eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPEŁNIENIE NADZORU PEDAGOGICZNEGO W JEDNOSTKACH SZKOLNICTWA ARTYSTYCZNEGO I i II STOPNIA NADZOROWANYCH PRZEZ CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-14

Warszawa: PEŁNIENIE NADZORU PEDAGOGICZNEGO W JEDNOSTKACH SZKOLNICTWA ARTYSTYCZNEGO I i II STOPNIA NADZOROWANYCH PRZEZ CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 4323 - 2016; data zamieszczenia: 14.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186549 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej, ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 621, faks 022 42 10 633.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU PEDAGOGICZNEGO W JEDNOSTKACH SZKOLNICTWA ARTYSTYCZNEGO I i II STOPNIA NADZOROWANYCH PRZEZ CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający w imieniu organu założycielskiego - Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego - sprawuje bezpośredni nadzór nad funkcjonowaniem publicznych i niepublicznych jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia działających na terenie całego kraju. Profil działania jednostek szkolnictwa artystycznego - szkoły: muzyczne, plastyczne, baletowe oraz bursy. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej sprawowanie w imieniu Zamawiającego nadzoru pedagogicznego w niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału. 3. Podział na części: 3.1. Część I: Sprawowanie w imieniu Zamawiającego nadzoru pedagogicznego w niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego rozlokowanych na terenie województwa mazowieckiego, 3.2. Część II: Sprawowanie w imieniu Zamawiającego nadzoru pedagogicznego w niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego rozlokowanych na terenie województw: pomorskie, zachodniopomorskie, podlaskie, warmińsko - mazurskie, 3.3. Część III: Sprawowanie w imieniu Zamawiającego nadzoru pedagogicznego w niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego rozlokowanych na terenie województw: lubuskie, wielkopolskie, kujawsko - pomorskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie, 3.4. Część IV: Sprawowanie w imieniu Zamawiającego nadzoru pedagogicznego w niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego rozlokowanych na terenie województw: łódzkie, małopolskie, świętokrzyskie. 3.5. Część V: Sprawowanie w imieniu Zamawiającego nadzoru pedagogicznego w niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego rozlokowanych na terenie województw: podkarpackie, lubelskie. 4. Szczegółowe zakresy czynności przewidzianych do realizacji w ramach zleconej usługi (identyczne dla wszystkich części). a) Planowanie i terminowe realizowanie działań związanych z nadzorem pedagogicznym niepublicznych szkół i placówek artystycznych. b) Przeprowadzanie kontroli niepublicznych szkół i placówek artystycznych z uwzględnieniem liczby uczniów. c) Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli. d) Nadzorowanie realizacji przez szkoły i placówki zaleceń pokontrolnych. e) Przeprowadzanie postępowań w zakresie rozpatrywania wniosków szkół niepublicznych o przyznanie uprawnień szkoły publicznej. f) Opiniowanie wniosków dotyczących wpisu do ewidencji szkół niepublicznych. g) Ścisłe współdziałanie z naczelnikiem ds. kontroli szkół niepublicznych. h) Realizowanie zadań w zakresie funkcjonowania szkół i placówek niepublicznych zleconych przez naczelnika ds. kontroli szkół niepublicznych. i) Współdziałanie z wizytatorami w zakresie szkół i placówek niepublicznych. j) Współdziałanie ze specjalista CEA ds. ewidencjonowania szkół niepublicznych. 5. Bezpośrednie dyspozycje w zakresie realizowanych przez Wykonawcę obowiązków będzie wydawał bezpośrednio dyrektor CEA lub upoważniony przez niego przedstawiciel. W sytuacjach tego wymagających, Wykonawcy zostanie udzielone stosowne pełnomocnictwo (upoważnienie). 6. Zamawiający na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia (identycznie dla każdej z części) nieodpłatnie umożliwi dostęp do mobilnego internetu oraz udostępni wyposażenie w postaci notebooka - 1 szt. 7. Kody CPV: 79.31.30.00-1 - realizacja usług kontrolnych, 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne. 8. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Polska, według danych teleadresowych. 9. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): od 01.01.2016 roku do 31.12.2016 roku. 10. Warunki finansowe rozliczeń: 1) Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały w systemie miesięcznym - miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe - płatne z dołu. 2) Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc. 3) Każdorazowo faktura (rachunek) będzie przekazywany Zamawiającemu do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż za miesiąc grudzień 2016 roku, faktura (rachunek) zostanie wyjątkowo przekazany do 25 grudnia 2016 roku. 4) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). Ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 5) Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 6) Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem uiszczanej przez Zamawiającego opłaty abonamentowej za dostęp do mobilnego internetu), w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bożena Krygier, ul. Kubacza 13/1, 80-431 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43200,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Część 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Pietrakowska - Ołdak, ul. J. Bytnara Rudego 4B/2, 45-265 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55200,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Część 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eleonora Kujawa - Stebel, ul. Wierzbowa 24/26 m 10, 90-245 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42768,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42768,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29880,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.