w ramach proj. pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!".
- Dostawa mebli dla Filii nr 28 Biblioteki Kraków położonej przy ul. Komandosów 1 w Krakowie
- Zakup i dostawa regałów metalowych na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Dostawa mebli do pracowni dydaktycznych oraz pomieszczeń administracyjnych i porządkowych na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





