eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargDostawa paliw płynnych na rzecz Podhalańskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Nowy Targ: Dostawa paliw płynnych na rzecz Podhalańskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 43154 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2665242, 2640777, fax 018 2640779.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppkpodhale.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych na rzecz Podhalańskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych w niżej określonym asortymencie i ilości etylina bezołowiowa PB95 - 2 500 litrów olej napędowy ON - 18 500 litrów Dostarczane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wszystkie normy i wymagania określone w odpowiednich przepisach. 2. Dostawa paliwa realizowana będzie poprzez tankowanie samochodów lub kanistrów Zamawiającego w sieci stacji, na podstawie tzw. kart flotowych umożliwiających bezgotówkowe rozliczanie transakcji. 3. Przez sieć stacji Zamawiający rozumie stacje zapewniające tankowanie paliw, o których mowa w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia, zlokalizowane na terenie całej Rzeczpospolitej Polskiej, w tym co najmniej cztery stacje, położone w promieniu nie większym niż 25 km w linii prostej od miejscowości Łopuszna (gmina Nowy Targ), w tym na terenie miasta Nowy Targ co najmniej dwie stacje. 4. W celu umożliwienia zakupu paliwa na warunkach określonych w pkt 2, wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca zapewni nieodpłatnie wystawienie i dostarczenie Zamawiającemu kart flotowych w następującej ilości: 5 sztuk kart przypisanych do danego pojazdu 5 sztuk kart przypisanych do danej osoby Dane do umieszczenia na kartach flotowych zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego przy podpisaniu umowy. 5. W zależności od potrzeb Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć zakres przedmiotu umowy co do ilości paliwa w każdej pozycji asortymentowej, a także zamówić dodatkowe karty flotowe bez ponoszenia dodatkowych opłat. 6. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane paliwo.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.10.00.00 - Rafinowane produkty z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami (koncesja, zezwolenie lub licencja). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności: posiadają co najmniej cztery stacje paliw z możliwością bezgotówkowego tankowania położone w promieniu nie większym niż 25 km w linii prostej od miejscowości Łopuszna (gmina Nowy Targ), w tym na terenie miasta Nowy Targ co najmniej dwie stacje, posiadają stacje paliw z możliwością bezgotówkowego tankowania na terenie całej Rzeczypospolitej Polskiej; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję wymaganą przepisami prawa do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami 3) Wykaz stacji paliw Wykonawcy przewidzianych do obsługi Zamawiającego, zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz.1655), oraz że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 1; 5) wypełniony druk ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do SIWZ), Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XI-1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga: dokument o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppkpodhale.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. al. Tysiąclecia 35a 34-400 Nowy Targ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. al. Tysiąclecia 35a 34-400 Nowy Targ.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.