Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Będzin: dostawa aparatury medycznej do Szpitala w Czeladzi Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Grażyna Pacak, mgr Agnieszka Barska, ul. Małachowskiego 12, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. (032) 7637636, fax (032) 2651430, e-mail: pzzoz@czeladz.demo.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Będzinie, Grażyna Pacak, mgr Agnieszka Barska, ul. Szpitalna 40, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. (0 32) 265 16 44 wew. 207, fax (0 32) 265 14 30, e-mail: pzzoz@czeladz.demo.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: j.w., Grazyna Pacak, mgr Agnieszka Barska, j.w., j.-w. j.w., woj. śląskie, tel. j.w., fax j.w., e-mail: pzzoz@czeladz.demo.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: j.w., Grażyna Pacak, mgr Agnieszka Barska, j.w., j.-w. j.w., woj. śląskie, tel. j.w., fax j.w., e-mail: pzzoz@czeladz.demo.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatury medycznej do Szpitala w Czeladzi. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: respirator, defibrylator, kapnograf. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Będzinie - Szpital w Czeladzi, ul. Szpitalna 40. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyzej 130.000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 42;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 2800 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełnienie warunków zawartych w art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki zawarte w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i Ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.04.2004 r. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 19/PN/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.10.2005, cena - 36,6 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub zapłata gotówką w kasie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.10.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: bez ograniczeń. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.10.2005, godzina 10:00, Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Będzinie - Szpital w Czeladzi ul. Szpitalna 40- świetlica.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, W ramach ZPORR wniosek nr Z/2.24/III/352/546/04. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.08.2005.
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wzmocnieniu, renowacji i naprawie przy równoczesnym zachowaniu oryginalnej substancji zabytkowej Zamku.
- TRANSFORMACJA SZKÓŁ PRZYSZŁOŚCIĄ REGIONU - ROZWÓJ SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W POWIECIE BĘDZIŃSKIM - MODERNIZACJA OBIEKTÓW CKZiU W BĘDZINIE I ZSOiT W CZELADZI
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.