Ogłoszenie z dnia 2009-12-16
Kielce: Zakup i sukcesywna dostawa trumien do pochówku zmarłych
Numer ogłoszenia: 431276 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. , ul. Młoda 28, 25-619 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3450781, faks 041 3451494.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk-kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa trumien do pochówku zmarłych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - trumny z drewna litego - trumna dębowa - różne wzory- z wybiciem kompletna - 95 szt. - trumna olcha z wybiciem kompletna - 25 szt. - Trumna z drewna pospolitego z wybiciem kompletna - 10 szt. - Sarkofag dębowy z wybiciem kompletnym - 5 szt. - trumna do kremacji z drewna sosnowego z jednostronnym wybiciem - 20 szt. - trumna sosnowa z wybiciem kompletna - 10 szt. - trumna 0,65 z wybiciem kompletna - 7 szt. - trumna 0,85 z wybiciem kompletna - 5 szt. - krzyże dębowe: mały z wizerunkiem gr. 25 mm wysokość 120 cm - 30 szt. duży z wizerunkiem gr.25 mm wysokość 220 cm - 100 szt. Część II - trumny z drewna okleinowego - trumna dębowa - różne wzory- z wybiciem kompletna - 95 szt. - trumna olcha z wybiciem kompletna - 25 szt. - Trumna z drewna pospolitego z wybiciem kompletna - 10 szt. - Sarkofag dębowy z wybiciem kompletnym - 5 szt. - trumna do kremacji z drewna sosnowego z jednostronnym wybiciem - 17 szt. - trumna sosnowa z wybiciem kompletna - 5 szt. - trumna 0,65 z wybiciem kompletna - 7 szt. - trumna 0,85 z wybiciem kompletna - 5 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00 - Trumny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych / Dz.U. z 2004r nr19 poz. 177 z późn. zmianami/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu winni dostarczyc: - wypełniony FORMULARZ OFERTY - załącznik nr 2, - oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 3, - oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 4, - aktualny dokument uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym - załącznik nr 5 - katalog (zdjęcia) wyrobów z zaznaczeniem wyrobów objętych zamówieniem - zał. nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk-kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
ul. Młoda 28 , 25- 619 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Młoda 28 , 25- 619 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa cateringowa dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla 42 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Zakup i dostawa łóżek szpitalnych z regulacją elektryczną i wyposażeniem
- "Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym świadczone na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Kielcach w latach 2026-2027"
- ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW WYSTAWIENNICZYCH W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO 2021-2027
- Dostawa skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





