Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Biała Podlaska: dostawa ambulansów R Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego, do kontaktów: Jaszczuk Jolanta, ul. Warszawska 20, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3434735, 3434068, 3438176, fax 083 3443706, e-mail: hmachaj_ratownictwobialapodlaska@pro.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ambulansów R. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Ambulans medyczny R z kompletnym wyposażeniem w ilości szt. 2. Ambulanse powinny spełniać normy PN EN 1789 i PN-EN 1865 oraz odpowiadać wymaganiom podanym w załączniku nr 2 do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: WSPRiTS Biała Podlaska ul. Warszawska 20. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 125 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium w wysokości 5000 zł; gwarancja należytego wykonania umowy w wysokości 3% wartości oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert; koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podstawie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; aktualnych zaświadczeń: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykazu dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WSPRiTS/ZP/005/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: bezpłatna. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.10.2005, godzina 10:15, Sala szkoleń medycznych.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: wiosna 2006 roku. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt numer Z/2.06/I/1.3.2/70/04 1) pt. Wymiana ambulansw na potrzeby ratownictwa medycznego w WSPRiTs w Białej Podlaskiej. Umowa numer Z/2.06/I/1.3.2/70/04/U/33/04. 4) Informacje dodatkowe: Zamówienie będzie finansowane w 75% ze środków Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programy Operacyjnego Rozwoju Regionalnego , pozostałe 25% to środki własne WSPRiTS Biała Podlaska. 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.08.2005.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa pomocy dydaktycznych zamawianych na potrzeby Uczelni
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Utworzenie żłobka miejskiego oraz domu kultury przy ul. Ceglanej 2A w Białej Podlaskiej"
- Świadczenie usług analityczno-programistycznych w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej
- Dostawa zestawów do izolacji DNA/RNA zwalidowanych na automatyczny system izolacji materiału genetycznego CroBee Na16, testów PCR ilościowych do oznaczenia DNA CMV (...) w podziale na 13 części
- "Przedłużenie subskrypcji i wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Check Point oraz objęcia gwarancją całego posiadanego Systemu Firewall"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





