eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › "Likwidacja czterech starych oczyszczalni ścieków"



Ogłoszenie z dnia 2005-08-23

POZYCJA 42959

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ruda Śląska: "Likwidacja czterech starych oczyszczalni ścieków"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Ruda Śląska, do kontaktów: Przemysław Michułka, Grzegorz Soluch, Urząd Miasta Ruda Śląska, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, tel. 0048 32 7717101, 0048 322486281 do 9 wew. 309, fax 0048 32 7717101, e-mail: piu@rudaslaska.pl, www.rudaslaska.bip.info.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Likwidacja czterech starych oczyszczalni ścieków" Numer referencyjny zamówienia - PIU.341-2-4/05. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest likwidacja czterech oczyszczalni ścieków "HALEMBA I", "HALEMBA II", "RUDA POŁUDNIOWA", "MICKIEWICZA") przez fizyczną rozbiórkę wyspecyfikowanych obiektów, dokonanie przełączeń budynków do istniejących sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i energetycznych, wykonanie zarurowania i remontu rowów oraz rekultywacja terenu po zlikwidowanych oczyszczalniach. Roboty będą wykonane zgodnie z Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urzadzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ruda Śląska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy od daty rozpoczęcia

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 200 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) Uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej, wpis na listę członków izby samorządu budowlanego oraz ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej wymagane dla osoby wymienionej w III.2).3).d).ii). 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): c) posiadać następujące narzędzia i urządzenia: - koparka podsiębierna kołowa 0,25m sześc. -1 szt.; - koparka podsiębierna kołowa 0,40 m sześc.-1 szt.; - spycharka gąsienicowa 75-150 KM-1 szt.; - koparka gąsienicowa 0,6m sześc.-1 szt.; - samochód wywrotka 10T 2 szt.; - dźwig samojezdny 6 Mg-1 szt.; - zagęszczarki gruntu: (a) ubijaki grubość warstwy do 50 cm-2 szt.; (b) walce wibrujące lekkie grubość warstwy zagęszczenia 40 cm-1 szt.; (c) płyty wibracyjne ciężkie grubość warstwy zagęszczenia 60 cm-2 szt.; (d) płyty wibracyjne lekkie grubość warstwy zagęszczenia do 40 cm-2 szt.; - taran (urządzenie do burzenia) -1 szt.; - koparki z osprzętem do kruszenia betonów-1 szt.; - agregat pompowy-1 szt.; - samochód specjalistyczny do czyszczenia kanalizacji -1 szt.; - samochód asenizacyjny-1 szt.; - walec gładki pełny-1 szt.; - ciągnik rolniczy z osprzętem-1 szt.; - glebogryzarka-1 szt.; - brony talerzowe-1 szt.; - podkaszarka mechaniczna-1 szt. i ręczna-1 szt.; - kosiarka spalinowa-1 szt.; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, d) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: i) Przedstawiciel Wykonawcy niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu robót w zakresie budownictwa lądowego oraz 3 lata jako przedstawiciel wykonawcy lub kierownik budowy. ii) Kierownik Budowy niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu robót w zakresie budownictwa lądowego oraz 3 lata jako kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW oraz CV zawierające informacje potwierdzające spełnienie stawianych warunków wraz z kserokopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem decyzji o nadaniu uprawnień w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej, kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaświadczenia o wpisie na listę członków izby samorządu budowlanego oraz posiadaniu ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej dla osoby wymienionej w p. III.2).3).d).ii). e) wykonać (rozpocząć i zakończyć) w okresie ostatnich pięciu lat od daty ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, których przedmiotem jest budowa lub rozbiórka obiektów komunalnych (stacja uzdatniania wody, oczyszczalnia ścieków, pompownia wody i ścieków, zakład utylizacji, spalarnia odpadów, stacja paliw) lub przemysłowych (hala produkcyjna, budynek produkcyjny, obiekt przetwórstwa rolniczego) lub użyteczności publicznej (budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny) o wartości minimum 2.000.000 PLN (netto) każda (W przypadku zamówień opłacanych w walucie innej niż złoty należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu NPB z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca zobowiązany jest podać kurs przeliczenia w swojej ofercie). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych obroty w kwocie minimum 5.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć bilans i rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 5) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Stosownie do treści par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.2).1.1).a).; III.2).1.2).b). i III.2).1.2).c). składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.2).1.1).a).; III.2).1.2).a).; III.2).1.2).b). i III.2).1.2).c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.10.2005, cena - 40 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.10.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 05.12.2005; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.10.2005, godzina 12:30, Urząd Miasta Ruda Śląska, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, Polska, pokój nr 211.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt 2001/PL/16/P/PE/027 "Oczyszczalnie ścieków - Ruda Ślaska" / Fundusz Spójności/. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.