eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinRozbudowa Szpitala Powiatowego w Rypinie w celu dostosowania do wymogów programu dostosowawczego - przebudowa i dobudowa budynku A

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-02-26

Rypin: Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Rypinie w celu dostosowania do wymogów programu dostosowawczego - przebudowa i dobudowa budynku A
Numer ogłoszenia: 42922 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28054-53 do 55, faks 054 2805922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrypin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Rypinie w celu dostosowania do wymogów programu dostosowawczego - przebudowa i dobudowa budynku A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Rypinie w celu dostosowania do wymogów programu dostosowawczego - przebudowa i dobudowa budynku A.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wpłaty wadium w wysokości : 45.000,- PLN (czterdzieści pięć tysięcy złotych )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki; 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 6.dysponują lub będą dysponować odpowiednią kadrą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ; 7.dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r, Nr 207, poz. 2016, z póź. zm.) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, ciepłowniczej, elektrycznej, sanitarnej, wentylacyjnej, gazów medycznych itp. które są członkami odpowiedniej izby inżynierów budownictwa (wymagane minimum - po jednej osobie z każdej branży) 8.wykonali w okresie ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia tj. rozbudowy lub budowy obiektów użyteczności publicznej, o wartości co najmniej ; 2 roboty po 1 .500.000,- zł (jeden milion pięćset złotych brutto - każde zadanie)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) 2.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik Nr 6 do SIWZ ) 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, Ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.w przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wymagania zawarte w rozdziale nr V i VI niniejszej specyfikacji dotyczące wykonawcy w zakresie obowiązku złożenia stosownych oświadczeń i dokumentów stosuje się odpowiednio do wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. 5.Wykonawcy ubiegający się wspólnie (konsorcjum) zobowiązani są do złożenia dokumentów w następujący sposób; 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru - dokument muszą złożyć wszyscy członkowie konsorcjum; -Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument muszą złożyć wszyscy członkowie konsorcjum -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego - dokument muszą złożyć wszyscy członkowie konsorcjum -Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - dokument musza złożyć wszyscy członkowie konsorcjum. -oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223,poz. 1655). (załącznik Nr 2 do SIWZ ) 7.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty w pełnym zakresie przedmiotu zamówienia minimum 36 miesięcy gwarancji. 8.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i/lub projektowej na kwotę ubezpieczenia 1.500.000,-złotych (jeden milion pięćset tysięcy złotych) 9.wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik Nr 5 do SIWZ) 10.referencje potwierdzające, że te 2 roboty zostały wykonane należycie (należy dołączyć referencje) 11.potwierdzenie wniesienia wadium. 12.formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 13.wykaz podwykonawców z określeniem jakiego zakresu robót dotyczy (należy podać nazwę firmy i zakres robót jaki dany podwykonawca będzie wykonywał). 14.zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 3 15. upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywne) 16. Zamawiający będzie wymagał zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej podanej w ofercie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrypin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Rypin ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin w godzinach pracy: 7.25 15.00 w dni robocze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Rypin, 87 - 500, ulica 3 Maja 2, sekretariat - pokój nr 12. Otwarcie: pokój nr 29, o godzinie 10.30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozwój infrastruktury ochrony zdrowia i pomocy społecznej w ramach działania 3.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.