To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-20
Harasiuki: Udzielenie kredytu długoterminowego
Numer ogłoszenia: 432026 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409478 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Harasiuki, Harasiuki 112A, 37-413 Harasiuki, woj. podkarpackie, tel. 015 8791306, faks 015 8791306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia był wybór banku udzielającego i obsługującego kredyt długoterminowy w kwocie 1 240 000,00 PLN ( jeden milion dwieście czterdzieści tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na : 1) pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w wysokości 1 078 196 zł (słownie: jeden milion siedemdziesiąt osiem tysięcy sto dziewięćdziesiąt sześć złotych); 2) spłatę rat kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w wysokości w wysokości 161 804 zł (słownie: sto sześćdziesiąt jeden tysięcy osiemset cztery złote). Okres kredytowania grudzień 2011 - listopad 2018r.. 1.Kredyt w złotych polskich Postawienie kredytu do dyspozycji w dniu 20.12.2011r - transza w wysokości w wys. 1 240 000PLN . Uruchomienie kredytu nastąpi po złożeniu wniosku przez Kredytobiorcę, lecz nie później niż do dnia 20.12.2011r 2.Spłata rat kapitałowych rozpocznie się w miesiącu listopadzie 2013 r w następujących wysokościach i terminach : 1. do 30.11. 2013 - 100 000 zł (Słownie: (sto tysięcy złotych ) 2. do 30.11. 2014 - 100 000 zł (Słownie: (sto tysięcy złotych ) 3. do 30.11. 2015 - 200 000 zł (Słownie: (dwieście tysięcy złotych) 4. do 30.11. 2016 - 200 000 zł (Słownie: (dwieście tysięcy złotych ) 5. do 30.11. 2017 - 290 000 zł (Słownie: (dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy złotych ) 6. do 30.11. 2018 - 350 000 zł (Słownie: (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych ) 3.Warunki kredytowania: -oprocentowanie kredytu będzie zmienne i ustalane w oparciu o stawkę WIBOR 1M, -odsetki od kredytu naliczane i płatne będą w okresach miesięcznych, -przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy Bank stosować będzie stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obliczeniowy powiększoną o marżę 1M Wykonawcy, stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Płatności rat kapitałowych bedą realizowane rokrocznie w terminie do 30 listopada każdego roku począwszy od 2013 do 2018 roku, Płatności rat odsetkowych będą realizowane ostatniego dnia miesiąca , z tym, że jeżeli będzie to dzień świąteczny, niedziela lub dzień wolny od pracy to płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. Natomiast pierwsza rata odsetkowa płatna będzie w terminie do 31.01.2012 r i naliczone zostaną odsetki od dnia uruchomienia kredytu do końca miesiąca stycznia 2012r. Odsetki od kredytu naliczane będą miesięcznie, płatne w okresach miesięcznych z rachunku bieżącego Urzędu Gminy ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK GOSPODARKI ŻYWNOŚCIOWEJ S A ODDZIAŁ W NISKU
jakie przetargi wygrała firma
BANK GOSPODARKI ŻYWNOŚCIOWEJ S A ODDZIAŁ W NISKU
- Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna w Warszawie Oddział w Nisku, ul. Rzeszowska 5A, 37-400 Nisko, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 432026,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 377417,03
Oferta z najniższą ceną: 377417,03 / Oferta z najwyższą ceną: 426160,07
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.