Ogłoszenie z dnia 2011-12-16
Siedlce: dostawa materialów biurowych 1426/OL-1/2515-05/11/GS
Numer ogłoszenia: 428922 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 68, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6331525, faks 025 6331525.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna podległa Ministrowi Finansów.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materialów biurowych 1426/OL-1/2515-05/11/GS.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PH REDIS Jan Kamecki, ul. Terespolska 14, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26448,47
Oferta z najniższą ceną: 26448,47 / Oferta z najwyższą ceną: 28874,91
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy tj. dla dostaw 125000 euro. Wyboru trybu dokonano na podstawie art. 70 ustawy pzp z dnia 29 stycznia 2004r Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza ni ż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8, oraz art. 10, art. 95, art. 71 ustawy pzp.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Zakup usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników i ich dzieci do 15 roku życia oraz innych osób uprawnionych
- Usługa wzorcowania sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Przebudowa ul. Mazowieckiej na odc. od ul. 22 Pułku Piechoty w stronę południową
- Sukcesywne dostawy elektrod dla SPZOZ "RM-MEDITRANS" SPRiTS Siedlce
- dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego do Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej przy ul. Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz Ośrodka Zdrowia w Kotuniu
- Dostawa płynu hydraulicznego o kodzie NATO H-544
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Równe szanse i możliwości - rozwój szkół w Gminie Kochanowice"" realizowanego w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego
- "Dostawa materiałów biurowych na potrzeby MEGREZ Sp. z o. o."
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby departamentów i biur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- Dostawa kopert i papieru xero - 2 zadania
więcej: Długopisy z końcówką z włókna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.