eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Dostawa samochodów osobowych dla Powiatu Sanockiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Sanok: Dostawa samochodów osobowych dla Powiatu Sanockiego
Numer ogłoszenia: 431362 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sanocki , ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 13 4652900, faks 13 4652988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów osobowych dla Powiatu Sanockiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych nieużywanych samochodów osobowych wyprodukowanych w roku 2011 lub 2012, dla Powiatu Sanockiego. Część 1 - dostawa jednego fabrycznie nowego nieużywanego samochodu osobowego wyprodukowanego w roku 2011 lub 2012, zgodnego z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Część 2 - dostawa jednego fabrycznie nowego nieużywanego samochodu osobowego wyprodukowanego w roku 2011 lub 2012, zgodnego z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw i usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzające, że dostawy i usługi wskazane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca winien wykazać się dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed zawarciem umowy dopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień umownych w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a wykonawca wyrazi na nią zgodę. Zmiany nie mogą dotyczyć zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania.W przypadku konieczności dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli zmiany wynikają z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sanok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sanoku ul. Rynek 1 38-500 Sanok pok. nr 57a w godzinach urzędowania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2011 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sanoku ul. Rynek 1 38-500 Sanok pok. nr 1 - biuro podawcze Starostwa Powiatowego (parter budynku)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa jednego fabrycznie nowego nieużywanego samochodu osobowego wyprodukowanego w roku 2011 lub 2012, zgodnego z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego nieużywanego samochodu osobowego wyprodukowanego w roku 2011 lub 2012, nadwozie typu sedan, liczba miejsc siedzących 5, lakier metaliczny, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, zderzaki w kolorze karoserii Wymagane minimalne warunki techniczne pojazdu: 2.1 Silnik: a) benzynowy - benzyna bezołowiowa, b) pojemność skokowa silnika minimum 1750 cm3 , c) moc minimalna 118 kW, d) czterocylindrowy, e) bezpośredni wtrysk paliwa z turbosprężarką 2.2. Napęd: a) napęd kół przednich, b) skrzynia biegów manualna, mechaniczna, zsynchronizowana 5 lub 6- biegowa, 2.3. Układ hamulcowy: a)ESP+ ABS, ASR, EBV, MBA lub równoważne b) dwuobwodowy, hydrauliczny ze wspomaganiem i korektorem hamowania, c) hamulce tarczowe przednie i tylne 2.4. Układ kierowniczy: a) przekładnia z blokadą koła kierownicy b) wspomaganie układu kierowniczego 2.5. Podwozie: a) obręcze kół jezdnych 17 - aluminiowe (opony letnie) b) komplet kół zimowych 16 lub 17 - obręcze stalowe wraz z kołpakami w pełni zakrywającymi felgę + pełnowymiarowe koło zapasowe c) długość 4800 - 4900 mm, wysokość 1400 - 1500 mm, szerokość bez lusterek 1800 - 1900 mm. 2.6. Nadwozie: a) Elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu b) Lusterka boczne sterowane i podgrzewane elektrycznie c) Lusterko wsteczne wewnętrzne d) Trzecie światło stop e) Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa. f) Wspomaganie układu kierowniczego g) Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera h) Poduszki powietrzne boczne kierowcy i pasażera i) Kurtyny powietrzne j) poduszka chroniąca kolana kierowcy k) tapicerka skórzana l) Radio CD MP3 + głośniki min 10 z cyfrowym korektorem m) Zestaw narzędzi fabrycznych n) Pojemność bagażnika nie mniej niż 590 litrów o) wykończenie wnętrza (deska rozdzielcza oraz drzwi z elementami imitującymi drewno) 3. Zabezpieczenie pojazdu: 1) immobilizer, 2) Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz, 3) autoalarm. 4) zamek centralny 4. Wyposażenie dodatkowe zgodne z wymogami przepisów kodeksu ruchu drogowego w tym m. in.: 1) zestaw naprawczy kół 2) gaśnica proszkowa 1 kg 3) trójkąt ostrzegawczy 5. Gwarancja fabryczna: 1) minimum 2 lata na podzespoły mechaniczne bez limitu przebiegu kilometrów 2) min. 12 lat na perforację nadwozia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa jednego fabrycznie nowego nieużywanego samochodu osobowego wyprodukowanego w roku 2011 lub 2012, zgodnego z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego nieużywanego samochodu osobowego wyprodukowanego w roku 2011 lub 2012, liczba miejsc- 5, nadwozie typu kombi, lakier metaliczny, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, zderzaki w kolorze karoserii 2. Wymagane minimalne warunki techniczne pojazdu: 2.2 Silnik: f) Benzynowy - benzyna bezołowiowa + LPG, g) pojemność skokowa silnika minimum 1600 cm3 , h) moc minimalna 75 kW, 2.2. Napęd: a) napęd kół przednich, b) skrzynia biegów manualna, mechaniczna, zsynchronizowana 5, 2.3. Układ hamulcowy: a) ABS, ASR, EBV, MBA lub równoważne b) dwuobwodowy, hydrauliczny ze wspomaganiem i korektorem hamowania, c) hamulce tarczowe przednie i tylne 2.4. Układ kierowniczy: a) przekładnia z blokadą koła kierownicy b) wspomaganie układu kierowniczego 2.5. Podwozie: a) obręcze kół jezdnych 15 - stalowe wraz z kołpakami w pełni zakrywającymi felgę - komplet b) długość 4500 - 4600 mm, wysokość 1400- 1500 mm, szerokość bez lusterek 1700- 1800 mm. 2.6. Nadwozie: a) Elektrycznie sterowane szyby z przodu b) Lusterka boczne sterowane i podgrzewane elektrycznie c) Lusterko wsteczne wewnętrzne d) Trzecie światło stop e) Klimatyzacja manualna f) Wspomaganie układu kierowniczego g) Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera h) Poduszki powietrzne boczne kierowcy i pasażera i) Autoalarm j) Radio CD MP3 + głośniki min 6 k) Zestaw narzędzi fabrycznych l) Pojemność bagażnika nie mniej niż 605 litrów 3. Zabezpieczenie pojazdu: 1) immobilizer, 2) Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz, 3) autoalarm. 4) zamek centralny 4. Wyposażenie dodatkowe zgodne z wymogami przepisów kodeksu ruchu drogowego w tym m. in.: 4) zestaw naprawczy kół 5) gaśnica proszkowa 1 kg 6) trójkąt ostrzegawczy 5. Gwarancja fabryczna: 1) minimum 2 lata na podzespoły mechaniczne bez limitu przebiegu kilometrów 2) min. 12 lat na perforację nadwozia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.