Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-02
Warszawa: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących we władaniu Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 430674 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Olszewska 14/20, 00-792 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5652400, faks 22 56 52 513 , strona internetowa www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących we władaniu Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Warszawie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowo-budowlanych polegających na demontazu stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w Warszawie na ulicach: 17-go Stycznia 39am29, Puławska 23/25m72, Odyńca 69m22, Globusowa21m22, Koszykowa 53m11, Okurzałego 5m15, Sandomierska 18m7, Al. Jerozolimskie 21m30, Szkolna 12m7, Kajakowa 11Bm9, Szkolna 14m5, Horbaczewskiego 3m5, Millera 8m2 (kwatera internatowa) oraz lokalu użytkowym ul. Admiralska 10 lok. 6U-55A; dostawie i montażu stolarki PCV, obróbce glifów wewnętrzych i zewnętrzynych, wykonaniu robót malarskich w miejscach po wymianie stolarki, wymianie parapetów zewnętrzych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego z roku 2012, zgodnie z zapisem art. 67 ust. 1 pkt 6, w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzenia tego samego radzaju zamówień, jeżeli zamówienie zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zmaówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmioatem zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1 Nazwa: Wykonanie robót remontowo budowlanych polegających na demontazu stolarki okiennej w lokalach, dostawie i ponownym montażu stolarki PCV, obróbce glifów wewnętrznych i zewnętrznych, wykonaniu robót malarskich w miejscach po wymianie stolarki, wymianie parapetów zewnętrzych.
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
AGROPLAST Sp.z o.o., ul. Międzynarodowa 68/1, 03-922 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
Część NR: 2 Nazwa: Wykonanie robót remontowo budowlanych polegających na demontazu stolarki okiennej w lokalach, dostawie i ponownym montażu stolarki PCV, obróbce glifów wewnętrznych i zewnętrznych, wykonaniu robót malarskich w miejscach po wymianie stolarki, wymianie parapetów zewnętrzych.
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
AGROPLAST Sp. z o.o., ul. Międzynarodowa 68/1, 03-922 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku biurowego w ramach zadania "Prace remontowo-budowlane wraz z przyłączami, utwardzenie terenu oraz wyposażenie nowej siedziby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wągrowcu"
- Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 185 przy ul. T. Bora-Komorowskiego 31 w Warszawie, w ramach zadania "Modernizacja budynków oświatowych".
- Dostosowanie pomieszczeń do prania indywidualnego w budynku nr 7 i 8 w kompleksie 3015
- Przeciwdziałanie zmianom klimatycznym na terenie Gminy Stężyca II
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiekcie służącym rehabilitacji osób niepełnosprawnych - DPS w Kluczborku ul. Sienkiewicza 20A
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania na żłobek budynku przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch
więcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.