To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-16
Kaczory: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 750.000 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu.
Numer ogłoszenia: 431250 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 395094 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Kaczory, ul. Dworcowa 22, 64-810 Kaczory, woj. wielkopolskie, tel. 067 2842371, 2842372 w. 27, faks 067 2841233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 750.000 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 750.000 złotych. Okres kredytowania - od dnia 15.12.2009 roku do dnia 15.12.2015 r. Wypłata kredytu w dniu 15.12.2009 r. Karencja w spłacie kapitału - do dnia 15.01.2010 r. Harmonogram spłat rat kapitałowych: Rok 2010: Kwota zł: 15.01.-3800,00, 15.02.-4200,00, 15.03.-4200,00, 15.04.-4200,00, 15.05.-4200,00, 15.06.-4200,00, 15.07.-4200,00, 15.08.-4200,00, 15.09.-4200,00, 15.10.-4200,00, 15.11.-4200,00, 15.12.-4200,00, Razem:50000,00. Rok 2011: Kwota zł: 15.01.-3800,00, 15.02-4200,00, 15.03.-4200,00, 15.04.-4200,00, 15.05.-4200,00, 15.06.-4200,00, 15.07.-4200,00, 15.08.-4200,00, 15.09.-4200,00, 15.10.-4200,00, 15.11.-4200,00,15.12.-4200,00, Razem: 50000,00. Rok 2012: Kwota zł: 15.01.-7600,00-15.02.-8400,00, 15.03.-8400,00, 15.04.-8400,00, 15.05.-8400,00, 15.06.-8400,00, 15.07.-8400,00, 15.08.-8400,00, 15.09.-8400,00, 15.10.-8400,00, 15.11.-8400,00, 15.12.-8400,00, Razem: 100000,00. Rok 2013: Kwota zł: 15.01.-7600,00, 15.02.-8400,00, 15.03.-8400,00, 15.04.-8400,00, 15.05.-8400,00, 15.06.-8400,00, 15.07.-8400,00, 15.08.-8400,00, 15.09.-8400,00, 15.10.-8400,00, 15.11.-8400,00, 15.12.-8400,00, Razem: 100000.00. Rok 2014: Kwota zł: 15.01.-19000,00,15.02.-21000,00, 15.03.-21000,00, 15.04.-21000,00, 15.05.-21000,00, 15.06.-21000,00, 15.07.-21000,00, 15.08.-21000,00, 15.09.-21000,00, 15.10.-21000,00, 15.11.-21000,00, 15.12.-21000,00, Razem:250000,00. Rok 2015: Kwota zł: 15.01.-13000,00, 15.02.-17000,00, 15.03.-17000,00, 15.04.-17000,00, 15.05-17000,00, 15.06.-17000,00, 15.07.-17000,00, 15.08-17000,00, 15.09.-17000,00, 15.10.-17000,00, 15.11.-17000,00, 15.12.-17000,00, Razem: 200000,00. Dopuszcza się możliwość spłaty zadłużenia przed terminami określonymi w harmonogramie spłat. Spłata rat odsetkowych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem spłat rat kapitałowych. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu (kapitału, odsetek) przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający zobowiązuje się uregulować wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Zabezpieczeniem spłaty kredytu przez Zamawiającego będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 253500 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Chodzieży, ul. Składowa 1, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 166872,43
- Oferta z najniższą ceną: 166872,43 oferta z najwyższą ceną: 180136,26
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 624 500,00zł
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 700 000,00 zł na częściowe sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Janowiec Wielkopolski w 2025 roku"
- DŁUGOTERMINOWY KREDYT BANKOWY Z PRZEZNACZENIEM NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.