eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa ochrony fizycznej osób, mienia i obiektu Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie ul. Mickiewicza 153



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Szczecin: Usługa ochrony fizycznej osób, mienia i obiektu Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie ul. Mickiewicza 153
Numer ogłoszenia: 430222 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie, ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4849730, faks 091 4849734.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej osób, mienia i obiektu Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie ul. Mickiewicza 153.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Nazwa przedsięwzięcia: Usługa ochrony fizycznej osób, mienia i obiektu Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 153. 2.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej wraz z wspomaganiem przez własne załogi (grupy) interwencyjne obiektu, osób i mienia w budynku Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 153, obejmującej: 1)stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną w godzinach 7.00 - 16.00 w dniach pracy Prokuratury wykonywaną przez jednego pracownika ochrony, posiadającego co najmniej licencję I stopnia pracownika ochrony oraz posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli minimum ZASTRZEŻONE, 2)usługę portierską w dniach pracy Prokuratury od godziny 7.00 do godziny 16.00 wykonywaną przez pracownika bez licencji, posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli minimum ZASTRZEŻONE, 3)usługę portierską w dniach pracy Prokuratury od godziny 16.00 do godziny 7.00 rano dnia następnego wykonywaną przez pracownika bez licencji, posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli minimum ZASTRZEŻONE, 4)usługę portierską w dni wolne od pracy od godziny 7.00 do godziny 7.00 rano dnia następnego po dniu wolnym wykonywaną przez pracownika bez licencji, posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli minimum ZASTRZEŻONE, 5)zapewnienie co najmniej dwóch własnych załóg (grup) interwencyjnych, wyposażonych w samochody tak, aby co najmniej jedna z nich mogła podjąć interwencję w czasie maksymalnym do 10 minut w dzień, a w nocy w czasie maksymalnym do 6 minut w celu wspomożenia działań interwencyjnych swojego pracownika ochrony, 6)doraźne konwojowanie dokumentów na terenie Szczecina (np.: z ochranianego obiektu do budynku Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie przy ul. Stoisława 6) na wypadek wystąpienia zagrożenia w ochranianym obiekcie (np.: pożar, atak terrorystyczny, itp.). 3.Zakresem zamówienia objęty jest również cały obiekt i obszar bezpośrednio przyległy do ochranianego obiektu. 4.Przy wejściu do ochranianego obiektu zlokalizowana jest portiernia, gdzie odbywa się kontrola ruchu osobowego poprzez ustalanie uprawnień osób do wstępu na teren obiektu, oraz są wydawane, przyjmowane i przechowywane klucze od pomieszczeń. Czynności te wykonuje Wykonawca. 5.Usługa ochrony fizycznej realizowana będzie na zasadach określonych w umowie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. kodeksem pracy oraz obowiązującymi u Zamawiającego przepisami bhp i ppoż. oraz instrukcją ochrony i planem ochrony. 6.Budynek Zamawiającego wyposażony jest w system nadzoru wizyjnego, system sygnalizacji włamania i napadu i sygnalizacji ruchu oraz system ochrony ppoż. 7.Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1)ochrona obiektu przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego, 2)zabezpieczanie śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu, 3)kontrola osób wchodzących na teren obiektu, przede wszystkim pod kątem posiadania niebezpiecznych przedmiotów, 4)wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenie zakłócania porządku publicznego, 5)zatrzymywanie sprawców czynów zabronionych i przekazywanie ich policji, 6)sprawdzanie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń Zamawiającego, w szczególności miejsc wymagających szczególnej ochrony, 7)bieżące informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia na terenie ochranianego obiektu oraz składanie codziennych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru - najpóźniej w ciągu 4 godzin od zdarzenia, 8)czynna działalność zmierzająca do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacja w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń losowych, 9)sprawdzanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń po godzinach pracy, 10)stały dozór i kontrola sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, 11)gospodarowanie kluczami do pomieszczeń w czasie godzin pracy, oraz po jej zakończeniu, 12)wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w jednolite umundurowanie (ubranie), stosowne do wypełnianych zadań oraz imienne identyfikatory, 13)wyposażenie pracowników ochrony w techniczne środki łączności (np.: motorola, itp.), środki przymusu (kajdanki, pałki wielofunkcyjne - np.: typu TONFA, itp.) oraz inne specjalistyczne urządzenia np.: piloty antynapadowe - które zabezpieczą bezzwłoczne wezwanie załogi interwencyjnej, służące do prawidłowej realizacji umowy, 14)zapoznanie pracowników ochrony z topografią ochranianego obiektu, w tym rozkładem pomieszczeń, przebiegiem dróg ewakuacyjnych, lokalizacją wyłączników głównych energii elektrycznej, wodnych, antywłamaniowych, przeciwpożarowych i innych, 15)zapoznanie pracowników ochrony z obowiązującymi na terenie ochranianego obiektu przepisami, a w szczególności z Wytycznymi dla pracowników ochrony osób i mienia wykonujących ochronę obiektu prokuratury na ul. Mickiewicza 153 w Szczecinie, planem ewakuacyjnym oraz innymi dokumentami, 16)prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika Wykonawcy, 17)przekazywanie Zamawiającemu wraz z comiesięczną fakturą imiennego wykazu osób pracujących w ochranianym obiekcie w danym miesiącu, za który wystawiana jest faktura wraz z datą i liczbą przepracowanych godzin przez każdego z pracowników ochrony. 8.Do obowiązków pracowników ochrony w szczególności należy: 1)zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz i na zewnątrz chronionego obiektu, 2)sprawdzanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń po godzinach pracy, 3)stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, 4)reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi, 5)utrzymywanie ładu i porządku publicznego w chronionym obiekcie, 6)sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z chronionych obiektów sprzętu i materiałów będących własnością prokuratur, 7)niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu, względnie zakłócania porządku, 8)gospodarowanie kluczami do wszystkich pomieszczeń w czasie godzin pracy, 9)informowanie Zamawiającego na bieżąco o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników prokuratur. 9.Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby: 1)nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane w obowiązujących w tym zakresie przepisach, jednolicie umundurowane, z imiennymi identyfikatorami, 2)posiadające poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą minimum ZASTRZEŻONE. 10.Dyżur każdego pracownika Wykonawcy w chronionym obiekcie nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu pracy. 11.Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do wiadomości imiennej listy osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia oraz informowania o każdorazowych zmianach na tej liście. Zamawiający wymaga, aby lista osób została przedłożona do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy, [wg załącznika nr 4 do SIWZ] 12.Lokalizacja świadczenia usługi: obiekt Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie przy zbiegu ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1, 2: 1)Budynek Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie usytuowany jest w śródmieściu Szczecina u zbiegu ulicy Mickiewicza 151d, 153 i ulicy Brzozowskiego 1, 2. Jest to obiekt trzykondygnacyjny, narożnikowy, murowany z użytkowym poddaszem wzniesiony w 1931 roku. 2)W budynku w latach 2007-2009 zostały przeprowadzone remontowe prace przystosowawcze, 3)Budynek wyposażony jest w system monitoringu i sygnalizacji włamania oraz w inne zabezpieczenia. 13.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w rozumieniu art. 83 ust. 2 Pzp. 14.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 15.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej), Zamawiający nie przewiduje umowy ramowej. 16.Na podstawie art. 36 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie jakiegokolwiek zadania wynikającego z przedmiotu niniejszego zamówienia podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.34.11.20 - Usługi portierskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 92932.35 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIS IZOMAR Sp. z o.o., ul. Augustowska 24, 02-981 Warszawa, Biuro Ochrony Osób i Mienia SZCZECIN, pl. Zawiszy Czarnego 1, 70-212 Szzcecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 92932.35
  • Oferta z najniższą ceną: 92932.35 oferta z najwyższą ceną: 109612.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.