To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-14
Ogłoszenie nr 42894 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.
Odrzywół: Termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Odrzywół
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt pn.: "Termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Odrzywół" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, działanie 4.2 Efektywność energetyczna, typ projektów - termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 11934 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 17666 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Odrzywół, krajowy numer identyfikacyjny
670223853, ul.
ul. Warszawska
53,
26-425
Odrzywół, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
(48)6716057, faks
(48)6716350, e-mail
info@odrzywol.ug.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.odrzywol.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Odrzywół
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IT-2710.01.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w formie "zaprojektuj i wybuduj" polegające na termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Odrzywole, ul. Warszawska 53 - działka nr 2683, obręb ewidencyjny 0011, jednostka ewidencyjna 1423042 Odrzywół, oraz budynku Zespołu Szkół w Odrzywole mieszczących Publiczną Szkołę Podstawową im. Bohaterów Westerplatte i Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II , ul. Warszawska 51 w Odrzywole - działka 331, obręb ewidencyjny 0011, jednostka ewidencyjna 1423042 Odrzywół. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1)wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej: wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla wszystkich wymaganych branż, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i nakładczych, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 2)zapewnienie obsługi geodezyjnej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie, 3)uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich niezbędnych decyzji/pozwoleń administracyjno-prawnych, o ile takie będą wymagane do realizacji zadania, wraz z wprowadzeniem zmian i uzupełnieniem dokumentacji projektowej lub też wykonaniu projektu zamiennego, o ile okaże się to niezbędne do uzyskania decyzji/ pozwoleń, 4)opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz kosztorysu powykonawczego, wykonanego na potrzeby rozliczenia inwestycji ze środków publicznych i środków UE. Kosztorys sporządzony będzie w układzie zgodnym z przedmiarem robót. Zgodność kosztorysu powykonawczego z zakresem zrealizowanych robót potwierdzona będzie przez nadzór inwestorski. 5)uzyskaniu w imieniu inwestora wszelkich niezbędnych decyzji/pozwoleń administracyjno-prawnych, o ile takie będą wymagane do użytkowania instalacji budynku, 6)złożeniu dokumentacji projektowej Zamawiającemu celem jej sprawdzenia pod katem wymagań Zamawiającego, po uzyskaniu pozytywnej opinii Zamawiającego, w ciągu minimum 14 dni roboczych, 7)dokumentacja projektowa winna być przekazana Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej na nośniku CD dla każdej branży umożliwiającej wydrukowanie identycznej kopii dokumentacji papierowej. 8)Roboty budowlane obejmujące budynek Urząd Gminy, budynek Publicznej Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach: 1)Program Funkcjonalno - Użytkowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 2)Audyt energetyczny dla budynku Publiczną Szkołę Podstawową im. Bohaterów Westerplatte i Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II , ul. Warszawska 51 w Odrzywole, - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ; 3)Audyt energetyczny dla Urzędu Gminy w Odrzywole, ul. Warszawska 53 - stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45410000-4,
45420000-7,
45430000-0,
45440000-3,
45450000-6,
45330000-9,
45331210-1,
45310000-3,
45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2110276.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 2390160,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.