eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawabieżąca konserwacja instalacji wodno-kanalizacyjnych, grzewczych, gazowych i sanitarnych w obiektach IERiGŻ-PIB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Warszawa: bieżąca konserwacja instalacji wodno-kanalizacyjnych, grzewczych, gazowych i sanitarnych w obiektach IERiGŻ-PIB
Numer ogłoszenia: 430180 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy , ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, faks 022 8271960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowy instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżąca konserwacja instalacji wodno-kanalizacyjnych, grzewczych, gazowych i sanitarnych w obiektach IERiGŻ-PIB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji instalacji sanitarnych w budynkach IERiGŻ-PIB przy ul. Świętokrzyskiej 20, ul. Szkolnej 2/4, ul. Jasnej 15 i Placu Dąbrowskiego 3 w Warszawie, o łącznej powierzchni użytkowej 13 567,28 m2. 3.2.Wykonawca zapewni stały 8-godziny dyżur pracownika w dni robocze w siedzibie Zamawiającego oraz pracowników zdolnych w ciągu 30 minut do usunięcia awarii zarówno po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy i święta. 3.3.W zakresie konserwacji będą wchodziły następujące rodzaje prac: Prace konserwacyjne: -konserwacja instalacji zimnej wody, -konserwacja instalacji ciepłej wody, -konserwacja kanalizacji, -konserwacja instalacji gazowej, -konserwacja instalacji centralnego ogrzewania, -konserwacja węzła cieplnego, Wykaz ważniejszych obowiązków i robót wchodzących w konserwację: -coroczne, obowiązkowe przeglądy wszystkich ww. instalacji, potwierdzone stosownymi protokołami, -współdziałanie z Zamawiającym w sprawie możliwości obniżenia kosztów eksploatacji instalacji grzewczych, sanitarnych i wodno-kanalizacyjnych, -składanie raportów i wniosków do Zamawiającego odnośnie stanu technicznego konserwowanej instalacji i urządzeń, -uszczelnianie wszelkich połączeń, usuwanie przecieków, -wymiana uszczelek i uszczelnień, -miejscowa wymiana skorodowanych odcinków poziomów i pionów wody zimnej i ciepłej, kanalizacji, gazu i centralnego ogrzewania do długości 1m i średnicy do 50 mm, -przepychanie pionów i podejść kanalizacyjnych, -przepychanie syfonów umywalkowych, zlewozmywakowych, pisuarowych, misek ustępowych i kratek odpływowych, -wymiana baterii umywalkowych, zaworów czerpanych, itp., po uzgodnieniu z Zamawiającym, -wymiana umywalek, misek ustępowych, pomp, itp., po uzgodnieniu z Zamawiającym, -przeglądy i dbałość o wszystkie urządzenia węzła cieplnego, -odpowietrzanie instalacji c.o. i grzejników, -roboty poinstalacyjne: zamurowania po przebiciach ścian i stropów, tynkowanie, malowanie, uzupełnienie glazury i terakoty, wymiana ekranów i obudów, malowanie rur oraz inne drobne prace poinstalacyjne i ślusarskie. 3.4.Rozliczenie za usługę bieżącej konserwacji instalacji wody zimnej i ciepłej, gazu i kanalizacji nastąpi w okresach miesięcznych, natomiast rozliczenie za bieżącą konserwację instalacji c.o. będzie w okresie grzewczym (miesięcznym), przyjęto 8 miesięcy. 3.5.Przy usuwaniu awarii wykraczających poza zakres konserwacji będzie obowiązywał następujący tryb: -szczegółowy zakres prac, przedmiar robót, terminy oraz wymagania dotyczące jakości wykonywania i materiałów będą każdorazowo określone w pisemnym zleceniu wystawionym przez Zamawiającego. 3.6.Materiały konieczne do wykonania konserwacji i usunięcia awarii, po uzgodnieniu z Zamawiającym rodzaju i jakości potrzebnych materiałów będą kupowane i dostarczane przez Wykonawcę w ilościach niezbędnych do realizacji robót. 3.7.Zamawiający pokryje koszty materiałów do konserwacji (nie dotyczy miejscowej wymiany skorodowanych odcinków poziomów i pionów wody zimnej i ciepłej, kanalizacji, gazu i centralnego ogrzewania do długości 1m i średnicy do 50 mm) oraz koszty robocizny i materiałów użytych do usunięcia awarii z kwoty przeznaczonej na materiały do konserwacji i na koszty usunięcia awarii. 3.8.Po wykonaniu konserwacji lub usunięciu awarii Zamawiający w osobie upoważnionego inspektora nadzoru dokona odbioru technicznego wykonanych prac, nie później niż w terminie 7 dni od daty zgłoszenia zakończenia przez Wykonawcę. 3.9.Materiały użyte do konserwacji uzgodnione z Zamawiającym będą rozliczane raz w miesiącu w oparciu o średnie stawki SEKOCENBUDU za kwartał bezpośrednio poprzedzający faktyczny okres realizacji robót. 3.10.Wykonawca we własnym zakresie wykona niezbędne czynności przygotowawcze do rozpoczęcia konserwacji (opróżnienie pomieszczeń, demontaż instalacji itp.). 3.11.Konserwacja będzie wykonywana w czynnych obiektach i musi być prowadzona w sposób nie zakłócający funkcjonowania obiektów. 3.12.Zamawiający wymaga od Wykonawcy wysokiego standardu realizowanej konserwacji i wykonywania jej terminowo. 3.13.W trakcie wykonywania konserwacji Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w miejscu wykonywania prac i wokół tego miejsca, a po zakończeniu realizacji do sprzątnięcia obszaru, na którym wykonywana była praca (dotyczy również wywiezienia gruzu, materiałów rozbiórkowych). 3.14.Wykonawca jest zobligowany do wykonania konserwacji zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, BHP oraz p.poż.. 3.15.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone konserwacje, z tytułu niewłaściwego zabezpieczenia robót oraz za wypadki związane z wykonaną przez siebie pracą. 3.16.Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od udzielenie zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5000,00z ł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie zrealizował co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu w ramach jednej umowy usługi polegającej na konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnych, grzewczych, gazowych i sanitarnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wykażą, że: zapewnią zespół osób wystarczający do wykonania zamówienia w sposób terminowy, w tym dysponują: - minimum jedną osobą do nadzoru wykonywanych prac, przy czym osoba ta musi posiadać niezbędne uprawnienia w branży budowlanej zakresie instalacji sanitarnych, - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia kwalifikacyjne dozoru grupy D w zakresie instalacji gazowych, - jedną osobą (monter-hydraulik) pełniącą stały dyżur w dni robocze w godz. 8:00-16:00 w siedzibie Zamawiającego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (warunek musi być spełniony na dzień składania ofert). Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w całym okresie realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ, b)w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu, c) oryginał pisemnego zobowiązania podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia. d) dowód wniesienia wadium, jeżeli zostało ono wniesione w formie pieniężnej (kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela firmy), a jeżeli w innej formie - oryginał gwarancji/poręczenia w oddzielnej kopercie a kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela firmy - dołączone do oferty, załącznik nr 2 do SIWZ 0swiadczenie wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - cena miesięcznej bieżącej konserwacji centralnego ogrzewania - 30
  • 3 - stawka roboczogodziny za usunięcie awarii wykraczającej poza ramy konserwacji - 15
  • 4 - koszty zakupu materiałów - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

19.2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) w przypadku zmiany adresu, nazwy, statusu firmy (Wykonawcy), b) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów i usług, których ta zmiana będzie dotyczyć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ierigz.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej-PIB ul. Świętokrzyska 20,00-002 Warszawa pokój 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej-PIB ul. Świętokrzyska 20,00-002 Warszawa pokój 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.