eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Kurs - Brukarz dla 12 osadzonych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Brzeg: Kurs - Brukarz dla 12 osadzonych
Numer ogłoszenia: 432032 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390338 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Chrobrego 29, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4162011, faks 077 4162287.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs - Brukarz dla 12 osadzonych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla Beneficjentów Ostatecznych, którymi będą osadzeni w Zakładzie Karnym w Brzegu, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności pn.: Kurs- Brukarz dla 12 osadzonych , zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej SIWZ Kod CPV 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego Zakres zamówienia: Część I Ilość edycji : 1 (jedna), Ilość osób do przeszkolenia - 12 osób Kurs winien obejmować co najmniej 100 godzin lekcyjnych łącznie , w tym minimum: 30 godzin zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych - (przez godzinę lekcyjną zajęć teoretycznych rozumie się 45 minut, a zajęć praktycznych 60 minut). Szkolenie winno być realizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186 z póz. zm.), Program i dokumentacja szkoleniowa prowadzona przez wykonawcę muszą spełniać jednoznacznie wymagania określone w przepisie w § 75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. Nr 177, poz. 1193). Kurs zostanie przeprowadzony na terenie Zakładu Karnego w Brzegu. Zamawiający udostępni salę dydaktyczne do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz wyznaczone miejsce do przeprowadzenia zajęć praktycznych (bezpłatnie udostępni i przeznaczy do realizacji kursu, powierzchnię optymalną 6 m2 dla każdego uczestnika kursu), co pozwoli na efektywną naukę w ramach przygotowania do wykonywania zawodu brukarza Wymagania w zakresie zawartości merytorycznej usługi szkoleniowej: Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osadzonych zgodnie z tematyką kursu BRUKARZA oraz nabycie umiejętności zawodowych. Usługa szkoleniowa powinna obejmować zagadnienia teoretyczne, omawiane w oparciu o konkretne zagadnienia i ćwiczenia praktyczne, zgodnie z przyjętymi standardami wymogami określonymi dla nauczania w ramach kursu, co powinno zostać ujęte w programie kursu, z uwzględnieniem tematyki zajęć z zakresu BHP, p.poż, udzielania pierwszej pomocy - w zakresie wymaganym standardami nauczania w ramach kursu, w tym obowiązkowe uwzględnienie BHP. WYKONAWCA ZAPEWNI : prowadzenie zajęć przez doświadczonych i wykwalifikowanych wykładowców instruktorów, środki dydaktyczne do zajęć teoretycznych ( skrypt, zeszyt, długopis), odzież ochronną tj. ubranie robocze, buty robocze, rękawice ochronne (które po zakończeniu kursu przechodzą na własność osadzonego) oraz materiały budowlane, niezbędne urządzenia, narzędzia, sprzęt , preparaty , materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń, niezbędne do realizacji zajęć praktycznych, które umożliwiają płynną realizację zajęć i będą dostępne dla każdego z uczestników zajęć. Wartość materiałów przeznaczonych do zajęć praktycznych nie może przekroczyć 40% ceny kursu. Materiały do realizacji zajęć praktycznych muszą wystarczyć na cały czas trwania zajęć i umożliwić rzeczywistą i efektywną naukę przygotowawczą do zawodu brukarza dla każdego uczestnika kursu, w związku z czym nie jest możliwe wcześniejsze zakończenie zajęć praktycznych z powodu braku materiałów. W sytuacji, gdy zabraknie materiałów w trakcie trwania zajęć praktycznych, Wykonawca ma obowiązek dostarczenia materiałów na swój koszt, dlatego należy racjonalnie zaplanować ilość materiałów w przeliczeniu na liczbę uczestników . Rodzaje materiałów do praktycznej nauki zawodu zgodnie z technologią układania m.in. kostki granitowej szarej o wymiarach 15 cm x 17 cm. Do realizacji przedmiotu zamówienia należy wykorzystać zdemontowaną kostkę granitową. Ewentualne braki wykonawca powinien uzupełnić na własny koszt. Zalecane jest, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Zapewnione przez Wykonawcę narzędzia, sprzęt oraz zakupione materiały do realizacji zajęć praktycznych powinny również pozwalać na: demontażu kostki granitowej utwardzenie terenu, przygotowanie podłoża pod kostkę granitową, położenie kostki granitowej, ułożenie obrzeży chodnikowych (krawężników). Dodatkowo na Wykonawcy ciąży obowiązek ubezpieczenia uczestników kursu, przeprowadzenia egzaminu końcowego. Każdy uczestnik szkolenia, po jego ukończeniu i zdaniu egzaminu otrzyma zaświadczenie zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186), oraz certyfikat w języku polskim który winien zawierać wszystkie niezbędne informacje projektowe. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia logotypów UE i PO KL oraz informacji na certyfikatach w języku polskim, na materiałach szkoleniowych oraz dokumentacji szkoleniowej o współfinansowaniu z EFS, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi na dzień rozpoczęcia kursu. Każdy dokument Wykonawcy za wyjątkiem zaświadczeń MEN, winien zawierać następujące informacje: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego . Wykonawca zapewni badania lekarskie dla osadzonych zgłoszonych do udziału w szkoleniu (tj. dla 15 osób w tym 3 osoby z listy rezerwowej) na koszt własny. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca określi numery telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca przygotuje uczestników szkolenia do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu oraz do zdobycia niezbędnych kwalifikacji do wykonywania wyuczonego zawodu: Brukarz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Szkolenia i Doskonalenia Kadr Henryk Swół, ul. Niklowa 3/1, 53-435 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29336,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11892,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11892,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.