eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaczoryUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 750.000 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-16

Kaczory: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 750.000 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu.
Numer ogłoszenia: 431250 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 395094 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Kaczory, ul. Dworcowa 22, 64-810 Kaczory, woj. wielkopolskie, tel. 067 2842371, 2842372 w. 27, faks 067 2841233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 750.000 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 750.000 złotych. Okres kredytowania - od dnia 15.12.2009 roku do dnia 15.12.2015 r. Wypłata kredytu w dniu 15.12.2009 r. Karencja w spłacie kapitału - do dnia 15.01.2010 r. Harmonogram spłat rat kapitałowych: Rok 2010: Kwota zł: 15.01.-3800,00, 15.02.-4200,00, 15.03.-4200,00, 15.04.-4200,00, 15.05.-4200,00, 15.06.-4200,00, 15.07.-4200,00, 15.08.-4200,00, 15.09.-4200,00, 15.10.-4200,00, 15.11.-4200,00, 15.12.-4200,00, Razem:50000,00. Rok 2011: Kwota zł: 15.01.-3800,00, 15.02-4200,00, 15.03.-4200,00, 15.04.-4200,00, 15.05.-4200,00, 15.06.-4200,00, 15.07.-4200,00, 15.08.-4200,00, 15.09.-4200,00, 15.10.-4200,00, 15.11.-4200,00,15.12.-4200,00, Razem: 50000,00. Rok 2012: Kwota zł: 15.01.-7600,00-15.02.-8400,00, 15.03.-8400,00, 15.04.-8400,00, 15.05.-8400,00, 15.06.-8400,00, 15.07.-8400,00, 15.08.-8400,00, 15.09.-8400,00, 15.10.-8400,00, 15.11.-8400,00, 15.12.-8400,00, Razem: 100000,00. Rok 2013: Kwota zł: 15.01.-7600,00, 15.02.-8400,00, 15.03.-8400,00, 15.04.-8400,00, 15.05.-8400,00, 15.06.-8400,00, 15.07.-8400,00, 15.08.-8400,00, 15.09.-8400,00, 15.10.-8400,00, 15.11.-8400,00, 15.12.-8400,00, Razem: 100000.00. Rok 2014: Kwota zł: 15.01.-19000,00,15.02.-21000,00, 15.03.-21000,00, 15.04.-21000,00, 15.05.-21000,00, 15.06.-21000,00, 15.07.-21000,00, 15.08.-21000,00, 15.09.-21000,00, 15.10.-21000,00, 15.11.-21000,00, 15.12.-21000,00, Razem:250000,00. Rok 2015: Kwota zł: 15.01.-13000,00, 15.02.-17000,00, 15.03.-17000,00, 15.04.-17000,00, 15.05-17000,00, 15.06.-17000,00, 15.07.-17000,00, 15.08-17000,00, 15.09.-17000,00, 15.10.-17000,00, 15.11.-17000,00, 15.12.-17000,00, Razem: 200000,00. Dopuszcza się możliwość spłaty zadłużenia przed terminami określonymi w harmonogramie spłat. Spłata rat odsetkowych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem spłat rat kapitałowych. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu (kapitału, odsetek) przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający zobowiązuje się uregulować wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Zabezpieczeniem spłaty kredytu przez Zamawiającego będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 253500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Chodzieży, ul. Składowa 1, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 166872,43
  • Oferta z najniższą ceną: 166872,43 oferta z najwyższą ceną: 180136,26
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.