Ogłoszenie z dnia 2013-10-22
Międzylesie: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w latach: 2014, 2015, 2016
Numer ogłoszenia: 430704 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Nadleśnictwo Międzylesie , ul. Tysiąclecia P.P. 7, 57-530 Międzylesie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8126342, faks 074 8126385.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/miedzylesie
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka państwowa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w latach: 2014, 2015, 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia realizowane będą zadania dotyczące usług leśnych w ramach 12 części (pakietów), w tym w 11 leśnictwach i szkółce w latach 2014, 2015 i 2016. Zadania dotyczą działań w zakresie: hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania drewna oraz zrywki, szkółkarstwa i nasiennictwa. Wykaz części zamówienia: nr 1 Leśnictwo Nowa Wieś, nr 2 Leśnictwo Goworów, nr 3 Leśnictwo Jodłów, nr 4 Leśnictwo Różanka, nr 5 Leśnictwo Smreczyna, nr 6 Leśnictwo Lesica, nr 7 Leśnictwo Idzików, nr 8 Leśnictwo Biała Woda, nr 9 Leśnictwo Szklary, nr 10 Leśnictwo Śnieżnik, nr 11 Leśnictwo Jawornica, nr 12 Gospodarstwo Szkółkarskie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.12.00-4, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8, 77.23.11.00-9, 77.23.12.00-0, 77.23.13.00-1, 77.23.14.00-2, 77.23.15.00-3, 77.23.16.00-4, 77.23.18.00-6, 45.34.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium odpowiednio dla każdej z części w wysokości: a)Część nr 1 - Leśnictwo Nowa Wieś - 19.962 zł b)Część nr 2 - Leśnictwo Goworów - 20.699 zł c)Część nr 3 - Leśnictwo Jodłów - 16.356 zł d)Część nr 4 - Leśnictwo Różanka - 16.135 zł e)Część nr 5 - Leśnictwo Smreczyna - 19.501 zł f)Część nr 6 - Leśnictwo Lesica - 15.842 zł g)Część nr 7 - Leśnictwo Idzików - 22.281 zł h)Część nr 8 - Leśnictwo Biała Woda - 19.863 zł i)Część nr 9 - Leśnictwo Szklary - 15.075 zł j)Część nr 10 - Leśnictwo Śnieżnik - 21.619 zł k)Część nr 11 - Leśnictwo Jawornica - 14.051 zł l)Część nr 12 - Gospodarstwo Szkółkarskie - 7.542 zł 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu; b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)w gwarancjach bankowych; d)w gwarancjach ubezpieczeniowych; e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. o/ Bystrzyca Kłodzka nr rachunku 85 1090 2297 0000 0001 1020 1455 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Usługi leśne na lata 2014, 2015, 2016. 4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 5.Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze (usługi leśne), jakie obejmuje zamówienie o łącznej wartości nie mniejszej niż 600.000 zł, wraz z dowodami, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z dowodami, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a.wykazu sprzętu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, potwierdzający posiadanie lub możliwość posiadania przez Wykonawcę co najmniej: dla pakietów od nr 1 do nr 11: - ciągnik zrywkowy typu skider lub ciągnik uniwersalny 4x4 adaptowany do prac leśnych, z możliwością zrywki drewna metodą półpodwieszoną, - pilarki spalinowe, - ciągnik uniwersalny z przyczepą samozaładowczą - maszynę do mechanicznego pozyskania drewna typu harwester, - maszynę do wywozu pozyskanego drewna typu forwarder lub ciągnik uniwersalny adaptowany do prac leśnych z przyczepą leśną z ładowarką o ładowności max. 12 ton, - kolejkę linową - ciągnik uniwersalny z przyczepą dla pakietu nr 12: - ciągnik uniwersalny z przyczep ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: a. oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ w sprawie posiadania uprawnień pracowników do pracy pilarką spalinową (dla pakietów 1 - 11), do pracy na maszynach do pozyskania i zrywki drewna (dla pakietów 1 - 11), do pracy przy środkach chemicznych do ochrony roślin (dla pakietów 1 -12)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie warunku dysponowania przez Wykonawcę Zamawiający uzna, za spełniony warunek, jeżeli wykonawca przedstawi załączoną do oferty a)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 600.000 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych). ocena spełnienia warunku zostanie dokonane wg formuły spełnia/nie spełnia. 2.Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia. 4.W przypadku, gdy kwoty określone w dokumentach składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału wyrażone są w innych walutach niż PLN, do ich przeliczania na PLN Zamawiający przyjmie średni kurs NBP dla danej waluty z dnia przekazania ogłoszenia do publikacji. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/miedzylesie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Międzylesie, ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7,57-530 Międzylesie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Międzylesie, ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7,57-530 Międzylesie - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leśnictwo Nowa Wieś.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania dotyczą działań w zakresie: hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania drewna oraz zrywki,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leśnictwo Goworów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania dotyczą działań w zakresie: hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania drewna oraz zrywki,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: leśnictwo Jodłów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania dotyczą działań w zakresie: hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania drewna oraz zrywki,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: leśnictwo Różanka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania dotyczą działań w zakresie: hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania drewna oraz zrywki,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leśnictwo Smreczyna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania dotyczą działań w zakresie: hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania drewna oraz zrywki,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: leśnictwo Lesica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania dotyczą działań w zakresie: hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania drewna oraz zrywki,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: leśnictwo Idzików.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania dotyczą działań w zakresie: hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania drewna oraz zrywki,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: leśnictwo Biała Woda.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania dotyczą działań w zakresie: hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania drewna oraz zrywki,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: leśnictwo Szklary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania dotyczą działań w zakresie: hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania drewna oraz zrywki,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: leśnictwo Śnieżnik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania dotyczą działań w zakresie: hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania drewna oraz zrywki,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: leśnictwo Jawornica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania dotyczą działań w zakresie: hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania drewna oraz zrywki,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Gospodarstwo Szkółkarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania ze szkółkarstwa i nasiennictwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI MIĘDZYLESIE
- Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w rejonie ulic Tysiąclecia Państwa Polskiego, Słonecznej, Wiosennej, Na Wzgórzu w Międzylesiu
- Remont mostu na drodze nr 119953D w km 0+116-0+141 w Długopolu Górnym
- Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Międzylesiu
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzylesie w roku szkolnym 2025/2026 i 2026/2027
- Roztoki - przebudowa drogi transportu rolnego na dz. cz. 144, 151
więcej: przetargi MIĘDZYLESIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Zakliczyn"
- Ochrona ekosystemów nieleśnych Kampinoskiego Parku Narodowego w 2025 r.
- Wykonanie prac pielęgnacyjnych drzew rosnących na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- Zabiegi pielęgnacyjne zieleni wysokiej, wycinka i przycinka drzew.
- Modernizacja placu zabaw przy Żłobku Gminnym w Warcie, ul. Koźmińska 11, 98-290 Warta
więcej: Wznoszenie ogrodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.