Ogłoszenie z dnia 2011-12-16
Kamień Wielki: Dostawa produktów suchych
Numer ogłoszenia: 430158 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Stawna 40, 66-460 Kamień Wielki, woj. lubuskie, tel. 095 7515828, faks 095 7515828.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów suchych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mąka tortowa (1 kg) kg-800 2.Mąka ziemniaczana (1 kg) kg- 20 3.Kasza manna (1kg) kg-230 4.Kasza jęczmienna (1 kg) kg-200 5.Kasza gryczana (1 kg) kg-80 6.Ryż (1 kg) kg-670 7.Płatki kukurydziane (1 kg) kg-240 8.Płatki owsiane (500 g) kg-170 9.Cukier kryształ(1 kg) kg-2600 10.Cukier puder (500 g) kg-20 11.Makaron popularny (1 kg) szt-1100 12.Płatki ryżowe błyskawiczne (300 g) szt-500 13.Olej (1 l) szt-310 14.Pasztet drobiowy (500 g) szt-420 15.Konserwa turystyczna (300 g) szt-500 16.Chrzan tarty(300 g) szt-200 17.Kapusta czerwona konserwowa w słoikach (900 g) szt-250 18.Fasola sucha (500 g) kg-120 19.Groch łuskany (400 g) szt-126 20.Ogórek konserwowy w słoikach (900 g) szt-950 21.Groszek konserwowy (400 g) szt-530 22.Koncentrat pomidorowy (200 g) szt-720 23.Sok pomidorowy (330 g) szt-900 24.Sałatka warzywna konserwowa w słoikach (900 g) szt-700 25.Fasolka konserwowa (470 g) szt-1150 26.Kompoty (0,9 l) szt-1500 27.Dżemy (280 g) szt-1150 28.Soki owocowe (1 l) szt-50 29.Soczki w kartonikach (0,2 l) szt-500 30.Syrop (700 g) szt-1000 31.Sól jadalna (1 kg) kg-480 32.Pieprz naturalny (100 g) szt-70 33.Ziele angielskie (15 g) szt-50 34.Kwasek cytrynowy (20 g) szt-85 35.Majeranek (14 g) szt-130 36.Liść laurowy (6 g) szt-50 37.Musztarda stołowa (180 g) szt-345 38.Przyprawa MAGII w płynie (960 g) szt-90 39.Majonez (470 g) szt-400 40.Ocet (0,5 l) szt-55 41.Proszek do pieczenia (30 g) szt-20 42.Cukier waniliowy (16 g) szt-650 43.Żelatyna (15 g) szt-140 44.Przyprawa Wegeta (200 g) szt-180 45.Cynamon (15 g) szt-35 46.Herbata granulowana (100 g) szt-1200 47.Kawa INKA (150 g) szt-200 48.Kakao naturalne (80 g) szt-100 49.Herbata LIPTON (100 szt) op.-5 50.Kawa naturalna mielona PREMIUM (80 g) szt-15 51.Miód wielokwiatowy (380 g) szt-20 52.Kisiel (różne smaki) (38 g) szt-300 53.Budyń (różne smaki) (40 g) szt-650 54.Krakersy (180 g) szt-300 55.Drożdże (100 g) szt-130 56.Kukurydza konserwowa (425 g) szt-100 57.Kleik ryżowy (170 g) szt-20 58.Przecier ogórkowy (900 g) szt-100 59.Paprykarz szczeciński (300 g) szt-570 60.Konserwa rybna w pomidorach (300 g) szt-350.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskamien.powiatgorzowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim ul. Stawna 40 66-460 Witnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim, ul.Stawna 40, 66-460 Witnica Piętro II, pok. 208 sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KAMIEŃ WIELKI
więcej: przetargi KAMIEŃ WIELKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





