To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-22
Zabrze: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA PACJENTÓW SZPITALA
Numer ogłoszenia: 43039 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8127 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 3 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Ks. Koziołka 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 2715608, faks 32 2753015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA PACJENTÓW SZPITALA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA PACJENTÓW SZPITALA - 5 ZADAŃ 1.Woda mineralna, 2.Art. sypkie, 3.Jarzyny, 4.Jarzyny sezonowe, 5.Mięso i wędliny.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.90.00 - Mięsa różne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.98.10.00 - Wody mineralne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: ARTYKUŁY SYPKIE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLARIS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE, ul. Żołnierska 20a, 62-800 KALISZ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18506,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19914,63
Oferta z najniższą ceną: 19914,63 / Oferta z najwyższą ceną: 35339,37
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: JARZYNY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA BERNADETA FUCHS
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA BERNADETA FUCHS
- FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DAMEX, ul. Bytomska 86/1, 41-940 PIEKARY ŚLĄSKIE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7050,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4690,54
Oferta z najniższą ceną: 4690,54 / Oferta z najwyższą ceną: 4690,54
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: JARZYNY SEZONOWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA BERNADETA FUCHS
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA BERNADETA FUCHS
- FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DAMEX, ul. Bytomska 86/1, 41-940 PIEKARY ŚLĄSKIE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2792,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2469,71
Oferta z najniższą ceną: 2469,71 / Oferta z najwyższą ceną: 2469,71
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: MIESO, WEDLINY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MRÓZ INWESTYCJE" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"MRÓZ INWESTYCJE" SPÓŁKA JAWNA
- MRÓZ SPÓŁKA AKCYJNA, ul. KOŹMIŃSKA 5a, 63-810 BOREK WIELKOPOLSKI, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27302,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29483,42
Oferta z najniższą ceną: 29483,42 / Oferta z najwyższą ceną: 29483,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 17/TP/II/25 SUKCESYWNE DOSTAWY OPATRUNKÓW I PIELUCHOMAJTEK
- Budowa i przebudowa dróg lokalnych w Biskupicach z podziałem na części. Część 5- Przebudowa ulicy Chrobrego
- Dostawa logowanych gadżetów i materiałów reklamowych, w tym logowanych wyrobów biurowych, logowanych artykułów gospodarstwa domowego, logowanych toreb włókienniczych, maskotek wg wzoru.
- Kompleksowe usługi pogrzebowe i cmentarne dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie
- DOSTAWA ODCZYNNIKóW I AKCEWESORII DO ANALIZATORA PARAMETRóW KRYTYCZNYCH 1 ZADANIE
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy żywności dla PP1 w Radlinie, w okresie lipiec, wrzesień-grudzień 2025r, z podziałem na 6 zadań"
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 9 w Lubinie na okres IX. 2025 r.- VIII. 2026 r.
- Dostawy warzyw i owoców
- Dostawy warzyw świeżych - wiosna do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
- Dostawy warzyw, owoców, ziemniaków konsumpcyjnych oraz jajek.
- Sukcesywne dostawy owoców, warzyw i soków do COS-OPO w Zakopanem na okres 6 miesięcy
więcej: Mięsa różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.