eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla IERiGŻ -PIB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla IERiGŻ -PIB
Numer ogłoszenia: 430484 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy , ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, faks 022 8271960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowy instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla IERiGŻ -PIB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych: komputerów stacjonarnych, monitorów, notebooków, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, macierzy, przełączników sieciowych, zewnętrznego dysku sieciowego, pamięci do serwerów i dostawa oprogramowania wymienionych w pkt 3.1.1. - 3.1.7. Minimalną konfigurację, parametry sprzętu i wymagania funkcjonalne określono w załączniku Nr 6 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia. 3.1.1.Zadanie I - 5 składników: Składnik 1 - dostawa 26 szt. - komputery stacjonarne Składnik 2 - dostawa 6 szt. - monitory Składnik 3 - dostawa 7 szt. - notebook 15,6 cali Składnik 4 - dostawa 1szt. - notebook 13,3 cali Składnik 5 - dostawa 2 szt. - zarządzane przełączniki sieciowe 3.1.2. Zadanie II - 1 składnik: Składnik 1 - dostawa 1 szt. - iMac 21cali 3.1.3. Zadanie III - 1 składnik: Składnik 1 - dostawa 1 szt. - macierz 3.1.4. Zadanie IV - 1 składnik: Składnik 1 - dostawa 36 szt. - serwerowe pamięci RAM 3.1.5. Zadanie V - 4 składniki: Składnik 1 - dostawa 2 szt. - urządzenia wielofunkcyjne - kolorowe Składnik 2 - dostawa 7 szt. - drukarki sieciowe monochromatyczne Składnik 3 - dostawa 2 szt. - skanery płaskie A4 Składnik 4 - dostawa 1 szt. - skaner A3 3.1.6. Zadanie VI - 10 składników - Oprogramowania: Składnik 1 - dostawa 200 szt. - MS Win Svr CAL 2012 SNGL OLP NL Academic UserCAL Składnik 2 - dostawa 1 szt. - Pinnacle Studio 16 Składnik 3 - dostawa 1 szt. - CS6Desing and Web Prem 6 Multiple Platforms Polish Win AOO Składnik 4 - dostawa 1szt. - CS6Desing and Web Prem 6 Multiple Platforms Polish Mac AOO Składnik 5 - dostawa 1 szt. - upgrade z wer. 8 QuarkXPress 9 PL WIN Składnik 6 - dostawa 1 szt. - upgrade z wer. 8 QuarkXPress 9 PL Mac Składnik 7 - dostawa 1 szt. - Windows 7 PL Składnik 8 - dostawa 1 szt. - Sata 12, IC (wersja dla średniej wielkości baz) wer. gov Składnik 9 - dostawa 1 szt. - MATLAB + toolbox: Symbolic Math Toolbox Optimization Toolbox Global Optimization Toolbox (13) Neural Network Toolbox Financial Toolbox (13,23) Econometrics Toolbox (8,13,23) Składnik 10 - dostawa 1 szt. - Statistica Pakiet Zaawansowany (musi posiadać moduły analiza skupień i modele zaawansowane) 3.1.7. Zadanie VII - 6 składników: Składnik 1 - dostawa 5 szt. - komputery stacjonarne - biurowe Składnik 2 - dostawa 1 szt. - komputer stacjonarny - analityczny Składnik 3 - dostawa 3 szt. - komputery przenośne Składnik 4 - dostawa 4 szt. - monitory ekranowe 22 calowe Składnik 5 - dostawa 1 szt. - monitor ekranowy 24 calowy Składnik 6 - dostawa 1 szt. - dysk zewnętrzny sieciowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie zrealizował lub realizuje co najmniej 2 dostawy: - odnośnie Zadania I - polegające na dostarczeniu w ramach jednej umowy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 130 000,00 zł brutto każda, - odnośnie Zadania III - polegające na dostarczeniu w ramach jednej umowy macierzy o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda. - odnośnie Zadania VII - polegające na dostarczeniu w ramach jednej umowy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: a)w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ, b)wypełniony i podpisany opis oferowanych urządzeń - załącznik nr 8 do SIWZ, c)do oferty należy załączyć certyfikaty, dokumenty, oświadczenia wymienione w opisach poszczególnych składników - w pkt. 3.1.1. - 3.1.7. - zawartych w załączniku nr 6 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia, d)w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu, e)pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 7.2. SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

19.2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w następującej sytuacji: a) w przypadku zmiany przez Wykonawcę typu zaoferowanego urządzenia na urządzenie o parametrach co najmniej równorzędnych niż zaoferowane, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego i tylko w sytuacji, jeżeli Wykonawca wykaże, że zaoferowane urządzenie nie jest dostępne na rynku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ierigz.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej -PIB ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa pokój 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej -PIB ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa pokój 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.