eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IwkowaSprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pnBudowa sieci wodociągowej rozdzielczej na terenie Gminy Iwkowa- etap I i II, w specjalnościachkonstrukcyjno-budowlanej, sieci wodociągowych, instalacyjno - sanitarnej, instalacyjno - elektrycznej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-05

Iwkowa: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej na terenie Gminy Iwkowa- etap I i II, w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, sieci wodociągowych, instalacyjno - sanitarnej, instalacyjno - elektrycznej.
Numer ogłoszenia: 431392 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209931 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwkowa, Iwkowa 468, 32-861 Iwkowa, woj. małopolskie, tel. 014 68-44-010, 68-44-020, faks 014 6844060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej na terenie Gminy Iwkowa- etap I i II, w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, sieci wodociągowych, instalacyjno - sanitarnej, instalacyjno - elektrycznej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej na terenie Gminy Iwkowa- etap I i II, specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, sieci wodociągowych, instalacyjno- sanitarnej, instalacyjnej - elektrycznej w zakresie: - budowy sieci wodociągowych wraz z przyłączami; - budowy zbiornika wyrównawczego i hydroforni. Załacznikami do opisu przedmiotu zamówienia jest dokumentacja dla planowanego zadania pn. Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej na terenie Gminy Iwkowa - Etap I i II, ogłoszonego w BZP oraz na stronie internetowej Zamawiającego w dniu 25.09.2012r. tj. - Przedmiar robót - zał. Nr 7/1, 7/2/, 7/3, 7/4, 7/5 do SIWZ, - Projekt budowlany - zał. Nr 8/1, 8/2, 8/3, 8/4, 8/5, 8/6, 8/7, 8/8 do SIWZ, - Specyfikacja techniczna - zał. Nr 9/1, 9/2, 9/3, 9/4 do SIWZ, dostępne na stronie internetowej Gminy Iwkowa: www.iwkowa.pl/przetargi Zakres obowiązków i zadania inspektora nadzoru: 1. Realizacja praw i obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) - odnośnie praw i obowiązków inspektora nadzoru . 2. Obecność na terenie robót z częstotliwością uwzględniającą specyfikę realizowanych robót, a także na wezwanie Wykonawcy i Zamawiającego. 3. Kontrola ilościowa i jakościowa realizowanych robót. 4. Udział w przekazywaniu placu budowy. 5. Udział w naradach roboczych organizowanych przez Zamawiającego. 6. Współdziałanie z Wykonawcą robót na placu budowy. 7. Informowanie inwestora o zaawansowaniu rzeczowo-finansowym robót. 8. Udział w komisjach szacowania ewentualnych szkód. 9. Sporządzanie finansowo - rzeczowego rozliczenia końcowego realizowanego zadania. 10. Udostępnianie dokumentów (związanych z realizowanym zadaniem) wszystkim Kontrolującym przedstawicielom instytucji wynikających z przepisów Prawa Budowlanego oraz innych przepi-sów obowiązujących w tym zakresie. 11. Dbanie o jakość robót, tempo robót, odbiory robót w zgodności z dokumentacją projektową, specy-fikacjami technicznymi . 12. Wydawanie poleceń, decyzji, opinii, zgody i akceptacji w formie ustnej i pisemnej, które są obowiązujące dla Wykonawcy robót oraz udzielanie Wykonawcy wszelkich wyjaśnień i wskazówek (w przypadku konieczności konsultuje się z projektantem przed udzieleniem wyjaśnień), zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót. Żądania wykonania dodatkowych badań przez Wykonawcę robót materiałów budzących wątpliwości, co do jakości oraz akceptowania receptur i technologii zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych . Decyzje te muszą być oparte na wymaganiach określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz normach i przepisach związanych z realizacją robót. 14. Dokonanie sprawdzenia projektu budowlanego oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót przed rozpoczęciem robót budowlanych w zakresie sprawowanego nadzoru. 15. Uzgadnianie z autorem projektu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie (jeżeli zaistnieje taka konieczność). 16. Ponoszenie odpowiedzialności za realizację robót zgodnie z warunkami ustalonymi w zgłoszeniu robót budowlanych oraz uzgodnieniach opiniujących realizację inwestycji i sprawdzają realizację tych ustaleń przez wykonawcę robót budowlanych. 17. Wstrzymywanie robót w wypadku prowadzenia ich przez Wykonawcę niezgodnie z umową lub przepisami BHP. 18. Przestrzeganie prawidłowości wpisów do dziennika budowy pod względem obowiązującej chrono-logii i postępu prac budowlanych. 19. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i w razie konieczności powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 20. Ustalanie metod obmiaru robót i uczestniczenie przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wyko-nawcę . 21. Uzgadnianie z Zamawiającym zakresu robót dodatkowych lub zamiennych i przygotowanie dla tych prac wniosku uzasadniającego wraz z kalkulacją kosztów. 22. Przygotowanie opinii wraz z uzasadnieniem w przypadku spraw spornych z Wykonawcą oraz przedłożenie do rozstrzygnięcia Zamawiającemu. 23. Dokonanie odbioru technicznego: gotowych elementów , robót zanikających, robót dodatkowych, ulegających zakryciu, odbioru częściowego. 24. Potwierdzenie terminu zakończenia nadzorowanych robót, wpisem do dziennika budowy. 25. Uczestniczenie w pracach komisji odbioru robót w tym końcowego odbioru robót. 26. Sprawdzanie kosztorysów po wykonaniu robót i zatwierdzanie do zapłaty faktur za wykonane roboty . 27. Sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej. 28. Przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji w terminie do 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót . 29. Ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie podjęte przez siebie decyzje. 30. W przypadku wystąpienia zamówień uzupełniających oraz zamówień dodatkowych na realizowa-nym zadaniu budowy sieci wodociągowej, Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia. 31. Zapewnienie we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia umownego zapewni : - transport na potrzeby własne na placu budowy, - niezbędny sprzęt oraz wyposażenie na potrzeby własne na terenie budowy, - środki łączności (telefon, internet itp.). Pełnienie obowiązków Biegłego w przeprowadzanym postępowaniu o udzielenie zamówień przy realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej na terenie Gminy Iwkowa- etap I i II. Udział w pracach komisji przetargowej z głosem doradczym i udzielanie dodatkowych wyjaśnień w zakresie wymagającym wiedzy specjalnej - dotyczącej sprawdzenia prawidłowości złożonych koszto-rysów ofertowych, ich zgodności z SIWZ oraz prawidłowości wyliczenia ceny ofertowej (a w szczególności w rozumieniu obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych) dla złożonych ofert przetargowych . Sporządzeniu pisemnej opinii w sprawie oceny kosztorysów ofertowych lub innych czynności w toczącym się postępowaniu, w zakresie wymagającym wiedzy specjalnej. Biegły w swojej pracy kierował się będzie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działanie Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w zakresie gospodarki wodno-ściekowej objętego PROW na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nadzór Budowlany i Projektowanie Marek Żmuda, ul. B.A.Konstanty 16/12, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26445,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26445,00 / Oferta z najwyższą ceną: 153750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.