eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzytykŚwiadczenie usług edukacyjnych dla uczniów klas I - III Szkół Podstawowych w Gminie Przytyk w ramach projektu pn.Jesteśmy za indywidualizacją

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Przytyk: Świadczenie usług edukacyjnych dla uczniów klas I - III Szkół Podstawowych w Gminie Przytyk w ramach projektu pn.: Jesteśmy za indywidualizacją
Numer ogłoszenia: 431308 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytyk , ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk, woj. mazowieckie, tel. 048 6180095 w. 35, faks 048 6180087.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.przytyk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych dla uczniów klas I - III Szkół Podstawowych w Gminie Przytyk w ramach projektu pn.: Jesteśmy za indywidualizacją.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I III. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Przytyk tj.: Publicznej Szkole Podstawowej w Przytyku, Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzeszczowie, Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzosie. Cele szczegółowe projektu to: zapewnienie dziecku realizującemu I etap edukacyjny w szkołach podstawowych funkcjonujących na terenie gminy Przytyk oferty edukacyjno-wychowawczo-profilaktycznej zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi do 30.06.2014. Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic szkół z Gminy Przytyk poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych, w szczególności: poprawa zdolności uczniów w zakresie czytania i pisania, nauka przyjmowania prawidłowej postawy i korygowania jej wad poprzez objęcie wsparciem w postaci zajęć z gimnastyki korekcyjnej, zmniejszenie zaburzeń mowy w postaci zajęć logopedycznych. Sposób realizacji będzie weryfikowany przez dzienniki zajęć, opinię prowadzącego zajęcia, testy wiedzy przed i po zakończeniu zajęć, testy kompetencyjne. Rozwinięcie uzdolnień matematyczno-przyrodniczych uczniów i uczennic szkół z Gminy Przytyk poprzez udział w dodatkowych zajęciach matematyczno przyrodniczych, w szczególności poprawa zdolności matematycznych uczniów, rozwijaniem postawy badawczej i wzbudzanie zaciekawienia otaczającym środowiskiem, wspieranie i rozwijanie zainteresowań matematycznych w postaci dodatkowych zajęć dydaktycznych, przyrodniczych i matematycznych. Sposób realizacji będzie weryfikowany przez dzienniki zajęć, opinię prowadzącego zajęcia, testy wiedzy przed i po zakończeniu zajęć, testy kompetencyjne. W zajęciach z beneficjentami poruszona zostanie kwestia zasady równością szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Bezpośrednim realizatorem usługi /nauczycielem/ z ramienia Wykonawcy /doświadczonej firmy szkoleniowej/ będzie osoba, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz praktykę. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zespół nauczycieli, zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji /na podstawie właściwych założeń projektowych/ obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zespół nauczycieli, zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji /na podstawie właściwych założeń projektowych/ obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych oraz zrealizuje je w Szkołach Podstawowych w Gminie Przytyk wg następujących części: Część nr 1 . Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Publicznej Szkole Podstawowej w Przytyku /umowa zlecenie 60h/ Praca z uczniami w 2 grupach. Część Nr 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Publicznej Szkole Podstawowej w Przytyku /umowa zlecenie 60 h/ Praca z uczniami w 2 grupach. Część Nr 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Publicznej Szkole Podstawowej w Przytyku /umowa zlecenie 60 godz./ Praca z uczniami w 2 grupach. Część Nr 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Publicznej Szkole Podstawowej w Przytyku /umowa zlecenie 60 h/ Praca z uczniami w 2 grupach. Część Nr 5. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzeszczowie /umowa zlecenie 30 h/ Praca z uczniami w 1 grupie. Część Nr 6. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzeszczowie /umowa zlecenie 30 h/ . Praca z uczniami w 1 grupie. Część Nr 7. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzeszczowie /umowa zlecenie 30 h/. Część Nr 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzeszczowie /umowa zlecenie 30 h/ . Praca z uczniami 1 grupie. Część Nr 9. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzosie / umowa zlecenie 30 h / Praca z uczniami w 1 grupie . Część Nr 10. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzosie / umowa zlecenie 30 h/ Praca z uczniami w 1 grupie . Część Nr 11. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzosie / umowa zlecenie 30 h/ Praca z uczniami w 1 grupie . Grupa Nr 12. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzosie / umowa zlecenie 30 h/ Praca z uczniami w 1 grupie . Grupa Nr 13. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzosie / umowa zlecenie 30 h/ Praca z uczniami w 1 grupie ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • ZAMAWIAJĄCY przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego wybranemu wykonawcy, które stanowić będą nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe z kwalifikacjami pedagogicznymi, na podstawie dokumentów potwierdzających co najmniej 12 miesięczny okres pracy zawodowej w placówce oświatowej Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełnić następujące wymogi dotyczące wykształcenia: kwalifikacje do prowadzenia określonych zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków , w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.): Wykonawca zadania Nr 1, 2, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 13 musi posiadać wykształcenie wyższe z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub nauczania początkowego /zintegrowanego/ i co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w zawodzie nauczyciela, Wykonawca zadania Nr 3, 7, 11 musi posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie logopedii lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznymi studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiadać 12 miesięczne doświadczenie w zawodzie nauczyciela, Wykonawca zadania Nr 12 musi posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego i prowadzenie zajęć korekcyjno kompensacyjnych lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej albo wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej oraz posiadać co najmniej 12 miesięczne doświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie a/ W przypadku wystąpienia siły wyższej /Siła wyższa zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziała poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych/, b/ W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. c/ wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach zmiana stawki urzędowej podatku VAT, rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy o wartość niewykonanych usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przytyk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Przytyku, ul. Zachęta 71, 26-650 Przytyk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Przytyku, ul. Zachęta 57, 26-650.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Publicznej Szkole Podstawowej w Przytyku (umowa - zlecenie 60h) Praca z uczniami w 2 grupach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Publicznej Szkole Podstawowej w Przytyku (umowa - zlecenie 60h) Praca z uczniami w 2 grupach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Publicznej Szkole Podstawowej w Przytyku (umowa - zlecenie 60 h) Praca z uczniami w 2 grupach).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Publicznej Szkole Podstawowej w Przytyku (umowa - zlecenie 60 h) Praca z uczniami w 2 grupach).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Publicznej Szkole Podstawowej w Przytyku (umowa zlecenie 60 godz.) Praca z uczniami w 2 grupach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Publicznej Szkole Podstawowej w Przytyku (umowa zlecenie 60 godz.) Praca z uczniami w 2 grupach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Publicznej Szkole Podstawowej w Przytyku (umowa - zlecenie 60 h) Praca z uczniami w 2 grupach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Publicznej Szkole Podstawowej w Przytyku (umowa - zlecenie 60 h) Praca z uczniami w 2 grupach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzeszczowie (umowa - zlecenie 30 h) Praca z uczniami w 1 grupie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzeszczowie (umowa - zlecenie 30 h) Praca z uczniami w 1 grupie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzeszczowie (umowa - zlecenie 30 h) . Praca z uczniami w 1 grupie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzeszczowie (umowa - zlecenie 30 h) . Praca z uczniami w 1 grupie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzeszczowie (umowa - zlecenie 30 h)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzeszczowie (umowa - zlecenie 30 h)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzeszczowie (umowa - zlecenie 30 h) . Praca z uczniami 1 grupie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzeszczowie (umowa - zlecenie 30 h) . Praca z uczniami w 1 grupie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzosie ( umowa - zlecenie 30 h ) Praca z uczniami w 1 grupie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzosie ( umowa - zlecenie 30 h ) Praca z uczniami w 1 grupie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzosie ( umowa - zlecenie 30 h) Praca z uczniami w 1 grupie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzosie ( umowa - zlecenie 30 h) Praca z uczniami w 1 grupie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzosie ( umowa - zlecenie 30 h) Praca z uczniami w 1 grupie ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzosie ( umowa - zlecenie 30 h) Praca z uczniami w 1 grupie ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzosie ( umowa - zlecenie 30 h) Praca z uczniami w 1 grupie ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzosie ( umowa - zlecenie 30 h) Praca z uczniami w 1 grupie ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzosie ( umowa - zlecenie 30 h) Praca z uczniami w 1 grupie ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzosie ( umowa - zlecenie 30 h) Praca z uczniami w 1 grupie ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.