eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › UMW/AZ/PN-7/16 Dostawa serwera usług katalogowych dla środowiska wirtualnego wraz z zasobami dyskowymi na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-26

Wrocław: UMW/AZ/PN-7/16 Dostawa serwera usług katalogowych dla środowiska wirtualnego wraz z zasobami dyskowymi na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 42988 - 2016; data zamieszczenia: 26.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28670 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW/AZ/PN-7/16 Dostawa serwera usług katalogowych dla środowiska wirtualnego wraz z zasobami dyskowymi na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera usług katalogowych dla środowiska wirtualnego wraz z zasobami dyskowymi na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Oferta musi dotyczyć serwera którego parametry techniczne i funkcjonalności przedstawione są w Arkuszu informacji technicznej (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ), Oferowany sprzęt musi spełniać co najmniej ustalone parametry graniczne. Ogólne warunki dostawy określone przez Zamawiającego, na jakich dostarczony będzie przedmiot za-mówienia: 1) Całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów, a Zamawiający musi być zgłoszony producentowi sprzętu jako użytkownik końcowy, do oferty należy dołączyć odpowiednie oświadczenie Wykonawcy. 2) Dostarczone urządzenia muszą być nowe (tzn. wyprodukowane nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem) oraz nieużywane, przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpakowania sprzętu, a Zamawiający ma prawo inspekcji sprzętu przed jego rozpakowaniem. 3) Całość dostarczonego rozwiązania musi być objęta minimum 3-letnim serwisem. Dodatkowo w ramach dostawy należy dostarczyć Zamawiającemu numery kontraktów serwisowych lub innych dokumentów umożliwiających Zamawiającemu: a) samodzielne pobieranie bezpłatnych aktualizacji i nowych wersji oprogramowania, b) bezpośredni kontakt z inżynierami wsparcia technicznego producenta. 4) Wykonawca zobowiązuje się, przekazać Zamawiającemu przedmiot zamówienia, z którego korzystanie nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 5) W wypadku wątpliwości co do zgodności przedmiotu zamówienia z Arkuszem Informacji Technicznej, w szczególności w zakresie legalności oprogramowania, Zamawiający jest uprawniony do: a) zwrócenia się do producenta przedmiotu zamówienia o potwierdzenie ich zgodności z umową (w tym także do przekazania producentowi niezbędnych danych umożliwiających weryfikację), b) zlecenia producentowi przedmiotu zamówienia, lub wskazanemu przez producenta podmiotowi, inspekcji przedmiotu zamówienia pod kątem ich zgodności z umową oraz ważności i zakresu uprawnień licencyjnych. Jeżeli inspekcja, o której mowa powyżej wykaże niezgodność przedmiotu zamówienia z Arkuszem Informacji Technicznej lub stwierdzi, że korzystanie z przedmiotu zamówienia narusza majątkowe prawa autorskie producenta, koszt inspekcji zostanie pokryty przez Wykonawcę, według rachunku przedstawionego przez podmiot wykonujący inspekcję, w kwocie nie przekraczającej 20% wartości zamówienia (ograniczenie to nie dotyczy kosztów poniesionych przez Strony w związku z inspekcją, jak np. konieczność zakupu nowego oprogramowania). Prawo zlecenia inspekcji nie ogranicza ani nie wyłącza innych uprawnień Zamawiającego, w szczególności prawa do żądania dostarczenia produktów zgodnych z umową oraz roszczeń odszkodowawczych. 6) Zamawiający wymaga, by konieczne oprogramowanie dostarczone wraz ze sprzętem było w wersji aktualnej (tzn. opublikowanej przez producenta nie wcześniej niż 6 miesięcy) na dzień poprzedzający dzień składania ofert, 7) Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 8) Przed podpisaniem protokołu odbioru Zamawiający może zwrócić się do producenta zaoferowanych rozwiązań o weryfikację numerów seryjnych urządzeń pod kątem ich zgodności ze specyfikacją. 9) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był wstępnie skonfigurowany według wytycznych Zamawiającego. 10) Zamawiający wymaga, aby w zakresie umowy Wykonawca przeszkolił wyznaczone osoby z obsługi dostarczanych rozwiązań. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione w projekcie umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia może być kupiony z podatkiem VAT 0% po uzyskaniu przez Zamawiającego potwierdzenia Ministra Zdrowia. Jednak w składanej ofercie, przy obliczaniu ceny każdej pozycji jak i wartości ogólnej, należy uwzględnić podatek VAT obowiązujący na dzień składania ofert. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza po-wierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp (Rozdział 4 pkt. 3 Siwz), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp (Rozdział 4 pkt. 2 Siwz). W wypadku braku takiej informacji w treści oferty Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie w całości samodzielnie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sieciowe Systemy Informatyczne Andrzej Kowalczyk, Pl. Zamkowy 24a/9, 55-200 Oława, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177525,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 218300,40

  • Oferta z najniższą ceną: 218300,40 / Oferta z najwyższą ceną: 218300,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.