eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-13

Katowice: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych
Numer ogłoszenia: 42888 - 2012; data zamieszczenia: 13.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19246 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Śląski Zakład Przewozów Regionalnych, ul. Raciborska 58, 40-076 Katowice, woj. śląskie, tel. 782 554 553, faks 32 710 57 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Usługi kolejowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa drukarek wielofunkcyjnych, obejmująca obsługę serwisową i dostawę materiałów eksploatacyjnych (z papierem), przez Śląski Zakład Przewozów Regionalnych w Katowicach. 2. Kod CPV: 30120000-6 - urządzenia fotokopiujące i drukujące 30125100-2 - wkłady barwiące 50313100-3 - usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50313200-4 - usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 21125692-2 - papier kserograficzny 3. Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych obejmuje: 1) Dostarczenie urządzeń do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Wykaz miejsc do zainstalowania oraz podstawowe funkcje urządzeń zawarto w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Instalację i uruchomienie urządzeń w pomieszczeniach Zamawiającego w sposób umożliwiający monitorowanie stanów liczników poszczególnych urządzeń. 3) Szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi. 4) Dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim i deklaracji zgodności CE. 5) Kompleksową obsługę serwisową urządzeń: a) wykonywanie przeglądów technicznych urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną, wymogami określonymi przez producenta i instrukcjami obsługi, b) dokonywanie napraw, regulacji oraz kontroli stanu technicznego urządzeń, c) dostarczanie na własny koszt wszelkich materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych okresowo zużywających się niezbędnych dla właściwego funkcjonowania urządzeń oraz dla zapewnienia ciągłej i prawidłowej ich pracy, d) systematyczny odbiór od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych. 6) Demontaż i odbiór urządzeń po zakończeniu okresu dzierżawy. 4. Oferowane urządzenia muszą być kompletne i po zamontowaniu gotowe do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych zakupów ze strony Zamawiającego. Wykonawca wraz z dostarczonymi urządzeniami winien dostarczyć dla każdego urządzenia kartę charakterystyki tj. specyfikację parametrów. Zamawiający wymaga by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację w języku polskim. Wykonawca może zaoferować urządzenia o lepszych właściwościach, parametrach i cechach od określonych przez Zamawiającego. 5. W opłaty dzierżawne wliczone są: części, materiały eksploatacyjne, naprawy, przeglądy, urządzenia zastępcze na okres naprawy trwającej dłużej niż 2 dni robocze, odbiór i utylizacja zużytych części i materiałów eksploatacyjnych, dojazdy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6, 30.12.51.00-2, 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4, 21.12.56.92-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CopyNet Sp. z o.o. Sp. k., ul. Drożyska 15, Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24292,19

  • Oferta z najniższą ceną: 24292,19 / Oferta z najwyższą ceną: 39894,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.