eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa warzyw i owoców, znakNH-5/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-16

Warszawa: Dostawa warzyw i owoców, znak: NH-5/11
Numer ogłoszenia: 429316 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie , ul. Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 61940-41 wew. 130 lub 114, faks 022 6195898.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców, znak: NH-5/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców: Nazwa: Ilość: KOD CPV: Zad.1 owoce tropikalne importowane Banany -10000 kg, 03222111-4, Grejpfrut - 400 kg, 03222230-4, Mandarynki -1000 kg, 03222240-7, Pomarańcze -1000 kg, 03222220-1, Winogrona - 900 kg, 03222340-8, Zad.2 owoce ze zbiorów w roku 2011: Gruszki - 400 kg, 03222322-6, Jabłka - 11000 kg, 03222321-9, Orzechy włoskie - 100 kg , 03222000-3, Zad.3 owoce ze zbiorów w roku 2012: Gruszki Konferencja - 600 kg, 03222322-6, Jabłka - 9000 kg, 03222321-9, Orzechy włoskie -100 kg, 03222000-3, Śliwki -400 kg, 03222334-3, Zad.4 warzywa Arbuz -1200 kg, 03221200-8, Brokuł -450 szt.,03221430-9, Cebula biała -800 kg, 03221113-1, Cukinia - 300 kg, 03221250-3, Cykoria - 600 kg, 03221300-9, Kalafior -400 szt., 03221420-6, Kapusta czerwona - 200 kg, 03221410-3, Kapusta pekińska - 5000 kg, 03221400-0, Kapusta włoska - 250 szt., 03221400-0, Melony - 1300 szt., 03221200-8, Ogórki -1000 kg, 03221270-9, Pomidory -1000 kg, 03221240-0, Sałata lodowa - 1500 szt., 03221310-2, Sałata rzymska - 1500 szt., 03221310-2, Seler naciowy -2000 szt., 03221300-9, Zad.5 marchew ze zbiorów w roku 2011 Marchew konsumpcyjna - 12500 kg, 03221112-4, Marchew pastewna -7000 kg, 03221112-4, Zad.6 marchew ze zbiorów w roku 2012 Marchew konsumpcyjna - 12500 kg, 03221112-4, Marchew młoda (pęczki po 0,5 kg) - 3000 pęczki, 03221112-4, Marchew pastewna - 7000 kg, 03221112-4, Zad.7 warzywa ze zbiorów w roku 2011 Buraki ćwikłowe - 750 kg, 03221111-7, Buraki pastewne -7500 kg, 03221222-8, Pietruszka - 400 kg, 03221110-0, Por - 1000 kg, 03221110-0, Seler - 750 kg, 03221110-0, Zad.8 warzywa ze zbiorów w roku 2012 Buraki ćwikłowe - 750 kg, 03221111-7, Buraki pastewne - 7500 kg, 03221222-8, Dynia - 3000 kg, 03221200-8, Kabaczki -2800 kg, 03221200-8, Kalarepa - 400 kg, 03221400-0, Kolby kukurydzy - 1200 szt., 03211200-5, Kręgi słonecznika - 500 szt., 03110000-5, Pietruszka - 400 kg, 03221110-0, Por - 1000 kg, 03221110-0, Seler - 750 kg, 03221110-0, Zad.9 warzywa Papryka zielona - 2500 kg, 03221230-7, Rucola (1 szt. = 100 g) - 350 szt., 03221300-9, Bakłażany - 600 kg, 03221200-8, Koper włoski-korzeń - 350 kg, 03221110-0.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.21.10-7, 03.22.10.00-6, 03.22.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)wypełniony i parafowany na każdej stronie formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2.1 (dot. zadania: 1, 3, 4, 9), załącznik nr 2.2 (dot. zadania: 2, 5, 6, 7, 8) do SIWZ, 2)parafowany na każdej stronie przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 3.1 (dot. zadania: 1, 3, 4, 9), załącznik nr 3.2 (dot. zadania: 2, 5, 6, 7, 8) do SIWZ, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 4) Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo powinno być poświadczone notarialnie. 5) W przypadku, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy dodatkowo dołączyć: umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/. 6)Wykaz podwykonawców wraz z określeniem zakresu rzeczowego i finansowego tej części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć poszczególnym Podwykonawcom. Jeżeli wykonawca będzie wykonywał zamówienie sam w Formularzu Ofertowym należy wpisać /Nie dotyczy/ (do wykorzystania załącznik do Formularza Ofertowego). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wykaz podwykonawców dotyczy wszystkich podmiotów łącznie. 7) Postanowienia dodatkowe: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zagranicą, składa odpowiednie oświadczenie lub oświadczenia, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dostawca nie mający siedziby lub miejsca zamieszkania w Polsce przedstawia odpowiedniki dokumentów wskazanych w pkt 6 ppkt 4 i 5 SIWZ zgodne z prawem kraju ich wystawienia. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów lub ustalone w formie apostille. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, w ten sposób, że zmniejszy ilość zamówionych warzyw lub owoców, w stosunku do łącznych ilości podanych w ustępie 3 niniejszego SIWZ, nie więcej jednak niż o 20%, o ile zajdą okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana powyższa zostanie wprowadzona oświadczeniem Zamawiającego, złożonym drugiej stronie na 7 dni przed datą jej wejścia w życie, w formie wskazanej w umowie. 2) Zamawiający zastrzega sobie zmianę wysokości wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze stawek podatku od towarów i usług obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. 3) Zamawiający zastrzega sobie zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie, ul. Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa, Referat ds. zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2011 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie, ul. Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa, Sekretariat w budynku Dyrekcji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad.1 owoce tropikalne importowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1 owoce tropikalne importowane Banany - 10000 kg, 03222111-4, Grejpfrut -400 kg, 03222230-4, Mandarynki -1000 kg, 03222240-7, Pomarańcze -1000 kg, 03222220-1, Winogrona - 900 kg, 03222340-8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.21.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zad.2 owoce ze zbiorów w roku 2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.2 owoce ze zbiorów w roku 2011: Gruszki -400 kg, 03222322-6, Jabłka -11000 kg, 03222321-9, Orzechy włoskie -100 kg, 03222000-3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.22-6, 03.22.23.21-9, 03.22.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad.3 owoce ze zbiorów w roku 2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.3 owoce ze zbiorów w roku 2012: Gruszki Konferencja - 600 kg, 03222322-6, Jabłka - 9000 kg, 03222321-9, Orzechy włoskie - 100 kg, 03222000-3, Śliwki - 400 kg, 03222334-3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.22-6, 03.22.23.21-9, 03.22.20.00-3, 03.22.23.34-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad.4 warzywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.4 warzywa: Arbuz - 1200 kg, 03221200-8, Brokuł -450 szt., 03221430-9, Cebula biała -800 kg, 03221113-1, Cukinia -300 kg, 03221250-3, Cykoria - 600 kg, 03221300-9, Kalafior -400 szt., 03221420-6, Kapusta czerwona - 200 kg, 03221410-3, Kapusta pekińska -5000 kg, 03221400-0, Kapusta włoska -250 szt., 03221400-0, Melony -1300 szt., 03221200-8, Ogórki -1000 kg, 03221270-9, Pomidory -1000 kg, 03221240-0, Sałata lodowa -1500 szt., 03221310-2, Sałata rzymska -1500 szt., 03221310-2, Seler naciowy -2000 szt., 03221300-9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad.5 marchew ze zbiorów w roku 2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.5 marchew ze zbiorów w roku 2011: Marchew konsumpcyjna - 12500 kg, 03221112-4, Marchew pastewna -7000 kg, 03221112-4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad.6 marchew ze zbiorów w roku 2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.6 marchew ze zbiorów w roku 2012: Marchew konsumpcyjna -12500 kg, 03221112-4, Marchew młoda (pęczki po 0,5 kg) - 3000 pęczki, 03221112-4, Marchew pastewna -7000 kg, 03221112-4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad.7 warzywa ze zbiorów w roku 2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.7 warzywa ze zbiorów w roku 2011: Buraki ćwikłowe -750 kg, 03221111-7, Buraki pastewne -7500 kg, 03221222-8, Pietruszka - 400 kg, 03221110-0, Por -1000 kg, 03221110-0, Seler - 750 kg, 03221110-0.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zad.8 warzywa ze zbiorów w roku 2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.8 warzywa ze zbiorów w roku 2012: Buraki ćwikłowe -750 kg, 03221111-7, Buraki pastewne - 7500 kg, 03221222-8, Dynia -3000 kg, 03221200-8, Kabaczki -2800 kg, 03221200-8, Kalarepa -400 kg, 03221400-0, Kolby kukurydzy -1200 szt., 03211200-5, Kręgi słonecznika - 500 szt., 03110000-5, Pietruszka - 400 kg, 03221110-0, Por - 1000 kg, 03221110-0, Seler -750 kg, 03221110-0.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zad.9 warzywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.9 warzywa: Papryka zielona - 2500 kg, 03221230-7, Rucola (1 szt. = 100 g) -350 szt., 03221300-9, Bakłażany -600 kg, 03221200-8, Koper włoski-korzeń - 350 kg, 03221110-0.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.