eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Dostawa odczynników i dzierżawę analizatorów do tych odczynników dla SPZOZ w Bielsku Podlaskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Bielsk Podlaski: Dostawa odczynników i dzierżawę analizatorów do tych odczynników dla SPZOZ w Bielsku Podlaskim
Numer ogłoszenia: 42998 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332760, 8332763, faks 085 8332760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-bielsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i dzierżawę analizatorów do tych odczynników dla SPZOZ w Bielsku Podlaskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) dostawa odczynników i dzierżawa analizatora biochemicznego 2) dostawa odczynników i dzierżawa analizatora mikrobiologicznego 3) dostawa odczynników i dzierżawa aparatu do analizy moczu a. Dla Zadania Nr 1 i 2 - 36 miesięcy liczone od daty podpisania umowy. b. Dla zadania Nr 3 - 12 miesięcy liczone od daty podpisania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie przesłanek z art. 24 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy) b) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy) c) Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, oprócz stosownych oświadczeń - Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ, musi złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe (wskazane w rozdziale VI do SIWZ) potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. d) Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. e) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo niespełna poszczególne warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-bielsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiajacego -zamówienia publiczne lub ze strony www.spzoz-bielsk.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, sekretariat, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki i analizator biochemiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -w pełni automatyczny wieloparametrowy analizator biochemiczny, z przystawką ISE: Na K Cl-, z zewnętrznym zestawem komputerowym stacją roboczą, monitor płaski minimum 17 cali, drukarka laserowa z nowym tonerem oraz odpowiedniej mocy UPS -minimum 12 h podtrzymania), z paszportem technicznym; - z czytnikiem kodów kreskowych; - z oprogramowaniem i instrukcja obsługi w języku polskim; -z datą produkcji nie późniejszą niż 2008 r. -aparat niewymagający instalacji stacji uzdatniania wody; -z chłodzeniem odczynników, kalibratorów i kontroli (do temp. 2-8 stopni C), na pokładzie analizatora; -z możliwością dolecenia próbek pilnych bez zatrzymywania pracy analizatora; -z dwiema igłami odczynnikową i próbkową w celu uniknięcia kontaminacji; -z automatycznym rozcięczaniem stężonych kalibratorów oraz próbek badanych po przekroczeniu liniowości metody; -odczynniki płynne gotowe do użycia po wstawieniu do analizatora; -z detektorem poziomu próbki odczynnika i obecności mikroskrzepu w próbce; -z możliwością dostawienia kasety odczynnikowej back-up dla zachowania ciągłości pracy analizatora; -z możliwością wprowadzenia, co najmniej 10 własnych aplikacji odczynnikowych; -z możliwością ciągłego zlecania badań i wydajnością minimum 300 oznaczeń fotometrycznych na godzinę; - z możliwością wykorzystania próbek pierwotnych zamkniętego systemu aspiracyjno-próżniowego oraz próbek pediatrycznych mikro - z pełnym programem Kontroli Jakości; - z automatycznym podajnikiem kuwet oraz możliwością ich ciągłego uzupełniania bez zatrzymywania pracy analizatora; - z licznikiem testów; - z dwukierunkową transmisja danych i możliwością ciągłego zlecania badań; - z możliwością przystąpienia do wykonania testów po wyjściu z funkcji standy w czasie nie dłuższym niż 5 minut; -analizator będzie współpracował z systemem Wspomagania i Zarządzania Laboratorium Centrum firmy Marcel. Wszelkie koszty związane z podłączeniem do systemu i jego uruchomienia poniesie Wykonawca; -z możliwością wydruków raportów dziennych wyników; -dostawa, montaż, uruchomienie analizatora, szkolenie personelu oraz pakiet startowy odczynników, kalibratorów i kontroli i pozostałego sprzętu jednorazowego zużycia w ilościach niezbędnych do uruchomienia i sprawdzenia działania aparatu, a także odbiór aparatu po zakończeniu trwania umowy w koszcie dzierżawy; ANALIZATOR ZWALIDOWANY dołączyć dokument poświadczający walidację aparatu; ZWALIDOWANE METODY OZNACZEŃ wykonywanych tym aparatem potwierdzić odpowiednim dokumentem; Analizator wolnostojący lub do postawienia na stole - Wykonawca zapewni taki stół. Powierzchnia w Laboratorium przeznaczona na analizator - maksymalnie o wymiarach 160 cm x 120 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odczynniki i analizatormikrobiologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. w pełni automatyczny analizator mikrobiologiczny, z datą produkcji nie później jak rok 2008 z zewnętrznym zestawem komputerowym (monitor płaski min. 17 cali, drukarka laserowa zewnętrzna z nowym tonerem, UPS o odpowiedniej mocy podtrzymującej pracę analizatora minimum 12 h, oraz z czytnikiem kodów kreskowych; 2. z urządzeniem do pomiaru gęstości zawiesiny bakteryjnej; 3. z automatycznym przetwarzaniem badań od chwili załadowania zainokulowanych testów do etapu interpretacji wyników (dopełnianie testów, inkubacja, odczyt wyników); 4. oddzielny program do kontroli jakości, będący częścią systemu; 5. z oprogramowaniem umożliwiającym opracowanie raportów epidemiologicznych dla wykonywanych badań (wybrany okres, oddział szpitalny, gatunki drobnoustrojów); 6.wynik wrażliwości zidentyfikowanego drobnoustroju podawany w wartościach MIC (zgodnie z wymogami EUCASTU) i w kategoriach wrażliwy, średniowrażliwy, oporny; 7. z interpretacją wyników przez system Expertowy przedstawioną graficznie; 8. z możliwością archiwizacji danych na CD; 9. analizator będzie współpracował z systemem Wspomagania i Zarządzania Laboratorium Centrum firmy Marcel. - rozbudowa o obsługę pracowni mikrobiologi. Wszelkie koszty związane z podłączeniem do systemu i jego uruchomienia poniesie Wykonawca; 10. Wykonawca wyposaży pracownię mikrobiologii w stację robocza z oprogramowaniem bazodanowym MARCELL 11. z metodyka wykonywania oznaczeń i instrukcja obsługi analizatora w języku polskim; 12. dostawa, montaż, uruchomienie analizatora, szkolenie personelu oraz pakiet startowy odczynników, kalibratorów i kontroli i pozostałego sprzętu jednorazowego zużycia w ilościach niezbędnych do uruchomienia i sprawdzenia działania aparatu, a także odbiór aparatu po zakończeniu trwania umowy w koszcie dzierżawy; 13. ANALIZATOR ZWALIDOWANY dołączyć dokument poświadczający walidację aparatu; 14. ZWALIDOWANE METODY OZNACZEŃ wykonywanych tym aparatem potwierdzić odpowiednim dokumentem; 15. Testy do identyfikacji i antybiogramów rozdzielnie: -z możliwością wykonania jedynie testu identyfikacji; -z możliwością wykonania jedynie lekooporności; -z możliwością wpisania manualnie gatunku drobnoustroju; -z możliwością tworzenia własnych antybiogramów i wprowadzania manualnego wyników; 16. Możliwość identyfikacji usp. drobnoustrojów; -bakterii Gram -ujemnych -bakterii Gram -dodatnich -bakterii beztlenowych; -bakterii z rodzaju Nisseria i Haemophilus; -drożdżaków; 17. Oznaczanie lekowrażliwości; - bakterii Gram -ujemnych z możliwością wyboru różnych konfiguracji antybiotyków; - bakterii Gram -dodatnich z możliwością wyboru różnych konfiguracji antybiotyków; 18. Testy identyfikacyjne i antybiogramowe pakowane oddzielnie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparat do analizy moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - aparat fabrycznie nowy (rok produkcji 2011) ze znakiem CE i dokumentem potwierdzającym, z zewnętrznym zestawem komputerowym (monitor płaski min. 17 cali, drukarka laserowa zewnętrzna z nowym tonerem, klawiatura, mysz optyczna, UPS o odpowiedniej mocy podtrzymującej pracę analizatora minimum 12 h, oraz z czytnikiem kodów kreskowych; - z automatycznym procesem analizy moczu z wydrukiem oraz oflagowaniem wyników; - z możliwością dopisania do wyniku mikroskopowego osadu moczu przy użyciu programu współpracującego z aparatem; - z kalibracją automatyczną z okresem ważności -minimum 1 miesiąca; - analizator będzie współpracował z systemem Wspomagania i Zarządzania Laboratorium Centrum firmy Marcel. - rozbudowa o obsługę analityki ogólnej. Wszelkie koszty związane z podłączeniem do systemu i jego uruchomienia poniesie Wykonawca; - z metodyka wykonywania oznaczeń i instrukcja obsługi analizatora w języku polskim; -dostawa, montaż, uruchomienie analizatora, szkolenie personelu oraz pakiet startowy odczynników, kalibratorów i kontroli i pozostałego sprzętu jednorazowego zużycia w ilościach niezbędnych do uruchomienia i sprawdzenia działania aparatu, a także odbiór aparatu po zakończeniu trwania umowy w koszcie dzierżawy; ANALIZATOR ZWALIDOWANY dołączyć dokument poświadczający walidację aparatu; ZWALIDOWANE METODY OZNACZEŃ wykonywanych tym aparatem potwierdzić odpowiednim dokumentem;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.