Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-02
Koronowo: Dostawa mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 430442 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Koronowie , ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 382 22 11, faks 0 52 382 09 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wędlin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: 1. Mięso wołowe gulaszowe, bez kości - 800 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15111000-9, Polska Norma: PN-88/A-82003/Ap1:2004 Grupa 2: 1. Półtusze wieprzowe - 14 000 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15113000-3, PN-91/A-82001 Grupa 3: 1. Kiełbasa mielonka firmowa - 2 000 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 Grupa 4: 1. Krakowska parzona - 200 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 Grupa 5: 1. Mielonka typu turystyczna - 1 800 kg (ilość szacunkowa ), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 Grupa 6: 1. Salceson czarny - 1 500 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131134-3, PN- A-82007/A1:1998 Grupa 7: 1. Salceson biały - 900 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1996/A1:1998 Grupa 8: 1. Parówkowa - 3 300 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 Grupa 9: 1. Parówki cienkie - 2 000 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 Grupa 10: 1. Mortadela - 3 400 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 Grupa 11: 1. Metka zwykła - 1 500 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 Grupa 12: 1. Kiełbasa typu jarmarczna - 5 000 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007:1996/A1:1998 Grupa 13: 1. Kiełbasa biała - 250 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007:1996/A1:1998 Grupa 14: 1. Kaszanka -1 700 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131134-3, PN- A-82007 Grupa 15: 1. Czosnkowa - 3 200 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 Grupa 16: 1. Kanapkowa wędzona - 2 800 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 Grupa 17: 1. Podwawelska - 2 300 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 Grupa 18: 1. Żywiecka - 200 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 Grupa 19: 1. Poznańska - 3 300 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A 82007/A1:1998 Grupa 20: 1. Podgardle wędzone - 1 300 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131200-7, PN-86/A-8200 Grupa 21: 1. Głowizna- 1 500 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 Grupa 22: 1. Dębicka - 400 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.34-3, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.34-3, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.12.00-7, 15.13.11.30-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1)podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami ) 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony 2) urzędowej stawki podatku VAT 3) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy 3. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu. 4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Koronowo
ul. Bydgoska 27
86-010 Koronowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny Koronowo ul. Bydgoska 27 86-010 Koronowo sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mięso wołowe gulaszowe, bez kości - 800 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15111000-9, Polska Norma: PN-88/A-82003/Ap1:2004.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Półtusze wieprzowe - 14 000 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15113000-3, PN-91/A-82001.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: grupa 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kiełbasa mielonka firmowa - 2 000 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: grupa 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Krakowska parzona - 200 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: grupa 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mielonka typu turystyczna - 1 800 kg (ilość szacunkowa ), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: grupa 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Salceson czarny - 1 500 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131134-3, PN- A-82007/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.34-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: grupa 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Salceson biały - 900 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1996/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: grupa 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Parówkowa - 3 300 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: grupa 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Parówki cienkie - 2 000 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: grupa 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mortadela - 3 400 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: grupa 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Metka zwykła - 1 500 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: grupa 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kiełbasa typu jarmarczna - 5 000 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007:1996/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: grupa 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kiełbasa biała - 250 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007:1996/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: grupa 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaszanka -1 700 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131134-3, PN- A-82007.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.34-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: grupa 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czosnkowa - 3 200 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: grupa 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kanapkowa wędzona - 2 800 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: grupa 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podwawelska - 2 300 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: grupa 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żywiecka - 200 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: grupa 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Poznańska - 3 300 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A 82007/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: grupa 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podgardle wędzone - 1 300 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131200-7, PN-86/A-8200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: grupa 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Głowizna- 1 500 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: grupa 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dębicka - 400 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
- Dostawa komputerów poleasingowych i urządzeń drukujących (2 części).
- Dostawa mięsa i wędlin do Zakładu Karnego w Koronowie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dróg gminnych na terenie miasta Koronowo (2 części)
więcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Artykułów Spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu od 01.07.2025 do 31.12.2025r.
- SPRZEDAŻ I SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CHRÓŚCINIE -WSI W OKRESIE OD 01.07.2025 DO 31.12.2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Sportowymi w Chorzowie, ul. Ryszki 55 - I/2025
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Batorego w Chorzowie, ul. Farna 5-7 - I/2025
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
więcej: Mięso wołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.