Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-16
Gielniów: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole SZkół Ogólnokształcących w Gielniowie- Publiczna Szkoła Podstawowa im.Armii Krajowej w Gielniowie, ul. Sportowa 4, 26-434 Gielniów
Numer ogłoszenia: 430966 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gielniów , pl. Wolności 75, 26-434 Gielniów, woj. mazowieckie, tel. 048 6720166, faks 048 6720004.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gielniow.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole SZkół Ogólnokształcących w Gielniowie- Publiczna Szkoła Podstawowa im.Armii Krajowej w Gielniowie, ul. Sportowa 4, 26-434 Gielniów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Gielniowie - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Gielniowie o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące pakiety: Pakiet 1 - Mięso i wędliny CPV 15100000-9, 15112000-6 Pakiet 2 - Warzywa świeże CPV 03200000-3 Pakiet 3 - Różne produkty spożywcze CPV 03142500-3,15331400-1, 15800000-6 Pakiet 4 - Pieczywo CPV 15811000-6 Pakiet 5 - Produkty mleczarskie CPV 15500000-3 Pakiet 6 - Mrożonki CPV 15331170-9, 15220000-6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu. 2.Asortyment i ilości według załącznika nr 2/p1-p6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 3.Produkty żywnościowe muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. 4.Produkty żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:1) odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty;2)odpowiednie oznakowanie i termin przydatności do spożycia;3)odpowiedni sposób przewożenia towarów- zachowanie rozdzielności transportu;4)odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.5.Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych towarów związanych ze zmianą liczby żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.81.10.00 - Pieczywo 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 03.14.25.00 - Jaja .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki:1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;1.2 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;1.4 złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:3.1 jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych;3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny;3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:1. wypełniony formularz ofertowy /załącznik nr 1/,2. wypełniony formularz cenowy /załącznik nr 2, p1- p3/,3. oświadczenie, że dostawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 3/,4. parafowany wzór umowy /załącznik nr 4/, 5. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, działalności gospodarczej, iż dostawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania dostaw objętych zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), 6.oświadczenie , że dostawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, z podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji dostawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gielniow.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Sportowa 4 , 26-434 Gielniów w godzinach od 8:00 do 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Sportowa 4 , 26-434 Gielniów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baborowie w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Ośrodków Szkolenia i Wychowania WWK OHP, położonych w miejscowościach: Próchnowo i Szamocin
- Sukcesywna dostawa ryb, mrożonek, mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich, mleczarskich oraz różnych prod. spoż. do 5 placówek oświatowych w okresie od I do VI 2025 r. na terenie miasta Nidzica
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.)
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Pszczynie w 2025 r.
- Dostawa produktów żywnościowych na potrzeby szkół podstawowych z terenu gminy Dalików
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.