eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrozyZP/D/ML/2008r dostawy mleka i artykułów mleczarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-06

Mrozy: ZP/D/ML/2008r dostawy mleka i artykułów mleczarskich
Numer ogłoszenia: 4313 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki ZakładówOpieki Zdrowotnej , Al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/D/ML/2008r dostawy mleka i artykułów mleczarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy mleka i artykułów mleczarskich dla Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Rudce transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo- cenowy ( załącznik nr. 2), będący integralną częścią SIWZ 2.Dostawy będą realizowane trzy razy w tygodniu w godzinach 530 - 700 zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem na dzień przed dostawą. Termin przydatności do spożycia dostarczonego towaru w zależności od asortymentu winien wynosić 5 -10 dni od daty jego dostarczenia do magazynu Zamawiającego. 3.Jakość dostarczanego mleka i artykułów mleczarskich winna odpowiadać normom krajowym i posiadać stosowne dokumenty dopuszczające je do sprzedaży. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia do magazynu dostarczonego towaru w przypadku stwierdzenia jego złej jakości. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość reklamowania dostarczanych artykułów w trybie natychmiastowym. Wykonawca winien wymienić reklamowany towar w terminie 24 godzin od chwili zgłoszenia reklamacji. Nie zastosowanie się do powyższego pociągnie za sobą konsekwencje finansowe w postaci potrącenia należności za reklamowany towar przy następnej dostawie. 5.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. 6.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 7.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 8.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 9..Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 10. Stosownie do potrzeb, ilość zamawianych pozycji ( załącznik nr.2) może ulec zmianie , co nie może spowodować zwiększenia ceny umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr.223 poz.1655 z późn. zm) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy - nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy prawo zamówień publicznych. - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej umożliwiającej wykonanie zamówienia w kwocie określonej w formularzu oferty Wykonawcy, załącznik nr.1 - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ według formuły ,,spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 3). 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (załącznik nr 4). 3.Oświadczenie Wykonawcy Nr.1, że dostarczane przez niego mleko i artykuły mleczarskie wyszczególnione w formularzu asortymentowo-cenowym spełniają określone wymogi zgodne z normami dotyczącymi tych produktów oraz, że są one dopuszczone do sprzedaży (załącznik nr 5). 4. Oświadczenie Wykonawcy Nr.2 - o spełnieniu warunków zgodnych z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6). 5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie( załącznik nr 7) 6. Dokument dopuszczający pojazd do transportu mleka i artykułów mleczarskich wydany przez placówkę Sanepidu, której podlega Wykonawca (załącznik nr.8) 7. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów wspólnie, będą musiały spełnić następujące wymagania : a) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt. 1-5 dotyczące każdego partnera konsorcjum; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.VI ppkt.1,2, składa dokumenty o których mowa w § 2 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz.U.Nr 87 poz.605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudka.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Rudce Al. Teodora Dunina 1 05-320 Mrozy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2009 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Rudce Al. Teodora Dunina 1 05-320 Mrozy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.